smarowanie gripów

#1
Witam, mam pytanie czy ktoś się orientuje jakim smarem są smarowane gripy w środku? napewno nie jest to łt-43 bo ten jest rzadki i gdy jest ciepło zaczyna wypływać. kiedyś rozebrałem spd bo złapały luzy i tam tez był gęsty smar a gdy wpakowałem łt to chodziło już inaczej jakbym wlał oleju. nie tłumił szumu łożysk i nie stawiał takiego " oporu ". podpowiedzcie jaki to smar.

#2
Jest to specjalny smar o fajowej marketingowej nazwie - którą zapomniałem. I białym kolorze. Wodnisty. Jego zaleta to niebrudzenie - mimo pracy ciągle jest biały.
Ja z braku tegoż posmarowałem użyłem rura ace minimalnie - też działa, ale w środku zrobił się momentalnie typowy dla zwykłych tłustych smarów lepki syf.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#3
no właśnie ! a tamten jest idealny.
a co pakują do łożysk ze tak gładko chodzi i tłumi szum. malinowo tak bym określił bo z łt o jakbym oleju nalał.

#4
Finish Line robi ten biały smar:
http://www.ribblecycles.co.uk/sp/road-t ... 0000000000

Finish Line Teflon jest do niego bardzo podobny, jeśli nawet nie jest to ten sam (składu chemicznego nie sprawdzałem - tylko zapach, kolor i konsystencję):
http://www.wertykal.com/pl/p/Smar-teflo ... g-tuba/660
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#5
Ja używam odkąd pamiętam białego Gista Titan X,
ale w sieci nie mogę nic znaleźć na jego temat.
Pakuje go do sterów, wszelkich łożysk czy gripshiftów po pancerze :-).
Era retrobikera kończy się na cantileverach...
Dziewczyny wolą sztywnego :)

#10
onkiel pisze:Finish teflon to tez nie to. rzadki i nie taki lepki jak tamten.gdy załadowałem do sterów to latem mi wypływał.
Dziwne - białego używałeś?
Mi tam biały nigdy nie wypływał i miał fajną konsystencję także latem. Bardzo podobną do tego oryginalnego z GS.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#11
Mój finish teflon jest biały pół-przezroczysty. A gripy tez się smaruje, szczególnie tam gdzie jest sprężyna i styka się z krzywką odpowiadającą za zmianę biegów. Przecież lepiej jak ładnie skacze niż hebluje rowki i potem już można wywalić całość bo nie blokuje biegu. Generalnie chodziło mi właśnie o taki smar ale też o smar który stosują firmy do łożysk a który nie jest rzadki tylko trochę lepki i ładnie tłumi szum kulek na bieżni.

#12
Biały pół stały nie reagujący. Ja użyłem takiego czegoś "BIAŁY SMAR".

http://www.boll.com.pl/oferta14.html

Kosztuje grosze (12zł za 400ml) a sprawdza się znakomicie

"Konsystencją" nie różni się od fabrycznego smaru stosowanego do smarowania mechanizmów manetek.
Kellys Magic 2009 - SKRADZIONY!!!
nr ramy: VY08067903
------------------------------------------
GT Karakoram 1996
------------------------------------------
Kross Level R8 2016
MBK Oceo

#14
Aerozol, ale łatwo się dawkuje przy pomocy załączonych dwóch nasadek. Na początku lekko płynny po dosłownie chwili gęstnieje i zostaje w żądanym miejscu. Kupisz go w chyba każdym motoryzacyjnym.
Kellys Magic 2009 - SKRADZIONY!!!
nr ramy: VY08067903
------------------------------------------
GT Karakoram 1996
------------------------------------------
Kross Level R8 2016
MBK Oceo
cron