Dodaję fotkę

Lukanio w innym wątku pisał, że nie jest pewien rocznika, wiec lepiej sie upewnic, po 2000 były Z2 z M-Archem wiec w kwestii uszczelek sie jednak troszkę różnią :)focker pisze:A co to za różnica? Kolor czy wykończenie podkowy? ;)
ooooooooooo i to jest bardzo cenna uwaga :) bo z tymi fi30 do starszych modeli jest coraz gorzej a m-archy po sklepach jeszcze sporo :) dziękifocker pisze: M-arch i standard mają te same, uszczelki olejowe, a kurzowe różnią się niewiele. M-Arch bez problemu użyjesz w starszych modelach bez żadnego kombinowania. Wchodzą normalnie i tyle.
Bo głąby nie wiedzą co sprzedawać :) Przetestuj sobie kiedyś uszczelki dwuwargowe o symbolu TC 30 40 7. U mnie nieźle sie spisywały chociaż oryginał to nie jest.focker pisze:Przecież w tytule było napisane 1998. Ale nieważne. To, czy uszczelki są do M-Arch czy do rozkręcańca ma drugorzędne znaczenie, bo grunt to mieć oryginalne olejowe, ewentualnie Enduro. Kupowanie zamienników z allegro to strata czasu i pieniędzy.
pomiędzy górnymi i dolnymi goleniami masz luz ? uuuuuuuuuu PanieLukanio pisze:dzisiaj testowałem amorek i co mojemu zdziwieniu ma lekkie luzy jak to naprawić ?