Stevens 9.1.2. Team

#1
Bylo tak:

https://plus.google.com/u/0/photos/1064 ... 5349442065

Najwyższy sztywny model z 1997 roku, rurki Ritchey Logic by Tange, Prestige, niby 21 cali ale przez dużą główkę i sloping wygląda całkiem przyzwoicie, taka koza ale ładna ;-)

a teraz koszmar Smolara, ramka trafiła do Himayera prosto od Corrado i pożegnała sie z poprzednimi kolorami :-P :lol:

jutro fotki, pomysłów jest dużo, części też sporo zalega, zobaczymy co sie urodzi w chorej mej głowie 8-)

EDIT 1 : katalogowo http://www.velo-radsport.de/geschichte/ wyglądał tak :

Obrazek


EDIT 2 : obiecane fotki, mało słonecznego światła, metalic się mieni w słońcu bardzo ładnie, może uda mi się później zrobić w lepszych warunkach zdęcia czymś lepszym

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


problem nr 1 to sztyca, niby miała być 27,2mm wiec przyczaiłem RooX, niestety nie pasuje, wiec są 2 opcje albo 26,8 albo 27,0

zgodnie z tym skanem:
http://www.equusbicycle.com/bike/tange/ ... tubing.jpg
u mnie jest Seat Tube typu B.B.T. czyli bulge butted tubing, ten typ cieniowania występuje w Prestige OS, Prestige Ultimate Superlite i Ultimate Ultralite, rura podsiodłowa jest na przerzutkę o średnicy 28,6mm czyli to nie są rurki OS, zostają 2 typy

Superlite śred.zew. 28,6-29,3 gr.ścianek (0,9-0,6-1,3) => średnica sztycy 26,7mm
Ultralite śred.zew. 28,6-30,0 gr.ścianek (0,9-0,6-1,3) => srednica sztycy 27,4mm
nr 2 odpada bo 27,2mm nie wchodzi, mam szukać 26,8mm ? czy jeszcze czegoś innego ? :->
Ostatnio zmieniony 2013-08-06, 20:22 przez cardamon, łącznie zmieniany 2 razy.

#2
To będzie Twój 1-szy sztywniak?
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#4
Generalnie ramy Ritchey wcs miały 27,0.Gr. ścianki ma mniej niż 0,9 a są ramy (27,2) co mają 0,7 !? Specyfikacja czy matematyka- oto jest pytanie?

#6
jest kilka opcji:

osprzęt
1) cały na xt m739
2) gripy zielone quarz 3x9 + rd + fd i reszta m739
3) m952 + maruga race line

rurki
1) roox
2) thomson + easton ct2

zdjęć na razie nie mam, bo rama ma na tyle specyficzne malowanie (ciemny zielony metalic) że jak wracam po pracy to mi słońca w chałupie brakuje :oops:

#8
taaaaa, peugeot na columbusie byl niegodny szaraka, a tu jakis farbowany lis , marki drucik ma na nim byc??, m739 to szczyt szczytow ;0

#10
no raczej nie lapiesz, i jakiego podstawowego?? ktory peugeot lutowany w/g ich technologii jest na podstawowym columbusie?? bo ja takich nie widzialem :), a tange prestige moze i byc, deawo tez mialy silniki i podwozia mercedesa, jakos mercedesem nigdy nie byly ;)

#11
Max OR albo Genius eventualnie SL (szosa) może być porównywany do Prestige. W tym Pugu to Pulse czy Cromor co najwyżej. Nie twierdzę że to syf, bardzo przyzwoite rurki, bardzo ładna pięknie pospawana rama, po tym można poznać Puga, nawet najtańszego.

Po prostu klasa inna, moim zdaniem. Oczywiście nie tylko materiał się liczy ale geometria czy jakość wykonania ale tutaj tak czy innaczej stawiam w ciemno na Stevensa.

Poprawka, to nie Superlogic ale przyzwoita tak czy innaczej
Ostatnio zmieniony 2013-08-06, 12:11 przez Radziej, łącznie zmieniany 1 raz.

#12
Andriu, spokój był chyba za długo że sie przypinasz co ? Peugeot, którego tak łaskawie wynalazłeś dla Skeevo, żeby siodełko wyżebrać dla siebie jest modelem z górnej-średniej półki, ale na szaraku to on nie stał, poza tym jest pewna różnica, ja mam sporo wolnych gratów m95x do zagospodarowania, a Skeevo od razu napisał że to dość kosztowna opcja wg niego wiec nie pitol durnot...

Focker, będe miał okazje to zważe dokładnie, chyba blisko 2,0kg, niestety 21cali musi ważyć trochę

#13
Przyznam szczerze że patrzyłem na ten rower jak wisiał na sprzedaż...

Odstraszył mnie słaby lakier, nie dość że zniszony to w dodatku poporostu brzytki.

Czekam na rozwój projektu... szczególnie na foto tego co wyczarował Himayer :-)

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#14
no w pugu, to odpowiednik sl czyli rurki 06/09,(jakby ktos sie mocno zaglebil w katalogi columbusa, to rurki linii pulse, sa zasadniczo zgodne z zamowieniem producenta rowerow i w/g jego specyfikacji , czyli moga byc odpowiednikiem i najwyzszych linii i srednich, bo columbus niskich nie produkowal nigdy ;) ) i do tego pieknie pospawane, a to jakis tam stevens, dobrze ze sygnowany przez toma, wiec lekko uchodzi, szal kompletnie zaden, i do tego koza, wlasciciel moze go i na bizuterii od campy zmontowac, co dalej nie oznacza ze to jakis szal, zwyczajna , jakas tam rama , jakiegos tam producenta, z przyzwoitych rur, a pug to pug, klasa sama dla siebie, pieknie wykonane , pieknie pomalaowane itd, a co do żebrania, ja siodelko kupilem i to za przyzwoita kase, a żebrać ktos inny raczyl na pw ehhhhhe
Ostatnio zmieniony 2013-08-06, 12:52 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.

#15
Poluzujcie kucyki, bo oczki powoli z tego spięcia wychodzą.
Co to za problem ubrać fajną ramę w szaraka? Czy to Peugeot czy Stevens?
To tylko stare rowery jak to mówi Radziej. Jeśli twórca ma jakąś koncepcję i jest ona spójna (nie koniecznie nawet rocznikowo czy katalogowo czy cholerawiejak) to po co się czepiać? Luzu trochę - niech sobie każdy składa jak chce, jeśli ma tylko plan i serce w to wkłada.
Jeden zrobi wg katalogu, drugi wg wspomnień, trzeci wg swojego widzimisię - każdego można rozbuchać, że coś jest nie tak. Tylko po co? Po to, żeby ludzie nie chcieli już nic tu prezentować?

Swoją drogą - Peugeot Origin 30 na Acerze za 1500zł też był lutowany i też miał rurki Columbusa. Z tym, ze tylko 3, a reszta była Hi-Ten :) Niższe Energy też miały tylko 3 rurki Columbusa.
Przedstawiany Energy był na Columbusie Pulse - wiec nie jakiś Hi-End. Ale jakby go chciał Skeevo na XTRrze postawić to by to dobrze wyglądało - bo geometrię ma ścigancką. Podobnie ja Steevens (w Niemczech bardzo wysoko ceniona marka) nic by na stracił na XT czy nawet na LXie - ale XTR też mu leży.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#16
w niemczech tez sa bardzo cenione samochody kia :), a kwestia nie jest czepiania sie tylko , odniesienia do wypowiedzi wlasciciela tego cuda marki stevens, w teamacie puga, w/g niego pug energy na xtr szraku to profanacja, a jakis tam stevens jest na nim oki , żal :)

#17
Kompletnie się z tym nie zgadzam ale ostatecznie po to jest forum żeby mieć różne opinie. Akurat dla mnie Stevens nie jest anonimową marką. Przyzwoita niemiecka firma z kapitałem na Taiwanie. Zdaje się że gdzieś jeszcze leżą u mnie katalogi, muszę je wygrzebać jak będę w kraju.

#18
a ja nie napisalem, ze slabej klasy, rury ma przyzwoite , to juz jest dobrze, tylko co to za marka?? ani kuklt, ani rarytas, poprostu "rover" ;0, jest tez przyzwoita marka kellys, przyzwoita marka cube,baaardzo przyzwoita i "w niemczech ceniona" marka bulls i wiele innych przyzwoitych marek ;0

#22
chlopaka sto sobie szukaj u siebie w okolicy, lub na podworku, na jednym gownie sie nie slizgalismy, chloptasiu...a co tu masz do sprzatania, poza twoimi krzywymi tekstami?? reszta to garsc faktow

#24
cardamon pisze:dyskusja z Andriu to jak kopanie sie z koniem :lol:

delikatnie mowiac.......bardzo delikatnie ;-)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#25
zdjęcia w pierwszym poście, jak już wspomniałem w innym wątku, jest znacznie mniej krzykliwie niż w oryginale, niektórzy mogą być zawiedzeni taką oszczędną formą, zastanawiam się czy montować blaszkę ze znakiem "S" na główce, do ramy na pewno trafi trochę czerwonej anody, śruby, może stery, nie będzie aż taki smutny ;-)

#27
Taki kult , wyczes i marka co sie PO nocach sni i brak napisow mArki??? No jak to? Dobrze ze choc Te od ritcheya zostaly ehhhe , montuj blaszke na przodze z S koniecznie, ale najlepiej ta es od speca, bedzie lepiej wszystko wygladac;) , znowu wyrazy uznania dla malarza , w ten sposob z kazdej nawet padliny mozna cos pieknego zrobic :) ,

#28
Bardzo Ci dziękuje Andriu za te jakże cenne uwagi przepełnione wyrazami uznania i sympatii :-> po późnej godzinie widać że spać nie możesz i dumasz jak mnie uraczyć dobrym słowem :mrgreen: jeszcze raz serdeczne dziękuje :!:

#29
Przysnilo MI sie to cudo i NIE moglem sie oprzec zeby taka rakiete ujrzec, wiec spiesznie wszedlem na forum , i moim oczom ukazal sie stevens pozbawiony napisow firmowych ehhhhe :D z samochodow skoda i daewoo tez sciagaja emblematy, ciekawe dlaczego ... :D
cron