zimny pisze:Radzieju, nie odbierz mojego pytania na opak, ale czy przypadkiem te stery kinga nie maja takiego ciekawego koloru - gdyz zwyczajnie czarna anoda wyblakla? (pytam, bo mialem wiele razy do czynienia z takim odcieniem - ale nigdy nie byl to celowy zabieg;)
Polerowales rame sam? Piekny kawal dobrej roboty!
korby gjetka oparles na jakiejs ladnej osi?
czy naklejki (widze, ze sa z 94r) zgadaja sie z rocznikiem ramy? (szukales go po nr seryjnym?)
troche sie dziwie, ze nie pasuje Ci rozmiar tej ramki, niby kazdy z nas jest inny ( jak twierdza amerykanskie filmy;) - lecz np. majac podobny wzrost (185) i ten sam rozmiar (20,5") - uzywam mostka 135mm... A jak zauwazyl kol. Skolioza - nie mam pozycji zbyt pochylonej;) [kierownica dosc szeroka 580mm+wielkie rogi]
kazdy by mial inna koncepcje (vide czerwone srubki) - ja obstawalbym przy szpejach z okolic 94r;) - ale nie obraz sie prosze - profanacja sa te klamkomanetki xt, kaseta czy chocby sruby i blaty w korbie;P
jednym slowem RZADKOSC. brawo!
Więc po kolei:
Może i masz rację z tym kolorem, jednak były one zestawione z rogami Answer Hyperends w tym samym kolorze (z czasem bardziej srebrne niż fioletowe od zarysowań) więc albo na obydwa komponenty czas podziałał tak samo albo było to zestawienie celowe. Wyglądają w każdym razie ładnie i wolę myśleć że mam rzadkie fioletowe niż wyblakłe czarne
Przecieram szmatką po każdej jeżdzie
Zwykłe, nowe UN54 zastąpiło niedawno oś GT, która teraz wymaga nowych łożysk i leży w szufladzie
Naklejki, jak dobrze zauważyłeś są 94, oryginalnych z 98 za Chiny Ludowe nie znajdziesz, chociaż bez problemu mógłbym sobie reprodukcje załatwić, pewiem gość z Retrobike ma nawet takie szablony, problem w tym że te z 98 są po prostu brzydkie.
Czerwone śrubki to porażka ale nie będziesz wiedział póki nie zamontujesz.
XT750 zostaje ze względu na dostępność części, a to już moja trzecia kaseta w przeciągu lat 4.. Mam prawie cały napęd M950 z STI włącznie ale założę go dopiero kiedy rower zostanie bardziej eksponatem bo znaleźienie drugiej nowej 8-ki M950 czy w ogóle drugiej hi-end 8-ki jest bardzo trudne. Nie uważam że jest obciachowo jako że grupa 750 powstała w 99 r. Trochę naciągane ale może być. Przyjmuę krytykę i uwagi innych, każdy ma swoją koncepcję, czas i budżet, ale wsponiałem już to kiedyś, w kierunku tych najbardziej zajadłych ortodoksów i malkontentów kieruję środkowy palec. (nie mam tutaj na myśli ciebie zimny, tylko komentarze z innych for ale wtedy rower wyglądał jeszcze innaczej) Mam własną filozofię i uważam że połączenie funkcjonalność/styl/wygląd wyszło mi nie najgorzej z funkcjonalnością przede wszystkim jako że rower jest jednym z tych których najintensywniej używam głównie do długich, epickich wycieczek.
Co do mostka, mam trochę dłuższe nogi i trochę krótszy tułów niż każdy standardowo więc pewnie dlatego.
Na koniec wielkie, serdeczne dzięki za dotychczasowe komentarze i uwagi, rower bardzo się zmienił w przeciągu ostatnich lat i pewnie będzie się zmieniał dalej.