https://picasaweb.google.com/MrsMoiYves/SzoskaNa105Z88
tylko sztyca dziadowa bo 25,0 nic ni ma teraz na butikach i kiermaszach :/
hehe, hihi, ale serio nie chce mi się nic pisać. możecie pooglądać sobie :) idę spać bo nie spałem od 22:00....
#2
Spoleruj napis zoom i masz fajną sztycę, jak cię nie wkurza jazda w noskach to pomyśl o niebieskich paskach ;] Elegancja, szmata doszła?
#3
sztajcę upoluję jakąś ultegry albo duracza! szmata doszła, jak idę w tej skórze do żabki to żule mi piontki przybijają :)
#8
szosowe czwartki się sprawdzi i się gdzies może wybierzemy z chłopakami co Żółwik? dzisiaj się gaznąłem i bardzo mi się to podoba, nawet spotkałem jednego takiego co też się na wąskich oponach bujałŻółw pisze:Witamy w gronie bydgoskich retroszosowców!
#9
nie dosc ze anal to jeszcze szatan-cruz ;]
na 25.0 nic z siemano znalezc cokolwiek bedzie trudnawo... eh i mogles sobie w zasadzie cos komfortowego stalowego sprawic...;)
na 25.0 nic z siemano znalezc cokolwiek bedzie trudnawo... eh i mogles sobie w zasadzie cos komfortowego stalowego sprawic...;)
#10
stalówkę tęż kiedyś dosiądę jak mi się spodoba, jednak sztywność na szosie mniej chyba boli niż w mtb? sztyca ciężka sprawa, ale to tylko kwestia czasu
#11
Jakbym mieszkał może na stałe w Szwajcarii to by mnie nie bolalo, ale na naszych drogach...YvesMoi pisze:stalówkę tęż kiedyś dosiądę jak mi się spodoba, jednak sztywność na szosie mniej chyba boli niż w mtb? sztyca ciężka sprawa, ale to tylko kwestia czasu
W mojej okolicy, w promieniu 40km, pomijając drogi główne i szybkiego ruchu jest ledwie kilka odcinków po 10-20km na których można beztrosko sunąć na szosce tak z 50km/h. Reszta to jedynie fragmenty po 1-5km oddzielone dziurawymi drogami. Zresztą co tu tłumaczyć, wiadomo jak jest
Ale ta ramka powinna dać radę. Jest dość duża i raczej nie tak sztywna jak współcześniejsze konstrukcje. Szoska jest git, szczególnie w okresie giro i tdf Wiatr we włosach, składanie w zakrętach, mozolne wspinaczki i wyscigi na wsi z komarkami/motorynkami
#12
adamello -zapomniałeś wspomnieć o (moich ulubionych) małych zdenerwowanych pieskach
>najlepiej dobrać prędkość optymalną do pieska -nie dość szybką ,żeby go nie zniechęcić ,ale nie na tyle wolno ,żeby mógł Cie złapać za kostkę polecam!
Co do sztyc -kości męcz o tego use aliena na 25mm z tuleją
>najlepiej dobrać prędkość optymalną do pieska -nie dość szybką ,żeby go nie zniechęcić ,ale nie na tyle wolno ,żeby mógł Cie złapać za kostkę polecam!
Co do sztyc -kości męcz o tego use aliena na 25mm z tuleją
#14
sztyca use tutaj pasuje jak świni siodło. no własnie jestem ciekaw jak to jest ze sztywnością w szosówkach, czy rzeczywiście pomimo, że asfalt, 8 atmosfer, alu ramka to czy będzie dawać po łapach? pewnie będzie różnica....ile walicie w dętki? owijka dużo robi na zmęczone dłonie?
chcociaż sporo śmigałem na singlu z gołą kierą, ale to bez porównania bo miasto tylko więc nie zdążyły się nadgarstki zmęczyć nawet.
zii dla mnie to nieprzeciętna szoska :P
chcociaż sporo śmigałem na singlu z gołą kierą, ale to bez porównania bo miasto tylko więc nie zdążyły się nadgarstki zmęczyć nawet.
zii dla mnie to nieprzeciętna szoska :P
#15
racja YvesYvesMoi pisze:sztyca use tutaj pasuje jak świni siodło
Alan to elita obok Bianchi,Colnago,De Rosa,Pinarello trzymaj fason
.....i te naklejki mowilem latw orginaly Alana
tu wogole inna miara trzeba oceniac kazdy szczegol lalka ma byc lalka...dac krotkie wentylki to raz
wyrzucic zakretki to dwa ,zamiast maxisow ..vittorie i do kompletu ladna sztyce shimano .......a pozniej rower wozic po wystawach
Ostatnio zmieniony 2013-03-28, 17:01 przez marcin74, łącznie zmieniany 2 razy.
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#16
nie będzie, chyba że na jakichś bruczkach.YvesMoi pisze:czy rzeczywiście pomimo, że asfalt, 8 atmosfer, alu ramka to czy będzie dawać po łapach?
na prostej szosie to raczej spoko, chyba że pozycja będzie za bardzo ręce obciążała, ale raczej nie ma opcji - na dodatek jeszcze nowa owijka jest, to amortyzuje i w ogóle...
też mam alu widelec, nic mi się z łapkami nie dzieje
#17
z ta sztyca to jest tak, ze zalezy jaka masz wizje na build-up; pure vintage, cos modernistycznego albo zwyczajnie - mix;
widelec na szczescie jest podginany wiec moze cos tam z-amortyzuje;
dlonie ukladasz w inny sposob niz na flacie, co cale szczescie nie meczy samych nadgarstkow;
jak pewnie rozkminiles temat - mozna kupic owijki zelowe, albo np plugi bar-endowe, rozpraszajace.
(inna sprawa jak sztywna rama + krotka, sztywna i jeszcze 0-offset sztyca potrafia wygniesc tylek, kregoslup, plecy...)
ze 100psi wypada nabic; wiec moze zaopatrz sie od razu w dluuuga pompke, co by po drodze nie opasc z sil w wypadku awarii i koniecznosci dmuchania;)
na pl drogi warto miec balona - ze 25-28mm i jezdzi sie inaczej, do tego stopnia, ze mozna zapuscic sie czasem na szuter (zalezy jeszcze jak sztywnie masz zaplecione kola)
przecietna, nieprzecietna - i tak sie kiedys znudzi;)
widelec na szczescie jest podginany wiec moze cos tam z-amortyzuje;
dlonie ukladasz w inny sposob niz na flacie, co cale szczescie nie meczy samych nadgarstkow;
jak pewnie rozkminiles temat - mozna kupic owijki zelowe, albo np plugi bar-endowe, rozpraszajace.
(inna sprawa jak sztywna rama + krotka, sztywna i jeszcze 0-offset sztyca potrafia wygniesc tylek, kregoslup, plecy...)
ze 100psi wypada nabic; wiec moze zaopatrz sie od razu w dluuuga pompke, co by po drodze nie opasc z sil w wypadku awarii i koniecznosci dmuchania;)
na pl drogi warto miec balona - ze 25-28mm i jezdzi sie inaczej, do tego stopnia, ze mozna zapuscic sie czasem na szuter (zalezy jeszcze jak sztywnie masz zaplecione kola)
przecietna, nieprzecietna - i tak sie kiedys znudzi;)
#19
Powiedział co wiedział - ten co wepchał turbinę do kolarzówy i dał nalepki z santy ..YvesMoi pisze:sztyca use tutaj pasuje jak świni siodło.
Podejrzewam ,że ta rama nie jest demonem sztywności -więc zasadniczo pozostaje dobrać wygodne siodło.
Owijka daje bardzo dużo w stosunku do gołej kiery ,oponki 25c i wygładzi Ci kazdą drogę
#20
Z moich doświadczeń wynika, że przy oponie 23c z przodu i 8 barach czuć nawet te dziury, których nie widać. Jakby było bardzo źle, to można zapolować na starego węglowego Looka z calową sterówką, myślę że tu zagra ;] Swoją drogą to dość długi czas jeździłem po mieście na 23c i ciśnieniami 4-5 bar (brak pompki dobrej), było ciut wolniej, ale po ponownym napompowaniu na 8 różnica była ogromna. Do jazdy samotnej a nie na wyścigi na pewno ładowałbym minimalne dopuszczalne dla opony ciśnienie, to i tak będzie kamol ;]
Sam odkurzę swoją szoskę za niedługo, do Bydzi niedaleko, można się w połowie drogi spotkać kiedyś, zwłaszcza że chciałbym 600 w tym roku zaatakować ;D
Sam odkurzę swoją szoskę za niedługo, do Bydzi niedaleko, można się w połowie drogi spotkać kiedyś, zwłaszcza że chciałbym 600 w tym roku zaatakować ;D
#21
Z tak długą sztycą durace'a mógłbyś mieć problem - ze znalezieniem
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#22
podejrzewam ,że wybór sztyc na 25mm będzie baardzo ogranicz0ny ,o dura ace prawdopodobnie można zapomnieć -zresztą i tak większość była długości 250mm i raczej nie więcej
Co się tyczy opon -każdy ma inaczej -ale chyba nie ma co dramatyzować .. na codzień przez kilka lat po mieście uzywałem opon 23c i było dobrze(krawężniki ,dziury ,schody itd) -nie ma co przesadzać .. da się i nie jest tak strasznie ..co nie zmienia faktu ,że milej bedzie na oponie 24/25 c ..
ale -nie ma lekko ,cięzko to dostać w wersji zwijanej (piotra o duro może warto wypytać -tanio i lekko)
Bardziej istotna jest owijka ,siodło. Wracając do opon jeśli 23 ..to zainwestowałbym w jakieś zwijane ,lekkie ,z konkret oplotem -to się realnie czuje -gdy rower przyśpiesza
p.s. stary węglowy look z calową sterówką -ciekawe gdzie to dostać? jeszcze w życiu na żywo ne widziałem (ale może źle patrzyłem)
Co się tyczy opon -każdy ma inaczej -ale chyba nie ma co dramatyzować .. na codzień przez kilka lat po mieście uzywałem opon 23c i było dobrze(krawężniki ,dziury ,schody itd) -nie ma co przesadzać .. da się i nie jest tak strasznie ..co nie zmienia faktu ,że milej bedzie na oponie 24/25 c ..
ale -nie ma lekko ,cięzko to dostać w wersji zwijanej (piotra o duro może warto wypytać -tanio i lekko)
Bardziej istotna jest owijka ,siodło. Wracając do opon jeśli 23 ..to zainwestowałbym w jakieś zwijane ,lekkie ,z konkret oplotem -to się realnie czuje -gdy rower przyśpiesza
p.s. stary węglowy look z calową sterówką -ciekawe gdzie to dostać? jeszcze w życiu na żywo ne widziałem (ale może źle patrzyłem)
#23
Mnie się trafił z całą ramą, ale są starsze jeszcze chyba ;] Jak będzie czysty to pokażę cały rower ;]
#24
sztycę miałem za wysoko trochę, na razie metoda prób i błędów żeby dopasować sobie geo i do tego na klin jest zacisk łooo matko jak to potem poluzować i obniżyć a na rurce zostaje ślad od zaciskania
oponki mam 25c, nowa miekka owijka i dośc twarde siodło :/ ale pasuej ładnie tylko szkoda że taka deska ten flite :/
oponki mam 25c, nowa miekka owijka i dośc twarde siodło :/ ale pasuej ładnie tylko szkoda że taka deska ten flite :/
#26
Nic specjalnego... Ale wygodna jest :Dzimny pisze:no wlasnie Ziomal - narod czeka na ta szose z utesknieniem;)
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#30
pedzie z 2007 nieistniejącego już teamu włosko-dojczland, ważne że pod kolor
korbka i rd, dość współczesne (jak na 6speed) ale to nic w porównaniu z virtual pivot point :) lepsza by była 7400