Moja Babcia, kiedy nie miała pomysłu na zupę, robiła zupę - jak mawiała - NaWinie
Innymi słowy wrzucała do gara to co się nawinie, napatoczy
Tu nie jest inaczej - trafiła się fajna ramka w rozmiarze dobrym dla niewiasty, więc wrzuciłem w nią to, co leżalo
Tak pokrótce powstał Scott TimRejsingNaWinie '96
Rama sama w sobie jest ciekawostką: nie ujęta w katalogu, ma opór do hamulców canti (choć bliźniaczy jej Elite Racing stał już na Vkach), wagą nie powala 1740g w rozmiarze 16"...
Powrzucane do niej zostało to co leżał na półce (co wcale nie znaczy że chłam) i pewnie sukcesywnie komponenty będą zmieniane aż do wykrystalizowania postaci finalnej
Wybrane technikalia
jedyny suport jaki miałem na 107mm, Ryczej Superlogic urzekł mnie prostotą Niestety ma niewymienne lożyska (zintegrowane z miskami) więc cieszę się ze nie będzie intensywnie eksploatowany. Z tematu osłonki do korby pozwolił kompromisowo wybrnąć Rockring Boba Girvina (nie razi jak plastik zwłaszcza że założony jest do ładnie wycinanej korbki Cruxa)
Korba wyposażona w koronki 42-32-20 (niestety fd średnio radzi sobie z przeskokiem 20-32) kaseta 12-32, czyli mega miękki zestaw przełożeń, hamownia Avida z równoległym prowadzeniem (rozważana konwersja na Vki XT), zmieniarki XT, Marcok DH3, kółka na piastach XT i Mavicach 222
Kilka szybkich strzałów:
#3
geo jest sus ready, aczkolwiek lepiej na pewno zagrałoby tu żółte Judy SL (Marcok jest cienki co przy grubych rurach wizualnie wywala główkę w kosmos)
#4
Elite był na Eastonie wiec jest to bliżniak compa (alu wersja USA).Ciekawe jakie są w amerykańskim katalogu?W polskim stoi oparty o baner i jest na judy i cantach-ale czy jest to wersja cst ?Waga jak na 96 r dobra,kultowe Zaskary były cięższe.Ktoś ważył rame teama 97 i wyszło 1,4 kg co jest mało realne.
#5
różnicę w rurach też zauważyłem, masz może jakąś fotę tego alu compa dla porównania?Magik pisze:Elite był na Eastonie wiec jest to bliżniak compa (alu wersja USA)
do geometrii robiłem różne przymiarki - sztywny widelec wyje bardziej niż dh3 (który mimo wszystko jest wyższe od pierwszych judyt xc/sl), nawet Mag 21 jest za niski
Geometrycznie z widelców jaki mam najlepiej zgrał się XC700, a on jest jak pamiętam max 0,5cm niższy od judyty 63mm
Obstawiam więc że zdjęcie o którym piszesz to będzie faktyczna specyfikacja tej ramy
A co do zaskara - chyba nieco inne priorytety - zaskar czy avalanche z założenia miały być ultra sztywne i hyper pancerne, a niekoniecznie ultralekkie
#6
W katalogu 96 jest zdjecie-stoi na tle baneru Scott a w google-grafika znalazlem tylko jednego !- Scott comp racing cst 96.
#7
ja znalazłem dwa - oba z quadrą 21 R, więc wygląda na to że to oryginalna specyfikacja tego roweru
Muszę gdzieś sprawdzić ile ten widelec ma wysokości\
allegro zdaje się dawać odpowiedź w kwestii widelca Choć osprzęt pomotany to wideł na bank od kompletu i rama bez sygnatury cst
http://allegro.pl/scott-racing-team-shi ... 04599.html
Muszę gdzieś sprawdzić ile ten widelec ma wysokości\
allegro zdaje się dawać odpowiedź w kwestii widelca Choć osprzęt pomotany to wideł na bank od kompletu i rama bez sygnatury cst
http://allegro.pl/scott-racing-team-shi ... 04599.html
#9
masz na myśli hak rd? u mnie jest inny chyba, muszę sprawdzićRadziej pisze: Fajny wieszak pod przerzutkę, fikuśny.
#14
Super, dzięki Ci za te skany!
w sumie w Rowerach Świata nawet nie przyszło mi do głowy szukać - wniosek jeden: team nie miał dostępnej geo nie suspension, skoro przy amortyzatorze nie dają dopiska CST
w sumie w Rowerach Świata nawet nie przyszło mi do głowy szukać - wniosek jeden: team nie miał dostępnej geo nie suspension, skoro przy amortyzatorze nie dają dopiska CST
#15
Pro racing 95 też nie miał cst a był suspension -a te starsze miały wersje cst ?Tego Teama nie było w katalogu a był dostępny na polskim rynku?
#16
w 95 dwa niższe stalowe racingi niż pro (chyba team i comp) były w wersji cstz magiem 21 chyba i nie-cst z widłem srp II (chyba - zpamięci piszę)
czy Pro Racing 96 był dostępny w Pl - nie pamiętam...
czy Pro Racing 96 był dostępny w Pl - nie pamiętam...
#17
mala zmiana - IMO in plus, także, a może przede wszystkim w kontekście wybierania drobniejszych nierówności Skok widelca prawdopodobnie zjedzie o ok 1-1,5cm w dół docelowo (na razie główka pozostała w tym samym miejscu, a miała być nieco obniżona)
#18
+1, tylko ten rockring optycznie przeciaża konstrukcjeskolioza pisze: in plus
to rower dla kobitki ? mostek jakiś taki "nie Twój"
#19
Zmiana na bardzo duży plus.
Rower na 100% dla małżonki, jest wspominane siedzenie
Rower na 100% dla małżonki, jest wspominane siedzenie
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra
+ Checker Pig, Creme, Electra
#21
Tak jest - rower w 100% dla małżonki - ja na nim nie potrafię jeździć przy takiej pozycji Rock ring - wymóg A w zasadzie ominięcie wymogu plastikowej osłonki, czyli tzw mniejsze zło