Hasło reklamowe (niestety nie znalazłem nigdzie reklamy, ale logo było całkiem ładne) to "PPK - hard core from Poland" ("PPK" poziomo w środku, "hard core" wygięte w półokrąg u góry, "from poland" symetrycznie u dołu - o ile oczywiście pamięc nie szwankuje)
W ofercie były min stery na łożyskach maszynowych, wsporniki kierownicy piasty przednie i tylne na maszynach (z tego co pamiętam były wersje alu i alu/carbon) Były także przymiarki do produkcji widelców DH upside down, obręczy i ram karbonowych (w tych przypadkach skończyło się na prototypach)
Firma świadczyła także usługi w zakresie napraw ram karbonowych
Prototypy - zanim rozpoczęto produkcję - były testowane Dośc specyficznie wg mojej wiedzy trzeba dodac
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Piasty np były podpinane do wiertarki, która kręciła się doputy aż piasta się nie rozpadła (nie trzeba chyba wyjaśniac, że rozpadały się łożyska a ów "test" nie miał wiele wspólnego z badaniem wytrzymałości konstrukcji, na którą nie działały żadne siły...)
Nieco inaczej było z ramą i widelcem - te były testowane w warunkach rzeczywistych, czyli ujeżdżane przez niejakiego Niszczyciela Test widelca ukazał się nawet w bB:
![Obrazek](http://ostatnitabor.pl/fotki/na%20www/skanuj000.jpg)
Udało mi się odgrzebac jeszcze inne, boczne ujęcie widelca:
![Obrazek](http://ostatnitabor.pl/fotki/na%20www/skanuj0003.jpg)
oraz fotkę na której widac obręcz (przód) i ramę:
![Obrazek](http://ostatnitabor.pl/fotki/na%20www/skanuj0001.jpg)
Nota benne jak o ramę chodzi chodziły słuchy po Krk, że był to Mielec owinięty karbonem, ale to nic potwierdzonego - ot taka anegdotka
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
*wszystkie fotki pochodzą z archiwalnych numerów magazynu bikeBoard