#7
Lukanio pisze:Znalazłem jeszcze jedną dosyć łatwa instrukcję serwisu do Z2 http://www.enduroforkseals.com/sitebuil ... z2_bam.pdf
Ta jest od producenta. Do dziś dostępna na jego głównej stronie do pobrania, tak jak do pozostałych Z-ek.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#8
Witam

Mam u siebie pacjenta: Z2 X-fly z 2001 roku
http://www.enduroforkseals.com/id3.html

Przed zmianą oleju cichutko a teraz coś w środku metalowego uderza. Proszę o informację jak skręcić górne lagi z dolnymi ? Bo na jednej ladze jak dokręcam śrubę od dołu to ona mi się kręci i ledwo co łapie a nie mam czym ją z góry przytrzymać.

Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 2014-03-03, 12:10 przez Pepis, łącznie zmieniany 1 raz.

#11
Raz piszesz, że masz X-Fly z 2000r. potem edytujesz posta i piszesz, że z 2001.
Najpierw zidentyfikuj amora a potem możemy coś zaradzić. Roczniki 2000 oraz 2001 różnią się zasadniczo.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#12
Mam problem w odkręceniu prawej goleni (w sensie górnej od dolnej) w x-flyu 2001, 100mm. Kręcę nakrętką od dołu i kręci mi się cały tłumik. Od góry nie ma żadnego gniazda na klucz, poza czterema płytkimi wycięciami w tłumiku. Czy to jest gniazdo na jakiś specjalny klucz? W manualu nie ma na ten temat słowa.

Przyszło mi do głowy kupić kawałek rurki, 22mm, wyszlifować te 4 ząbki i zobaczyć, czy się uda zablokować tłumik. Ktoś coś wie? ;-)

#14
No, ale w x-fly sprężyna jest powietrzna.
Chociaż może popróbuję na napompowanym faktycznie...

Edit:
No i dupsko, ani po napompowaniu nie daje się odkręcić, ani po zablokowaniu tych czterech dziurek customowym kluczem.