#32
No i jest długo oczekiwany wspornik Controltech w kolorze Judy DH :-) Miłe zaskoczenie bo wspornik kupiony na aukcji jako używany a mimo tego nie zauważyłem ani jednego śladu montażu. Nawet nie był nałożony na rurę sterową ani nie uraczyła go ani jedna kierownica. Naklejki jak nowe, żadnych zadrapań ani wytarć.
Jutro przy dziennym świetle zrobię fotki i się pochwalę.
Miłej nocy!
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#34
jacob pisze:coś mi się widzi, że będę przy głosowaniu na rower roku rozważać tego Piga
Popieram ;-)
Woodlands 29-er cr-mo
Trek 750
ARCADIA 6000
Suntour XC Pro WTB w kartonach czeka na nowe życie

#35
hehe bez przesady, aż takie cudo to pewno nie wyjdzie :-) Widziałem wiele fajniejszych, które powstawały w międzyczasie.
Proces dobierania długi i żmudny ale w nagrodę większość części w bdb stanie.
Pierwsze założenia były takie, że będzie po prostu rower do codziennej jazdy po lesie z pominięciem asfaltu. Z upływem czasu zaczął się rodzić taki bardziej niedzielny ale wszystko się okaże w praniu. Pokusa jazdy jest zbyt duża a jakiś super, hiper high budżet to to nie jest.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#36
Skeevo pisze:hehe bez przesady, aż takie cudo to pewno nie wyjdzie :-) Widziałem wiele fajniejszych, które powstawały w międzyczasie. .
Fajniejszy może być tylko Suntour XC Ojca Dyrektora ;]
I mam dylemat jakby co ...


W.
Woodlands 29-er cr-mo
Trek 750
ARCADIA 6000
Suntour XC Pro WTB w kartonach czeka na nowe życie

#37
Witajcie! Zgodnie z obietnicą parę fotek:

[center]
Obrazek
[/center]

[center]
Obrazek
[/center]

[center]
Obrazek
[/center] [center]a tutaj zagadka, któej nie rozwiązałem. Wspornik kosztował 149 czego? Dolarów czy Marek? Tak czy tak wychodzi jakoś dużo za dużo :-) A może powędrował sobie kiedyś z Polski do Niemiec i teraz z powrotem do Polski? To chyba zostanie niewiadomą :-) W każdym razie ma jakąś historię. Dobrze, że nikt przy tej tułaczce go nie uszkodził :-)[/center]


[center]
Obrazek
[/center] [center]Tranz-X vs. Controltech i wyraźna różnica odcieni czerwieni.[/center]

[center]
Obrazek
[/center][center]NOS-y[/center]

[center]
Obrazek
[/center] [center]Tioga Alchemy, która jest brana pod uwagę przy Pig-u[/center]

[center]Reszta fotek dostępna tutaj:
https://picasaweb.google.com/1054066855 ... PigCPX4050[/center]
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#39
Teraz sobie zdaję sprawę, co to za problem pójść do sklepu i kupić nowy szpej w sklepie! Wyszperać pasujący stylistycznie i epokowo szpej do swojego roweru w różnych możliwych źródłach to jest wyzwanie! Czekam na postęp prac :mrgreen: :mrgreen:.

#40
moje zdanie ,patrząc na zbiór szpejów.....nic czerwonego nie dawaj, mostek załóż srebrny , wystarczy amor czerwony że jest , do tego chwyty czerowne i finał . rowerek będzie skormny a jednocześnie budzila zainteresowanie aby go poogladać jakie to ma szpeja.

Ja pryznajmniej nie lubie nadmiaru bezsensownych szpejów przy stonowanej rami i duzej ilosci srebrnego kolru.
Ladniej komponowalo by sie to z czarnym Lx-em niesety......, szare XT widze przy srebrnej , albo jasnej ramie raczej....
www.velotech.pl

#41
Dzięki za rady, wezmę pod uwagę. Też myślałem o srebrnym wsporniku i chwytach z czerwonymi dodatkami. Nawet nabyłem ostatnio fajne chwyty Tiogi z czerwienią i tak mi chyba zagra najbardziej.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#43
Witam! Checker prawie skończony a wygląda to tak:

[center]
Obrazek
[/center]

Mam jeszcze Canty do ustawienia ale muszę skorzystać z pomocy kolegi bo mi z tym coś nie idzie oraz będę przycinał jeszcze o centymetr rurę sterową. Miała być taka jak na zdjęciu ale jednak ją przytnę. Do zmiany pójdzie jeszcze zacisk od sztycy bo ten jakoś mi tu nie pasuje i być może siodło, jeżeli gdzieś się trafi oczywiście. Siodło z elementem czerwieni, najlepiej Flite. Jeżeli uda mi się dostać jakąś ładniejszą sztycę na 29.6 to też chętnie wymienię.
Niedługo dodam więcej zdjęć.
https://picasaweb.google.com/1054066855 ... 1191049250 dokładniejsze zdjęcie.
Ostatnio zmieniony 2012-11-29, 19:15 przez Skeevo, łącznie zmieniany 1 raz.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#46
Rama z najkrótszą rurą sterową jaką można sobie wyobrazić. Pomimo że będzie wyglądać lepiej to ja osobiście bym nie ciął. Rurka i tak jest krótka a jak będziesz chciał kiedyś sprzedać Judy lub wsadzić gdzieś indziej jak ci się znudzi to nie będzie najmniejszch szans i będziesz musiał kombinować inną koronę.
A rower wyszedł klasa. 8-)

#47
Trochę za dużo Judyta wystrzeliła główkę do góry. Wrażenie wizualne dodatkowo potęguje ilość podkładek pod mostkiem. Ja bym pomyślał o wywaleniu tłumika dobicia Judyty i zamontowaniu wspornika neutralnego 63mm. Zyska na tym tak praca widelca (tłumik dobicia trochę zamula - w XC nie jest specjalnie potrzebny) jak i prowadzenie całego roweru.

Jeśli nie chcesz skracać rury za bardzo - daj podkładki ponad mostek. Trzeba będzie tylko odpowiednio dobrać kolor - ale to już nie moja działka.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#48
Skracanie rury sterowej miało przynieść tylko efekt wizualny więc jeszcze to przemyślę. Główka jest na tyle krótka, że faktycznie może być później problem przy przełożeniu do innego roweru. Zrobię na razie tak jak radzi Focker. Wstawię podkładkę nad wspornik.
Co do tłumika, sam tego nie zrobię bo się na tym nie znam a nie chciałbym nic popsuć bo Judy jest w pięknym stanie. Na razie zostanie tak jak jest, chyba że znajdę u siebie jakiegoś speca, który mi to zrobi. Chociaż przyznam, że rower prowadzi się bardzo dobrze i nie odniosłem podczas jazdy wrażenia, że główka za bardzo wystrzeliła w górę. Ten rower w fabrycznym stanie miał Marcoka XC (nie wiem którego) ze skokiem 63mm.
Ostatnio zmieniony 2012-11-28, 14:50 przez Skeevo, łącznie zmieniany 1 raz.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#50
Wojtas pisze:Bardzo fajny, ale no sterówka za długa ;)
Trochę szkoda jej ciąć :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#52
Jak mi o tym napisałeś, to pewno poczuję dyskomfort :-D
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#53
Ja bym spróbował wrzucić czarne podkładki. To powinno nieco zniwelować efekt przydługiej rury. Ja w swoim Wicked mam stos podkładek bo jest mi tak wygodnie i nie obchodzi mnie jak to wygląda.

#59
corrado1111 pisze:Kolejny rower z połową części ode mnie :-) :-) :-)
Chyba wiecej jak płowa :-) Jesteś top seller na forum :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900