Przedstawiam mój budżetowy rower, Speca pozbyłem się ze względów finansowych a Cannon trafił się w dobrej cenie, dziurka w ramie nie jest dla mnie jakąś wadą więc włala, oto on: https://picasaweb.google.com/1003734519 ... tOfTheEast
A, Yves specjalnie dla Ciebie prezentuję go z innym siodłem
#2
wg katalogów wersja beast of the east różni się tylko geometrią od m800, nisko opadająca górna rura i tyci wyżej suport.
#4
Corri, ale on tjuningowany. Dziurrum Technology inside to outside :)
Zawsze miałem słabość do Cannonów...
Zawsze miałem słabość do Cannonów...
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,
#5
O tej bestii to tak sobie z głowy napisałem:)YvesMoi pisze:wg katalogów wersja beast of the east różni się tylko geometrią od m800, nisko opadająca górna rura i tyci wyżej suport.
Lodzermensch
#6
ta dziurka w ramie to to?
to nie jest czasem otwór technologiczny do odprowadzania gazów podczas spawania? ja w Boulderach mam takie otwory w każdej jednej sztuce w podobnym miejscu
Co do Cannona - zawsze mnie ciekawiło czy tylny trójkąt jest normalnej długości a jedynie rura górna wspawana jest wcześniej (np dla poprawy sztywności), czy haki są wysunięte ponad normalną długość trójkąta
A że rower budżetowy to widać na I rzut oka - niemal pełne XT, kool-stopy, controltechy i inne badziewia...
to nie jest czasem otwór technologiczny do odprowadzania gazów podczas spawania? ja w Boulderach mam takie otwory w każdej jednej sztuce w podobnym miejscu
Co do Cannona - zawsze mnie ciekawiło czy tylny trójkąt jest normalnej długości a jedynie rura górna wspawana jest wcześniej (np dla poprawy sztywności), czy haki są wysunięte ponad normalną długość trójkąta
A że rower budżetowy to widać na I rzut oka - niemal pełne XT, kool-stopy, controltechy i inne badziewia...
#7
Co do długości ramy to powiedz mi co pomierzyć to podam wyniki.Otwór też mi się wydaje na jakiś technologiczny tylko bardziej przytarty.A rower jest budżetowy , na m900 nie miałem akurat:)skolioza pisze:ta dziurka w ramie to to?
Obrazek
to nie jest czasem otwór technologiczny do odprowadzania gazów podczas spawania? ja w Boulderach mam takie otwory w każdej jednej sztuce w podobnym miejscu
Co do Cannona - zawsze mnie ciekawiło czy tylny trójkąt jest normalnej długości a jedynie rura górna wspawana jest wcześniej (np dla poprawy sztywności), czy haki są wysunięte ponad normalną długość trójkąta
A że rower budżetowy to widać na I rzut oka - niemal pełne XT, kool-stopy, controltechy i inne badziewia...
Lodzermensch
#9
Ok , jutro podam.skolioza pisze:jeśli możesz podaj odległość między środkiem suportu a środkiem osi tylnego koła
Zmierzone, 43 cm od osi koła do osi suportu, 36,5 od osi suportu do osi wspawanej rurki trójkąta.
Lodzermensch
#10
czyli trójkąt nie jest wydłuzany - 430mm to standard dla tamtych czasów (Boulder ma tyle samo) Dzięki!
#11
no widzisz, a trafiła sie Tobie ramka o bardzo indywidualnych parametrach dla całej linii "M".corrado1111 pisze:O tej bestii to tak sobie z głowy napisałem:)YvesMoi pisze:wg katalogów wersja beast of the east różni się tylko geometrią od m800, nisko opadająca górna rura i tyci wyżej suport.
sprawdziłem w katalogach i rzeczywiście jest to wersja specjalna, dla wymagającego terenu i tak jak pisałem ma bardzo opadająca górną rurę co widać doskonale porównując moją emkę 500. no i ten środek suportu u Ciebie jest na równi albo powyżej osi kół. więc z palca tego nie wyssałeś
m800 Beast Of The East
m500
PS
dasz sie gaznąć na zlocie?
#13
Beast Of the East to już legenda. Produkowany od bodajże 91 roku w wersji M800 był zupełnie inny od pozostałych eMek właśnie ze względu na podniesiony o chyba 2,5 cm środek supportu i inne kąty. Geo tylko pod sztywny wideł. Z założenia rower był przeznaczony do technicznej jazdy. W katalogach promował go czeski Trialowiec Libor Karas. Moj kolega ma rower na tej ramie i namawiam go żeby zamontował tam szywny wideł bo z amorem o 8cm skoku geometria jest iście chopperowa.
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress
#15
Efką z headshokiem i superfałką też. I jeszcze na jakiśtam beemiksotrialówkach pozakatalogowych. Ale wszystkie Viper red :)YvesMoi pisze:taaa, tylko libor jeździł z headszokiem :/
Tu widać wszystkie trzy
http://www.youtube.com/watch?v=jQDgrt_-N_A
#16
Dzięki Irasowi (podesłał mi fajną stronkę: http://www.vintagecannondale.com/info.html ) rozszyfrowałem z którego roku jest mój cannon.Wychodzi w/g numerów na rok 1991.
Lodzermensch
#17
Taki kolor wystąpił w tym modelu w katalogu z 1992r. Ale rama oczywiście mogła być wyprodukowana w '91.corrado1111 pisze:Dzięki Irasowi (podesłał mi fajną stronkę: http://www.vintagecannondale.com/info.html ) rozszyfrowałem z którego roku jest mój cannon.Wychodzi w/g numerów na rok 1991.