Rama trafiła do mnie rok temu (jak nie dwa) od wielce czcigodnego Elmo, do testów. Podobno jest z Krk - elmo kupił ją dla amortyzatora AMP, który w niej klekotał. Jest nieźle poobijana, tak na marginesie. Tak czy owak, wylądowała w Grodzisku.
Od początku założenie projektu było takie, że ma być w nim nowoczesny amortyzator, jeden z dwu, które zbierają kurz na mojej półce w warsztacie. Pierwsza przymiarka była pod manitou - ale nieudana. Reverse arch zupełnie nie grało tutaj, rama wróciła za szafę, i zbierała kurz (elmo stwierdził, że jak jej dobrze za szafą, to niech tam sobie, niejako w depozycie, czeka).
Aż, tadaam, w weekend skręciliśmy z Majorem tę ramę z Torą Race.
I Major zabrał ją do Krakowa (a właściwie Krakowowi przywrócił), na testy. Jak mu podejdzie, to będzie na niej zasuwać, a z elmo się policzymy, mam nadzieję, że z nas nie zedrze.
Na razie mu podchodzi. Pierwsze testy odbyły się na górce w Podkowie, i wypadły pomyślnie.
Rower poskładaliśmy z rzeczy, co je tam mieliśmy albo na szybko udało się zorganizować z allegro lub od corrada.
Więc te rzeczy są tam takie: kółka kompletnie nowe ritchey rock na brązowych stx-ach, kaseta stx też. RD - lx z gumamy (570 chyba, ale numerów nie spamiętuje za bardzo, ta ciężka i błotoodporna), FD - stx zwykły. Gumy - z-maxy millenium. Korba borba White na talerzu Sugino. Hamuje toto avidami 2.0 SL na klockach czerwonych od Toma. Sztyca 26,4 tranz x.
O, patrzajta:
Klamki avid 7, nowizna, ale nic innego nie zdobyłem na szybko. Kierownik jakiś tłuk od zooma (szybko wymienimy na kore, rzecz jasna) bo i mostek jest kore, krótki, ale Major nie lubi długich. Biegi sufluje sachs power wave na gumach od quarza.
Rower powstał do tyrania, jego celem jest dbanie o szeroko rozumianą sprawność i tężyznę fizyczną oficerów WP. Zatem, oprócz tego nieszczęsnego ćwierćkilowego kierownika, nic zmieniać nie będziemy, no chyba, że po zimie sterane będzie, i padnie.
Ot, co.
#2
takiego RS-a i taką Tore ło matko no i widze ze z psem ganiał ( dalmatyńczyk jak pieron wymalowany )
#3
rower jest kocur, ale kokpit (kombinacja gripów, manetek i klamek) wygląda okrutnie niewygodnie jakoś.
#5
Ganiał ciapek, ganiał. I szedł jak kuna po mleczu
Piotr, w gt są x-raye, zawsze chciałem takie mieć Wiem, wiem, powinny być tam m-coś tam, ale na stare lata się wygodny zrobiłem, to międlenie paluchami po cynglach, nie nadążam za tym...
O co chodzi z tymi górnymi ciągami? W tej lawinie, dość nietypowo jak na gt, są wyłącznie linki górą.
Wracając do RS-a. Beret, poskładalim co tam mielim, klamki trochę krótkie, chwyty nie do gripów, ale kryzys, wiadomo...
Piotr, w gt są x-raye, zawsze chciałem takie mieć Wiem, wiem, powinny być tam m-coś tam, ale na stare lata się wygodny zrobiłem, to międlenie paluchami po cynglach, nie nadążam za tym...
O co chodzi z tymi górnymi ciągami? W tej lawinie, dość nietypowo jak na gt, są wyłącznie linki górą.
Wracając do RS-a. Beret, poskładalim co tam mielim, klamki trochę krótkie, chwyty nie do gripów, ale kryzys, wiadomo...
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#7
Pewnie że tak.
Jakieś 70 mm teraz ma, nawet nie ma "odwrotnego dobicia", które zaczęło występować w mańku po takim zabiegu. Byliśmy na testach w jakiś parowach, i nawet się major tą torą nie nakrył. Daje radę.
Ta rama - z tego co mówił Elmo - chodziła na AMP-ie, to chyba nie jest jakiś bardzo niski amor, ten pantograf w końcu musi się tam zmieścić.
Jakieś 70 mm teraz ma, nawet nie ma "odwrotnego dobicia", które zaczęło występować w mańku po takim zabiegu. Byliśmy na testach w jakiś parowach, i nawet się major tą torą nie nakrył. Daje radę.
Ta rama - z tego co mówił Elmo - chodziła na AMP-ie, to chyba nie jest jakiś bardzo niski amor, ten pantograf w końcu musi się tam zmieścić.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#8
AMP ze skokiem 50mm od Maga jest wyższy o dobre 1,5cm, może nawet 2.
Podobny na wysokość jest do Judy ze skokiem 63mm.
Podobny na wysokość jest do Judy ze skokiem 63mm.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#9
wygląda nieźle!
a jako ciekawostkę powiem, ze jeden taki z Krakowa (nota bene także user forum) na takiej ramie zrobił pierwszego i jedynego w historii stalowego Cannondale'a
a jako ciekawostkę powiem, ze jeden taki z Krakowa (nota bene także user forum) na takiej ramie zrobił pierwszego i jedynego w historii stalowego Cannondale'a
#12
taaa Aldek, górnociągi - czytaj Thumby , no ale jak mówisz na stare lata ........ ja sie nie czuje jeszcze , ale Ty ???
I gdzie qrna kask !!
I gdzie qrna kask !!
#13
aldek pisze:Jak to? Opowiadaj.
prosty to mało powiedziane - napisy nie były nawet wycinane na ploterze, tylko z tego co pamiętam nożykiem do tapet po przerysowaniu na folię samoprzylepną loga z powiększonej kserówki katalogujama pisze:Wydaje mi się, że w bardzo prosty sposób
#14
Fałszerze, kurna. Ale kanondala to, w sumie, można
Piotr, o tych thumbach to w sumie żem nie pomyślał, a to w sumie też jest łatwa do ogarnięcia dla mnie opcja, można by popróbować.
Piotr, o tych thumbach to w sumie żem nie pomyślał, a to w sumie też jest łatwa do ogarnięcia dla mnie opcja, można by popróbować.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#15
wiesz, ten Dalmantyńczyk jest tak odjechany epokowo malowaniem że gripy tam optycznie średnio pasują , podobnie jak i kolor widelca, ale wiem że jest nie osiągalne dobrać.
#16
wszystko można - ale Cannona na stali???aldek pisze:Fałszerze, kurna. Ale kanondala to, w sumie, można
Piotrze - rozjeżdżasz temat - skup sie na RSie
#17
nie skupiam sie bo nic tam nie widze do skupiania , za mało fotek i niedokładne , trzeba zrobić galerie profesjonalną
#18
Aj tam, galerie profesjonalne. Galerie to warto robić dla takich bryk, jak te dwa ostatnie cuda, co je pokazaleś. Na tego avida arch to się nagapić nie mogę, na klamki zresztą też
Tutaj tych parę fot opęka temat aż nadto.
Skolioza, jako GiT fan, kanondala z tą jego idealulologią mam gdzieś. To jasne chyba, nie?
Tutaj tych parę fot opęka temat aż nadto.
Skolioza, jako GiT fan, kanondala z tą jego idealulologią mam gdzieś. To jasne chyba, nie?
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#19
h\ehe dam Ci pomacać nawet , ale galerie są po to , może inaczej, nie są dla nas, tylko dla nich i chciałbym aby każdy rower prezentowany można było pozerkać .
#20
No, niestety, mamut już jest w Krakowie, takiego zoooma to nawet w mojej firmie nie mają
Ale może będziesz miał okazję go obejrzeć z bliska, i sfotografować. Jest tam kółko przednie do centrowania lekkiego, i - jeśli się podejmiesz - serwis tej tory, bo uszczelki się zaczęły pocić, niestety.
Ale może będziesz miał okazję go obejrzeć z bliska, i sfotografować. Jest tam kółko przednie do centrowania lekkiego, i - jeśli się podejmiesz - serwis tej tory, bo uszczelki się zaczęły pocić, niestety.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#21
centrowanko jak najbardziej przecie wiesz żem najlepszy w kraju ( a na serio to prawda jest ) a serwisik amorka nie ma sprawy RS sie robi z zamkniętymi oczami , niech wpada popołudniami , jakby co to telefon 666-316-604 mu daj .
#22
O moj poniekad mamut Dobrze go znow widziec zywego Niech zatem Majorowi dobrze smiga, bo to fajna rama.
#23
z katalogu Rowery Świata 95 - jeśli to ta rama to niezła sztuka! oceniałem ją osprzętowo jako oryginał trochę niżej
#24
Rama jest przyzwoita, przyzwoicie pospawana, nie ma oczek na bagażnik (czyli rejsing wg definicji z tamtych lat ). Choć lekka to ona nie była: niespełna 2100 g, sztyca 26,4 niestety, co wskazuje na mniejsze podcieniowanie rur, niż np. w GT...
Ciekawostką jest w miarę już, jak na 95 r., nowoczesna geometria – ma spory sloping, jest też dość długa, choć to akurat może wynikać ze specyfiki amortyzatora.
Ciekawostką jest w miarę już, jak na 95 r., nowoczesna geometria – ma spory sloping, jest też dość długa, choć to akurat może wynikać ze specyfiki amortyzatora.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#25
a widzisz, niekoniecznie - na przykładzie Bouldera powiem Ci w sekrecie, ze najżejsze są te ze sztycę 26,2, pomimo że były też w zależności od rocznika wersje 26,4, 26,6 i 27,0aldek pisze: sztyca 26,4
#26
To trochę przeczy logice, ale w sumie...
Bo, jak rozumiem, nie mierzysz w całości (sztyca 26,4 jest oczywiście lżejsza o ułamek grama od tej 26,8 )
I dlaczego zaraz w sekrecie?
Bo, jak rozumiem, nie mierzysz w całości (sztyca 26,4 jest oczywiście lżejsza o ułamek grama od tej 26,8 )
I dlaczego zaraz w sekrecie?
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#27
Mierzę samą gołą ramę - jest to przeciw logice, ale tłumaczę sobie to tak, ze bardziej zebrane rury wymagają grubszej ścianki na końcu
#28
czy mamy tu do czynienia z przykladem sarkazmu? (odnosnie cieniowania rur GT) :)aldek pisze:Choć lekka to ona nie była: niespełna 2100 g, sztyca 26,4 niestety, co wskazuje na mniejsze podcieniowanie rur, niż np. w GT...