Zazdroszczę Rooxa i szaraczków, a masz na ramie taką naklejkę?
http://www.retrobike.co.uk/forum/files/ ... 10_103.jpg
Zdaje się że stumpy 97 i 98 różniły się tylko kolorami, a naklejki i kształty były takie same, przydałyby się katalogi.
#32
http://mtb-kataloge.de/html/specialized.htmlnergamel pisze:przydałyby się katalogi.
ale tylko do 97
a tu z 98 włącznie
http://www.retrobike.co.uk/forum/galler ... emId=15578
#34
dobra 98 nie sprawdziłem
a z 97... kurczę czemu w sumie szukamy tego 1000km stąd?
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=213
a z 97... kurczę czemu w sumie szukamy tego 1000km stąd?
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=213
#36
no to już było by za dobrze... naklejka jest ale bez race only...nergamel pisze:Zazdroszczę Rooxa i szaraczków, a masz na ramie taką naklejkę?
http://www.retrobike.co.uk/forum/files/ ... 10_103.jpg
#37
Będą nowe stery:
Brakuje mi do nich uszczelnienia pod górną pokrywą, może ktoś ma takie zbędne? Żółty topcap też by się przydał :)
Poza tym nadal szukam krótszego mostka, lepiej będzie pasował czarny czy czerwony?
Brakuje mi do nich uszczelnienia pod górną pokrywą, może ktoś ma takie zbędne? Żółty topcap też by się przydał :)
Poza tym nadal szukam krótszego mostka, lepiej będzie pasował czarny czy czerwony?
#38
stery nie do zajechania tak jak wszystkie orbity, mają pancerne łożyskowanie. a te w tym kolorze to niezły kąsek. taką uszczelkę kupisz w jakimś sklepie technicznym z częściami wodkan, samochodowymi czy remontowo budpowlanymi
#40
Witam.
Co do mostka to spoko pasowałby tutaj Danny's steam wystawiany przez 73...
Podoba mi się ta kolorowość speca :D
pozdrawiam
xMekpx
Co do mostka to spoko pasowałby tutaj Danny's steam wystawiany przez 73...
Podoba mi się ta kolorowość speca :D
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#41
Rooxik jak najbardziej kolorystycznie by pasował do speca, ale cenowo do portfela raczej nie :P Ktoś mi skosił tego od univegi z allegro w dużo lepszej cenie, no cóż.
Co do kolorowości to ostatecznie ma być czerwono-żółto-czarny, innymi słowy straci zieleń jak zmienię opony. Mi też się podoba ^^
Co do kolorowości to ostatecznie ma być czerwono-żółto-czarny, innymi słowy straci zieleń jak zmienię opony. Mi też się podoba ^^
#42
Witam.
A nie widziałbyś w specu HS33 ale w kolorze Tomac ?
Bo rozważam powrót do v-ek...
pozdrawiam
xMekpx
A nie widziałbyś w specu HS33 ale w kolorze Tomac ?
Bo rozważam powrót do v-ek...
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#43
A ile - tak z ciekawości - życzyłbyś sobie za te Tomacowe hamulce?
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#44
Skoro wszyscy ruszyli Spece, to ja nie mogę być gorszy. Fota z nowymi przerzucajkami (fd XT, rd XTR). Stery jeszcze stare niestety.
Album:
https://picasaweb.google.com/mielarka/S ... directlink
Album:
https://picasaweb.google.com/mielarka/S ... directlink
#45
dawaj ze sterami i jakaś ładniejsza sesja niż ta w szopie :)
(się porobiło dzisiaj z tymi specami )
(się porobiło dzisiaj z tymi specami )
#46
Proszę bardzo, sesja w lesie:
https://picasaweb.google.com/1128670770 ... 4077/Stump#
Stery dopiero za tydzień - tłok w serwisie. Właściwie to była moja pierwsza prawdziwa jazda na nim. Pierwsze wrażenia tuż po ruszeniu pozytywne, sztywna ramka, hamulce działają jak brzytwy, amorek bardzo ładnie pracował, tylko ten mostek za długi. Gripy sachsa mnie zaskoczyły, nie sądziłem, że będą tak fajnie przerzucały. Po jakimś czasie amor chyba zamarzł, strasznie go zamuliło. Całość jednak trochę cięższa niż myślałem, szczególnie tyłek Speca.
https://picasaweb.google.com/1128670770 ... 4077/Stump#
Stery dopiero za tydzień - tłok w serwisie. Właściwie to była moja pierwsza prawdziwa jazda na nim. Pierwsze wrażenia tuż po ruszeniu pozytywne, sztywna ramka, hamulce działają jak brzytwy, amorek bardzo ładnie pracował, tylko ten mostek za długi. Gripy sachsa mnie zaskoczyły, nie sądziłem, że będą tak fajnie przerzucały. Po jakimś czasie amor chyba zamarzł, strasznie go zamuliło. Całość jednak trochę cięższa niż myślałem, szczególnie tyłek Speca.
#47
no proszę, jaki ładny Spec... szczególnie korba ;) Jak długi sport dałeś?
Sprobuj może zmienić opony na czarne, lub czarne z czerwonym bokiem, miśki kurde nie pasują.
Sprobuj może zmienić opony na czarne, lub czarne z czerwonym bokiem, miśki kurde nie pasują.
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,
#48
No wiem że nie pasują, jeszcze nie zmieniłem, bo w sumie nie wiem za bardzo na jakie, a na tych mi się dobrze śmiga. Suport 113mm.
#49
ładny, na prawdę!
jak to kiedyś napisałem - z brzydkiego kaczątka w łabędzia!
a miśki jakbyś wywalał to napisz pod którym śmietnikiem się ustawić
jak to kiedyś napisałem - z brzydkiego kaczątka w łabędzia!
a miśki jakbyś wywalał to napisz pod którym śmietnikiem się ustawić
#50
Proponuję, byś założył do Speca najlepsze opony do retro bajka. Onza Porcupine.
Może Skolioza Ci kupi i się wymienicie? ;)
Może Skolioza Ci kupi i się wymienicie? ;)
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,
#51
hehe porki są tylko mega drogie... a najlepsze są oczywiście miszeliny
a poważnie - krem pasowałby tu dokładnie tak jak zieleń, czyli ni z gruchy ni z pietruchy Nie mam nic przeciwko zielonym miśkom, bo wg mnie pasują wszędzie ale skoro pojawiły się głosy ze nie, to lepiej chyba poszukać czegoś pod kolor (Mythosy na przykład, była też jakaś wersja semi slicka z czerwonym bokiem IRC, ale to nie jest moja mocna strona więc modelem nie strzelę)
a poważnie - krem pasowałby tu dokładnie tak jak zieleń, czyli ni z gruchy ni z pietruchy Nie mam nic przeciwko zielonym miśkom, bo wg mnie pasują wszędzie ale skoro pojawiły się głosy ze nie, to lepiej chyba poszukać czegoś pod kolor (Mythosy na przykład, była też jakaś wersja semi slicka z czerwonym bokiem IRC, ale to nie jest moja mocna strona więc modelem nie strzelę)
#52
wszystko co dobre, jest drogie. Porki są jedyne w swoim rodzaju.... kiedyś Gusta takie dostanie....
Dla mnie w Specu zagrają albo ładne czarne opony, albo jakieś z czerwonym bokiem....
Dla mnie w Specu zagrają albo ładne czarne opony, albo jakieś z czerwonym bokiem....
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,
#53
Mam jednego mythosa z czerwonym bokiem i ta czerwień mi jakoś nie pasuje do niego, jest taka wyblakła. Bardziej jak ciemna pomarańcz:
http://allegro.pl/opona-irc-mythos-xc-r ... 49077.html
Chyba będzie coś czarnego, może na próbę założę Conti explorer. Z racing ralphem i nobby nicem ładnie wyglądał, one chyba pasują do każdego roweru, ale to za nowe :)
http://allegro.pl/opona-irc-mythos-xc-r ... 49077.html
Chyba będzie coś czarnego, może na próbę założę Conti explorer. Z racing ralphem i nobby nicem ładnie wyglądał, one chyba pasują do każdego roweru, ale to za nowe :)
#54
http://allegro.pl/opona-irc-mythos-xc-r ... 49077.html
Adam ma komplety P+T takie jak mam w Specu i cena też jest dobra, wystarczy napisać że z forum się jest i jest zniżka jeszcze:)
Adam ma komplety P+T takie jak mam w Specu i cena też jest dobra, wystarczy napisać że z forum się jest i jest zniżka jeszcze:)
Lodzermensch
#55
Mostek za długi i:
1. Nie czujesz roweru?
czy
2. Niewygodna pozycja?
Bardzo wysoko to siodło wypuściłeś - do zdjęcia? Czy duży chłopiec jesteś? (Od pierwszej fotki to aż mnie wszystko boli...)
1. Nie czujesz roweru?
czy
2. Niewygodna pozycja?
Bardzo wysoko to siodło wypuściłeś - do zdjęcia? Czy duży chłopiec jesteś? (Od pierwszej fotki to aż mnie wszystko boli...)
#57
opony srednio pasują, zresztą już zajechane jak koń po westernie. lepiej by wyglądały jakies czarne, co nie znaczy, że te nie sa fajne. po prostu nie pasują tutaj.
kokpit jakiś taki biedny jest z ta szmatą owiniętą wokół kierownicy (co to wogóle jest ta kiera?).
na plus korba, sztyca, kolorki, koła ładne i ogólnie wesoły wygląd. jest kilka smaczków :) ale na jeden już długo czekamy - stery
kokpit jakiś taki biedny jest z ta szmatą owiniętą wokół kierownicy (co to wogóle jest ta kiera?).
na plus korba, sztyca, kolorki, koła ładne i ogólnie wesoły wygląd. jest kilka smaczków :) ale na jeden już długo czekamy - stery
#58
Z tego co wiem to gdy siedze na rowerze i spojrzę na kierownicę to powinna być w osi przedniego koła (zasłaniać piastę), a teraz jest dalej za osią. Poza tym czuję się taki bardziej wyciągnięty. Nie mam jak sprawdzić go na zjazdach, bo się regeneruję po złamaniu nogi.
Sztyca tak wysunięta pode mnie, mam za długie nogi :)
Yves tutaj fota kiery:
https://picasaweb.google.com/1128670770 ... 0105305042
Nie wiem co to, jakiś stary carbon "peerless" prawdopodobnie kiedyś była cała czerwona i miała logo firmy, ale się nie zachowało.
Jak wyżej pisałem:
"Stery dopiero za tydzień - tłok w serwisie."
Sam nie mam jak ich zmienić.
Sztyca tak wysunięta pode mnie, mam za długie nogi :)
Yves tutaj fota kiery:
https://picasaweb.google.com/1128670770 ... 0105305042
Nie wiem co to, jakiś stary carbon "peerless" prawdopodobnie kiedyś była cała czerwona i miała logo firmy, ale się nie zachowało.
Jak wyżej pisałem:
"Stery dopiero za tydzień - tłok w serwisie."
Sam nie mam jak ich zmienić.
#59
Zasada o której wspominasz tyczy się rowerów szosowych, w mtb raczej nie ma zastosowania. Myślę, że dobrym rozwiązaniem byłoby skorzystanie z kalkulatora CC i pomiarzenie roweru. Na pierwszy rzut oka masz za małą ramę co skutkuje zbyt dużą różnicą między siodłem a kierownica.nergamel pisze:Z tego co wiem to gdy siedze na rowerze i spojrzę na kierownicę to powinna być w osi przedniego koła (zasłaniać piastę), a teraz jest dalej za osią. Poza tym czuję się taki bardziej wyciągnięty. Nie mam jak sprawdzić go na zjazdach, bo się regeneruję po złamaniu nogi.
Sztyca tak wysunięta pode mnie, mam za długie nogi :)
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,
#60
W szosie się nie mogę połapać, bo nie wiem w którym chwycie mam patrzeć :)
Od środka suportu do prętów siodełka potrzebuję 80-81cm przy wzroście 187cm, od podłogi do krocza mam jakieś 94-95cm więc sporo jak na ten wzrost, co oznacza krótki tułów. Kalkulatory każą mi jeździć na 23" z rurą górną od 17".
Zdaje się, że różnica jest tylko optyczna, bo liczy się wysokość główki ramy a nie rury podsiodłowej (jeśli chodzi o różnicę siodło/kiera)
Od środka suportu do prętów siodełka potrzebuję 80-81cm przy wzroście 187cm, od podłogi do krocza mam jakieś 94-95cm więc sporo jak na ten wzrost, co oznacza krótki tułów. Kalkulatory każą mi jeździć na 23" z rurą górną od 17".
Zdaje się, że różnica jest tylko optyczna, bo liczy się wysokość główki ramy a nie rury podsiodłowej (jeśli chodzi o różnicę siodło/kiera)