Jakieś pół roku temu wypatrzyłem na aukcji taką brzydotę:
Osprzęt z trekkinga, opony na szosę, amortyzator do ostrzejszego XC... no i ta ramka, której nie sposób było sie oprzeć. W zasadzie nic tam do siebie nie pasowało, więc po zakupie zostawiłem ramę, stery, mostek i kierownicę, a resztę pogoniłem.
Tak to sobie stało grzecznie w rogu i powoli zbierało części. Wreszcie przykurzony sprzęt doczekał się złożenia i teraz brakuje tylko gripów/owijki i pancerzy pod kolor.
Swoją drogą nadal nie ustaliłem który to rocznik i model, najbardziej pasuje ten:
http://www.bikepedia.com/QuickBike/Bike ... &Type=bike
Ewentualnie S-works/pro/comp z tego roku.
Co do całokształtu - na razie możecie tylko zgadywać co w nim siedzi, bo nie pokażę zdjęć, zanim go nie skończę ;)
__________________________________________________________________________________
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
----------------------------------------------------------EDIT:-----------------------------------------------------------------------------
Zdjęcia po przemianie:
https://picasaweb.google.com/1128670770 ... 4077/Stump#
#2
pewien nie jestem....ale..........
w roku 1996 i1997 bylem zawodnikiem Legia Warszawa
(nie od pilki ale tej od rowerow
do roku 1996 glownym sponsorem od sprzetu byl SPECIALIZED
jeden z zawodnikow (Cezary Szafraniec) jezdzil na tej ramce(lub na takiej samej)
rower byl w klubie chyba od 1994lub 1995 na pelnym xtr 900 na tamte czasy to byl szok.od tamtego czasu uplynelo sporo latek,a i pamiec nie ta ,ale jesli to ta sama ramka to gratuluje(jakie to historie o tym metal matrix-ie krazyly w swiecie kolarskim !!!!!)
w roku 1996 i1997 bylem zawodnikiem Legia Warszawa
(nie od pilki ale tej od rowerow
do roku 1996 glownym sponsorem od sprzetu byl SPECIALIZED
jeden z zawodnikow (Cezary Szafraniec) jezdzil na tej ramce(lub na takiej samej)
rower byl w klubie chyba od 1994lub 1995 na pelnym xtr 900 na tamte czasy to byl szok.od tamtego czasu uplynelo sporo latek,a i pamiec nie ta ,ale jesli to ta sama ramka to gratuluje(jakie to historie o tym metal matrix-ie krazyly w swiecie kolarskim !!!!!)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#4
zdecydowanie za wysoko !!!
ale na tej ramce mozna zbudowac naprawde ladny rower!!!
ale na tej ramce mozna zbudowac naprawde ladny rower!!!
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#5
bez wątpienia - brak wieszaka na canti to kwestia fabrycznie montowanej Magury, czy epoki?
ja bym obstawiał że pokażesz go na szarym XTRze i niebieskim SIDzie - czyli kompozycja rodem z tras XC Grundiga
ja bym obstawiał że pokażesz go na szarym XTRze i niebieskim SIDzie - czyli kompozycja rodem z tras XC Grundiga
#6
http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... sfd&itbs=1
nie mial fabrycznie montowanej magury ,brak wieszaka na canti (jak wszyscy wiemy byly i sa na to sposoby) rowerek byl na 100% wyposazony w xtr 900 i carbonowego rs robionego dla speca
ps
niebieski sid to lata 2000
grundig cup to troszke wczesniej
nie mial fabrycznie montowanej magury ,brak wieszaka na canti (jak wszyscy wiemy byly i sa na to sposoby) rowerek byl na 100% wyposazony w xtr 900 i carbonowego rs robionego dla speca
ps
niebieski sid to lata 2000
grundig cup to troszke wczesniej
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#7
zwracam honor!!!!!!!!!!1
nibieski sid to 1998
ale ten czas leci
nibieski sid to 1998
ale ten czas leci
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#8
Amorek to miał 120 albo 130 skoku na zdjęciu, teraz na 80mm jest już zdecydowanie niżej i ten skok najlepiej pasuje do geometrii ramy. Magury nie były fabrycznie, to były hs33 chyba 2010, już wyleciały. Niestety niebieskiego w moim specu nie uświadczysz, a na szarego XTR-a trochę portfel za płytki. Za to będzie tak jak już wspomniałem ciekawa mieszanka.
marcin74, to raczej nie jest ta ramka - rower w poprzedniej formie przybył spoza Warszawy.
marcin74, to raczej nie jest ta ramka - rower w poprzedniej formie przybył spoza Warszawy.
#9
niebieski SID pojawił się w roku 98 (gwoli ścisłości z czarnymi szarfami przy logo RSa) - ten mam przed oczami w takiej ramie
Grundiga już wtedy nie było? to może inne zawody mi stoją przed oczami?
Grundiga już wtedy nie było? to może inne zawody mi stoją przed oczami?
#10
moze nie dokladnie ta sama (ale identyczna)
niebieskiego nie uswiadczysz......(cale szczescie)
czerwona ramka i niebieski sid -zle to by wygladalo(ale to tylko moje zdanie)
taka 17.5 chetnie sam bym nabyl
a to chyba jakas L (18-19) ???
niebieskiego nie uswiadczysz......(cale szczescie)
czerwona ramka i niebieski sid -zle to by wygladalo(ale to tylko moje zdanie)
taka 17.5 chetnie sam bym nabyl
a to chyba jakas L (18-19) ???
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#11
To jest 19" (48cm). Chciałem wstawić żółtą Judy, albo chociaż czerwoną z żółtymi naklejkami, ale nic z tego nie wyszło. Za to zdradzę że jest magurka i to firmtech :)
#13
Ukończenie projektu opóźniła trochę operacja złamanej nogi i pobyt w szpitalu, ale nareszcie skompletowałem wszystkie niezbędne dodatki:
Czym zdradzam od razu kolorystykę podobną do tej ze Speca Yvesa. Tak już wyszło, jak latem zobaczyłem na allegro żółtą tytanową Plumę w czerwonej skórce, to nie mogłem sie opanować :)
Czym zdradzam od razu kolorystykę podobną do tej ze Speca Yvesa. Tak już wyszło, jak latem zobaczyłem na allegro żółtą tytanową Plumę w czerwonej skórce, to nie mogłem sie opanować :)
#14
Taka rama i żółte pancerze...? No to jestem ciekaw bo to jak przyciemniać czarną folią szyby w Ferrari... No ale spoko, rama piękna, czekam z niecierpliwością na efekt końcowy bo sam mam podobny dylemat z czerwona ramą (kolor dodatków i amortyzatora, itp.).
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra
+ Checker Pig, Creme, Electra
#15
a nie skumałeś wieszaczków mocowanych w zapince podsiodłowej , często zabieg stosowanyskolioza pisze:bez wątpienia - brak wieszaka na canti to kwestia fabrycznie montowanej Magury, czy epoki?
ja bym obstawiał że pokażesz go na szarym XTRze i niebieskim SIDzie - czyli kompozycja rodem z tras XC Grundiga
#16
#17
ach!!!!!!!!!!! to byly czasy!!!!!!!!!!!!
ladniutki rowerek,az lza sie w oku kreci
pozdrawiam
ladniutki rowerek,az lza sie w oku kreci
pozdrawiam
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#18
Jak dla mnie to razi mnie wszystko co w nim żółte jest , pnacerze zwłaszcza i siodło.
Sepc to maszyna do zabijania na wyscigu a nie choinka ale to tylko moje zdanie.
czerwona rama z białymi napisami idealnie podchodzi pod srebro albo czerń .
Sepc to maszyna do zabijania na wyscigu a nie choinka ale to tylko moje zdanie.
czerwona rama z białymi napisami idealnie podchodzi pod srebro albo czerń .
#19
mnie się podoba
rzuca się w oczy i przyciąga wzrok - jedyne, jeśli miałbym się czepiać, co mi nie gra, to za stara tylna przerzutka
rzuca się w oczy i przyciąga wzrok - jedyne, jeśli miałbym się czepiać, co mi nie gra, to za stara tylna przerzutka
#20
Obie przerzutki w sumie tam nie pasują, ale przednią na 34,9 i dolny ciąg trudno znaleźć inną niż Deore. Tylna mi pasowała wyglądem, nie widziałbym tam innego XT, a XTRa m950 jeszcze nie dorwałem. Według Ciebie jaka by tu najlepiej pasowała?
To właśnie od siodła zaczęło się kombinowanie z tym żółtym, a taka "cyrkowa" mieszanka nawet mi się podoba.
Jak dla mnie to ta podkowa w magurze wydaje się gruba i kształtem nie pasuje do ramy, bardziej pasował mi SID/JUDY do koncepcji. Jednak na plus jest firmtech no i był pod ręką.
Chętnie zmieniłbym mostek na krótszy, najlepiej żółty, za aktualnym przemawia tylko znaczek speca.
Ciekawa jest też kierownica karbonowa "peerless 120" prawdopodobnie jest to model a nie marka, ale może ktoś wie kto to produkował?
To właśnie od siodła zaczęło się kombinowanie z tym żółtym, a taka "cyrkowa" mieszanka nawet mi się podoba.
Jak dla mnie to ta podkowa w magurze wydaje się gruba i kształtem nie pasuje do ramy, bardziej pasował mi SID/JUDY do koncepcji. Jednak na plus jest firmtech no i był pod ręką.
Chętnie zmieniłbym mostek na krótszy, najlepiej żółty, za aktualnym przemawia tylko znaczek speca.
Ciekawa jest też kierownica karbonowa "peerless 120" prawdopodobnie jest to model a nie marka, ale może ktoś wie kto to produkował?
#21
osprzet raczej tytlko XT to z 96-7 około, szaro srebrne, przód i tył.
Przednia przerzutka przykręcona chyba w kosmosie , jak toi ma pracować na takiej wysokości ?? blaty masz 42/32, czy 44/32 ??
Przednia przerzutka przykręcona chyba w kosmosie , jak toi ma pracować na takiej wysokości ?? blaty masz 42/32, czy 44/32 ??
#22
42/32 z tego co pamiętam. Pancerze i linki montowałem już ze złamana nogą, przerzutka przykręcona byle jak, byle była, nie miałem siły nic regulować i tak prędko nie pojeżdżę.
#23
no z przedniej przerzutki to jest beka, ale o to chodzi :]
śrubki w korbie to tez jakies bezguście i najlepsze, że masa projektów na retrobike.uk takie cos propaguje :/
reszta mi sie podoba, wiadomo że jeszcze wymaga dogrania, ale żółty kolor fajnie pasuje do czerwonego. musi być jednak odpowiednio dobrany.
sama korba oczywiście fajna, koła też, opony bym wywalił i dał albo całe czarne albo z cielistymi boczkami. widelec....mi się te na opak nie podobaja wogóle, ale ciekawe, ciekawe...
śrubki w korbie to tez jakies bezguście i najlepsze, że masa projektów na retrobike.uk takie cos propaguje :/
reszta mi sie podoba, wiadomo że jeszcze wymaga dogrania, ale żółty kolor fajnie pasuje do czerwonego. musi być jednak odpowiednio dobrany.
sama korba oczywiście fajna, koła też, opony bym wywalił i dał albo całe czarne albo z cielistymi boczkami. widelec....mi się te na opak nie podobaja wogóle, ale ciekawe, ciekawe...
#24
wiesz może nie konkretnie jaka, ale jak patrzę na rower (specem od speca nie jestem, więc ramę oceniam z wyglądu jedynie) to zdecydowanie jest to II połowa lat 93 Przerzutka z pocątku lat 90 trochę mi nie pasuje ot co...nergamel pisze:Według Ciebie jaka by tu najlepiej pasowała?
#25
Witam.
Wg mnie projekt jest naprawdę ładny :D
Zawsze podobały mi się te czerwone ramy speca... A jeszcze w takim połączeniu kolorów.
Na twoim miejscu wsadziłbym tu tylko czarne oponki o jakiejś słusznej szerokości (ok 2.2) i zmienił mostek i kierownicę... Mostek może Kore i kiera wtedy do malowania pod kolor mostka?
Do zmiany biegów widziałbym tu zestaw m900 lub m950 i nic innego :D
Szacun jeszcze za koła i Turbinę... W sumie to widziałbym takie u siebie w Fujim.
A jeszcze pytanie...booster z magury jest przekręcony? bo wygląda jak przyłożony :D
pozdrawiam.
I ten karbon spod mostka wywal !!!
Wg mnie projekt jest naprawdę ładny :D
Zawsze podobały mi się te czerwone ramy speca... A jeszcze w takim połączeniu kolorów.
Na twoim miejscu wsadziłbym tu tylko czarne oponki o jakiejś słusznej szerokości (ok 2.2) i zmienił mostek i kierownicę... Mostek może Kore i kiera wtedy do malowania pod kolor mostka?
Do zmiany biegów widziałbym tu zestaw m900 lub m950 i nic innego :D
Szacun jeszcze za koła i Turbinę... W sumie to widziałbym takie u siebie w Fujim.
A jeszcze pytanie...booster z magury jest przekręcony? bo wygląda jak przyłożony :D
pozdrawiam.
I ten karbon spod mostka wywal !!!
#26
Boostera Magury inaczej nie założysz chcąc mieć możliwość zdejmowania koła i wpinacz po prawej stronie. Dwa otwory z lewej, jeden podłużny do regulacji z prawej. Amen.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#27
Taką już kupiłem, lepiej że młynek jest przykręcony na śrubki z nakrętkami zamiast samych śrubek i boję się że gwint w ramieniu został rozwiercony, dlatego nie zmieniałem kolorystyki na razie. Racja, taka tęcza bardziej by do jakiegoś corrateca pasowała, a tu może zamiast anodowanych wstawię stalowe malowane na żółto?śrubki w korbie to tez jakies bezguście i najlepsze, że masa projektów na retrobike.uk takie cos propaguje :/
Z tyłu już raczej nie wejdzie szersza opona niż aktualna czyli max 2.0/2.1. Mam IRC mythosa z czerwonym (cielistym?) boczkiem, ale tylko jedną. Mostek pewnie będzie żółty/czerwony/czarny max 110mm.Na twoim miejscu wsadziłbym tu tylko czarne oponki o jakiejś słusznej szerokości (ok 2.2) i zmienił mostek i kierownicę... Mostek może Kore i kiera wtedy do malowania pod kolor mostka?
#28
Wiem Focker. Mam magurkę :D ale nie zauważyłem srubki więc wydawało mi się żę był tylko przyłożony.focker pisze:Boostera Magury inaczej nie założysz chcąc mieć możliwość zdejmowania koła i wpinacz po prawej stronie. Dwa otwory z lewej, jeden podłużny do regulacji z prawej. Amen.
Ja sam u Siebie ze względu na dość szeroką oponę musiałem zrobić płynną regulację z obu stron...
pozdrawiam
xMekpx