#271
a w ktorym mioejscu ta rama jest hydroformowana?? heh , zwykla rama alu[/quote]

np. zwroc uwage na zmienny przekroj dolnej rury


sx 96 to stop Ca2 ...
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#272
zmienny przekroj w zaden sposob nie swiadczy o hydroformingu :) ,cudaczne ksztalty i przekroje byly zanim w rowerach hydroforming zastosowano, tymbardziej z jakiego stopu jest rama wykonana nie ma wplywu na technologie produkcji rur, w scottach rury mialy dziwne ksztalty w , 96-99 roku a hydroformingu tam nie bylo

#273
WIEJSKI FILOZOF .............to cytat z Ciebie :roll: :roll:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#274
nie wiejski , tylko chlopski (nawet zacytowac nie potrafisz dokladnie) i nadal uwazam ze taki jestes, ale to Twoj problem, pewne jest to ze ta rama w hydroformingu nie byla robiona, ale jak Ci to poprawia samopoczucie to ok,..........ale Ci zazdrosze takiej super ramki tyyyyle lat temu..... ;) lepiej? to fajnie :)

#275
fajnej ????
cienizna to byla !!!

s.s.c nie stanelo na wysokosci zadania
rok wczesniej jezdzilem na "carbonowym" team sx
ktory sie rozlecial,a szanowna firma byla tak wspanialomyslna :mrgreen: ,ze w ramach gwarancji dala mi alu .....takie to byly czasu :cry:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#276
ANDRIUBIKER pisze:nie wiejski , tylko chlopski (nawet zacytowac nie potrafisz dokladnie) i nadal uwazam ze taki jestes,
jak tak uwazasz to znaczy ,ze tak MUSI byc :cry: :cry: :cry:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#277
a ja z ssc mam dobre doswiadczenia, wciaz moj kumpel tam pracuje , najlepszy serwisant we wroclawiu, "długi" , byli przedstawicielami treka, a ze mangusty to nawet nie wiedzialem..., nie wiem czy musi czy nie musi, nie oceniam Ciebie jako osoby ktorej nie znam, tylko twoje wypowiedzi, szczegolnie w moich watkach lub tych w ktorych pisalem, ale jak pisalem nie moj to probolem

#278
wtedy to i tak panu Bogu dziekowalem
dobrze ,ze interweniowal Irek BUDZINSKI
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#279
wątek trochę się rozjeżdża, ale w sumie ciekawostki to pojęcie ogólne
a że SSC było przedstawicielem Treka nie wiedziałem - od zawsze odkąd pamiętam dystrybutorem był Ski Team z wawy
A z reklamacją Mangusty w SSC kumpel też miał przeboje... do tego stopnia że wsiadł w pociąg do Wro i postanowił im osobiście wyperswadować pewne rzeczy :lol:
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#280
ano widzicie, tak ssc, mialo treka, garego, icona, bontragera i jeszcze tam cos, ja glownie czesci u nich bralem, i korzystalem czasem z uslug dlugiego ktory wczesniej w harfie pracowal:) wiec mozliwe ze w gumy lecieli ,nie zaprzeczam, choc przyznam szczerze ze zamiana wglowej ramy na rame alu to troche dziwne nawet jak na powiedzmy kiepskie standardy sprzedawcy,

#281
ANDRIUBIKER pisze:(...) jezdzilem pare lat na giancie atx team, rama 17 cali waga 1400gram ze sterami, rama robiona jeszcze tradycyjnie wspawywane gussety itd, duza srednica rur , o bardzo cienkich sciankach po srodku, mozna bylo reka zgniesc a przynajmniej bylo widac jak sie ewidentnie rura ugina jak puszka od piwa nieaml, pozniej wyszly xtc team, juz hydroforming, i mimo ze scianki tej samej grubosci, mimo ze waga nieznacznie rami nizsza (...)
Też jeździłem na ramie ATX Team z roku 2001. Ale to był czad :-) Pamiętam, że było cholernie sztywna, ale faktycznie puszkowata. Pewnego dnia wgniotłem górną rurę od klamki hamulcowej tylko dlatego, że źle oparłem rower i się przewrócił. Kiedy weszły na rynek ramy z hydroformingiem, zakupiłem podobnie jak Ty model XTC Team. Pamiętam, że to był szok; ludzie patrząc na okolicę główki ramy pytali, co to jest :-) XTC był trochę sztywniejszy od ATX-a, ale w jednym aspekcie nie masz racji. O ile ATX w rozm. 17" ważył ok. 1400 g., to hydroformowany XTC pokazywał powyżej 1600 g., co dla wyczynowej ramy jest dużą różnicą.

#282
atx team i xtc team w rozmiarze s 17 cali, obie ktore mialem z miskami sterów cane creek polintegral wazyly 1400 gram dokladnie, wiec mozliwe ze kwestia konkretnegpo egzemplarza, choc nie wydaje mi sie, obie ramy kupowalem w sklepie firmowym giant w jeleniej górze, obie byly wazone na tej samej wadze serwisowej.. waga sie kompletnie nie zmienila, a sztywnosc i wlasnie brak tej "puszkowatosci" zdecydowanie na korzysc xtc team

#283
To było tak, że bodaj w 2002 roku zmieniono nazwę z ATX na XTC, a rama i jej masa została ta sama. O ile mnie pamięć nie myli rok później wprowadzono hydroforming i niestety waga poszła w górę. Na potwierdzenie mych słów: http://weightweenies.starbike.com/listi ... tailframes
Swoją drogą tych ram było multum i prawie na każdy rynek była inna wersja. Na Tajwanie jeszcze jakieś 3-4 lata temu wciąż produkowano ATX Team tyle, że w zmienionym malowaniu.

#284
i nw tej tabeli jest podane atx team 1400 a xtc team , podawana przez producenta 1400 faktyczna 1636, czyli faktycznie jednak waga sie roznila w poszczegolnych egzemplazach, jak mowie obie ktore mialem wazyly tyle samo, nie pamietam czy co do grama , w koncu to juz kawalek czasu ale wagi byly do siebie mocno zblizone, a tak na marginesie wielu sie krzywi na nazwe giant, a ja jezdzilem na kilku ramach gianta, fakt ze same z gornej polki, najwyzszy model cadexa( brat do dzis ujezdza) i 3 szt. team od atx do xtc i uwazam ze genialne, fenomenalna geometria, swietna sztywnosc i do tego zaje...cie wygladaly w matowej czerni ... zlego slowa o giancie nie powiem

#287
kolejna ciekawostki spod znaczka wielkiego S
2 klamkomanetki M900 i 2 różne manetki - jedna (dolna) po odkręceniu to cały korpus w kupie, druga (górna) spajana jest śrubą mocującą do klamki (po odkręceniu od klamki część z napisem XTR jest luźna, niczym nie przytwierdzona) W związku z konstrukcją inne jest też uszczelnienie, kształt dolnej dźwigni etc

Obrazek
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#295
http://allegro.pl/kompletny-naped-na-pa ... 80667.html
Jakbyś chciał coś takiego zanabyć za dobre pieniądze
Ostatnio zmieniony 2012-08-31, 16:39 przez focker, łącznie zmieniany 1 raz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#296
no wlasnie, :), jeszcze jak pamietam byl taki system gdzie kola pasowe zmienialy swoja srednicwe pod wplywem nacisku, generalnie cos na zasadzie automatycznehj skrzyni biegow, im mocniej deptalo sie na korby tym kolo bylo mniejsze , a tylne wieksze i odwrotnie, za czym szla zmiana przelozen...nie pamiketam kto to robil, ale pomysl sie nie przyjal, ale intencja byla sluszna :)

#299
prawde mowiac same korby stx sa fajnie zrobione tylko wlasnie top mocowanie koron, a;le z tym adapterkiem mniam, tylko ze adapterek pewnie kosztuje 5 razy tyle co korba stx ;)
cron