GT Zaskar Race 2001

#1
Takie coś sobie mam, i czeka na skład. Rozmiar L.

Obrazek


To ma być rower do tyrania, to nie jest też żadne mi tam wielkie retro, więc nie będziemy wieszać na nim szpejów-których-tyrać-żal.

Nie mam katalogu 2001, ale to jest ten "gorszy" zaskar. Model team był, wg bikepedii, dwa razy droższy. Ten ustawiony był na sidzie XC 80 mm, klamki i hample avida. Z pierwotnej konfiguracji właśnie hamownia zostaje, bo działa ekstra.

Warianty napędowe są dwa:
1. Homogeniczny - kompletny DIRT + korba + gripszyfty Sachs/SRAM Quartz.
2. Rozproszony - rd fd lx 570 + korba White Industries (spokojnie, OEM więc nie żal zatyrać)

W związku z tym rysuje się problem kół
1. Plan szybszy - kółka mavic x cośtam i piasty Ritchey
2. Plan wymagający wiele zachodu - koła na piastach Quarz

Jako wideł-do-zatyrania wystąpi Manitou Splice Platinium TPC tralala bum bum 2005. No chyba, że Majorowi lepiej Tora Race podpasi, ale wizualnie to z tym mańkiem bardzo ok wygląda.

Mostek to kore będzie, wiadomo :-D
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#5
To ja bym, drogi Ojcze, chętnie ją od Ciebie odkupił, jeśli byłbyś łaskaw, albo za coś zamienił. Gdyż albowiem wczoraj za 20 zł nabyłem w sklepie internetowym piastę quarz NOS, ino że chwilę po przelaniu pieniędzy dostałem emaila, że owszem, piasta i jest, i nowa, tylko że to neos :-D

Radziej, tam będą Avidy SL na czerwonych klockach od Toma z takimiż klamkami.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#7
aldek pisze:
Radziej, tam będą Avidy SL na czerwonych klockach od Toma z takimiż klamkami.
A ja już myślałem że XXI wiek pełną gębą i jakieś tarcze Avida będą doczepione.

#10
aldek pisze:Gęba gębą, ale my nie lubimy tarczowych hamulców, gdyż hamulce tarczowe mają zbyt wiele zalet :-D
Być może tarczówki mają jakieś plusy...Jednak pamiętajmy żeby te plusy nie przesłoniły nam minusów :-D

#11
Wiadomo.
A czy kto obcykany z nowizną wie, skąd się bierze takie cusie-końcówki do ramy, co się je wkłada w przelotki na ramę, by można tam załadować zwykłą mechaniczną linkę do v-ek?

Bo ja latam po serwisach w W-wie, i mi mówią, że nie mają.

Tak, wiemy że można dać pełen pancerz od Koluszek do Zgierza. Wiemy, ale nie chcemy.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#12
też szukałem swego czasu takich cusiów. fakt, że ciężko znaleźć ale da się i mam obecnie trochę ponad stan - ile potrzebujesz? no i do jakiej ramy bo z tym też jest różnie jeśli chodzi o wymiary.

#21
te piasty to comp, na lozyskach konusowych, mam mostek kore 3d czarny , 0 stopni ale ma 120mm i nos nie jest a wlasciwie ma naklejki pozdzierane nieco, sam most w super stanie...jak mnie znajdziesz innego to zawsze lespszy taki jak zaden;)
Załączniki
IMG00018-20120708-1648.jpg
IMG00019-20120708-1648.jpg

#24
no mosty krotkie to i ja zawsze wolalem, ale sa ramy w ktorych tylko dlugie maja racje bytu, w homegrownie musze miec most 130-135 mimo ze wszedzie uzywam 90-100 , w kazdym razie lezy i czeka mostek, mi sie nie pali....a ives ma 100mm kore ale zolty, generalnie wiekszosc mostkow kore jakie mam a kilka mam sa dlugie , z tymi krotkimi jest pewien klopot, pewnie wynika to z faktu ze w czasach gdy ta marka krolowala, wiekszosc ram miala geometrie pod dlugie mostki

#28
Się mi nudziło, i pod nieobecność przyszłego właściciela tego rowerku, pozawieszałem na nim DIRT quarza. Brakuje jeszcze piast do kompleta.

Docelowo to rower dostanie jednak bardziej błotoodporny szpej - lx 571 z gumamy, avidy i torę race. Kore-ańskie rurki, rzecz jasna, zostają.

Choć z tym smoluchem mańkiem fajny jest :-D

Obrazek
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#29
fajny, nawet bardzo i ja tam za nic bym nie zmienil manka na rs, i kolorystycznie wszystko gra i praca manka tez o niebo lepsza, jedynie te pedaly tu pasuja jak swini siodlo ;) ...fajna maszyna
cron