no szosowa, ale korba mi podeszła ładnie z tymi alu czarnymi tarczami o wiele bardziej niż exage powinna tu pasować. tylko suport długi musi być 118mm. kierownica skrócona z 580 do 520 i założone nowe hamulce exage.
#62
Sachs Rival 7000 miało 2 odmiany - szosową i tyrystyczną (trekingową).
Mam tego trochę w oryginalnych, grafitowo-czerwonych pudełkach i przykładowo na hamulcach szosowych jest napisane CORSA a na wersji turystycznej ATB.
Niebawem wrzuce fotki w odpiowienim dziale. Yves zawinął korbę a zostały mi jeszcze RD, FD, canti z takimi potężnymi klamkami oraz manetki obrotowe gdzie kręci się całym chwytem. No i trochę z wersji szosowej.
Mam tego trochę w oryginalnych, grafitowo-czerwonych pudełkach i przykładowo na hamulcach szosowych jest napisane CORSA a na wersji turystycznej ATB.
Niebawem wrzuce fotki w odpiowienim dziale. Yves zawinął korbę a zostały mi jeszcze RD, FD, canti z takimi potężnymi klamkami oraz manetki obrotowe gdzie kręci się całym chwytem. No i trochę z wersji szosowej.
#66
ives ale taki troche misz masz robisz?, w sensie ze rozney osprzet od roznych producentow czy masz jakas koncepcje na to ??
#68
Andriu, no tak jakoś wyszło. nie mam koncepcji na spójność komponentów. to tak na prawdę mój pierwszy rower składany w duchu początku lat '90 może dlatego. strasznie jestem niecierpliwy i nie potrafię trzymać się nawet swoich początkowych ustaleń, a co dopiero katalogów. w dodatku już mam jakieś pomysły na kolejne wcielenie foxa. dojdzie suport i wszystko nabierze kształtów.
kwestia jeszcze koloru pancerzy, czarne klasycznie, zielone (przesada), żółte pod napisy? a może zadymiony szary jak ramiona korby i korpus rd?
brakuje mi jeszcze prawej manetki bo mam tylko lewą deorke, może ktoś coś pomoże?
Adamello, jak na grupę atb to jestem mile zaskoczony jakością tych koronek. w tej szosie tez pewnie alu tarcze.
kwestia jeszcze koloru pancerzy, czarne klasycznie, zielone (przesada), żółte pod napisy? a może zadymiony szary jak ramiona korby i korpus rd?
brakuje mi jeszcze prawej manetki bo mam tylko lewą deorke, może ktoś coś pomoże?
Adamello, jak na grupę atb to jestem mile zaskoczony jakością tych koronek. w tej szosie tez pewnie alu tarcze.
#69
w sensie thumba?? , pytam nie zeby sie czepiac, tylko tak patrze i komponenty roznych firm, ale rocznikowo spojnie,
#70
no thumba mi brakuje, albo jakiś komplecik bym przygarnął. spójnie kolorystycznie też będzie, a że różne szpeje to chyba na kompatybilność nie wpłynie negatywnie. wiadomo, że by tam pasowała cała grupa deore, albo jakaś wczesna xt, ale weź tu taką znajdź kompletną.
#71
no naszukalem sie xt-ka, ale wykonalne, na czym on katalogowo byl?, fajny zarowiasty kolorek ma, czarne na tym fajnie nodbija :)
#72
tak, czarny daje radę bo jest kontrast z zielonym, felgi czarne by dopełniły dzieła zniszczenia.
#73
korbe dalbym inna
tak czy siak szykuje sie retro pelna geba.... do tego w super kolorkach
tak czy siak szykuje sie retro pelna geba.... do tego w super kolorkach
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#75
moja wizja jest taka ze wsio czarne do niego, skoro juz pchasz sie w exage, to mountain exage byloby lux imo, albo czarne deore, ale to ciezko , ja bymk go na kompletnym mountain exage lub exage 500lx zmontowal
#76
do tego jesli istniala czarna wersja byloby miodzioANDRIUBIKER pisze:exage 500lx
o obowiazkowym w tamtych latach Biopace nawet nie wspomne
Rival ladny i do tego nos ale ten szaro mysi kolor nijak sie ma do calosci
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#77
korby exage 500lx czarnej nie bylo, albo srebrna , albo taka jakby szara, ciezko kolor okreslic, ale zawsze do niech mozna dac czarne blaty biopace np z deore, badz cala korbe deore i lux, mysle ze na exage bedzie mu fajnie, widzialem kiedys i zaluje ze nie kupilem lapierre na kpl exage lx500 w kolorze tym szarym, na czarnej ramie wygladal oblednie
- Załączniki
-
- exage.jpg (38.39KiB)Przejrzano 12154 razy
#78
ta na zdjeciu to ostatnie wcielenie Exage
ja bym namawial na wczesniejsza generacje Exage(300,400,500)LX
ja bym namawial na wczesniejsza generacje Exage(300,400,500)LX
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#79
zdjecie czysto pogladowe, w celu ukazania koloru tego szarego, a blaty oczywiscie ze z biopace, i wiekowo spojnie z rama, a jeszcze jakbys dorwal manetki ze zdjeciqa to juz lux, coprawda one sa z szosowej exage motion i nie wiem czy na 7 speedow tez byly, bo na 6 na bank, ale do mtb tez swietnie sie nadaja
- Załączniki
-
- exage motion.jpg (144.29KiB)Przejrzano 12130 razy
#80
IMO jeśli exge, to tylko wersje pre-90- czyli Exage Mountain, ew Country albo Mountain LX (byly czarne korby ale cholerie rzadkie są) Najłatwiej znaleźć jak idzie o czarne korby Exage to 400LX, ale ja bym pozostawił kontrast min 1 srebrnej zębatki przy nich
#81
no chyba nie dam rady przetrawić takiej starej formy jak country czy szpeje z linii exage LX, za dużo tam jest śrubek na płaski klucz, a nie na imbus i ogólnie zalatują mi tandetą - bez urazy :)
#84
smigalem w 92 na 100GS
chodzily miodzio !!!
chodzily miodzio !!!
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#85
owszem , klasowo niewysoko, ale dzialaja poprawnie,choc imo thumby do tego foxa lepiej beda pasowac
#88
Kumpel miał 100GS i rower "różowa żarówka" nakrapiana białymi plamkami. Był szefem wszystkich szefów w tamtym czasie.marcin74 pisze:smigalem w 92 na 100GS
chodzily miodzio !!!
Przekładkę thumbów pod kierownicę się robiło żeby udawały rapidfire i żeby cool było A dzisiaj na odwrót jest.
Ostatnio zmieniony 2013-02-03, 22:51 przez Radziej, łącznie zmieniany 1 raz.
#89
hehe widziałem kiedyś taki manewrRadziej pisze:Przekładkę thumbów pod kierownicę się robiło żeby udawały rapidfire i żeby cool było
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#90
Radziej pisze:Przekładkę thumbów pod kierownicę się robiło żeby udawały rapidfire i żeby cool było A dzisiaj na odwrót jest.
dla mnie to byl moment przesiadki z szosowki....... Diamond Back na 100GS z osiemnastkowych pieniedzy
pierwszy goral pierwsze rapid fire pierwszy biopace......fakt korby blaszane
tylna przezutka na patenciarska srube aale rapid fire robil furrore
..jezdzilem na tym rok i nigdy mnie sprzecik nie zawiodl ,a z tego co pamietam nastepni wlasciciele tez nie narzekali
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie