#37
Starter jest tam gdzie powinien być - między fotelami.
Stacyjka na kolumnie tego nie wyklucza.
Najpierw przekręcasz kluczyk, a potem ciągniesz za dźwignie pomiędzy siedzeniami (albo wkładasz patyk "w silnik").

Przyciski są też ok.
Inne były w pierwszej pierwszastej wersji, bodajże do 1978r.
A Brown to bodajże 1981 i miał już przyciski dokładnie takie, jak na zdjęciu - więc też pudło.

Alufele to element opcji, więc można zaliczyć - tym bardziej, że rozstaw śrub jest ok.

Nie pasują:
- tylne światła (brawo)
- zderzaki - Brown miał już plastikowe i do tego szare. Tu na drzwiach widać czarne, pospolite listwy plastikowe, ale zderzaki pewnie wymienione na "łyżwy", bo takie ładniej wyglądają.
- tapicerka - powinna być brązowa
- fotele bez zagłówków, choć koloru nie widać
- kierownica od Standarda.

Prawdopodobnie jest to wiec po prostu brązowy Maluch, nie Brown - choć pewnie kolor jest oryginalny. Różne pierestrojki się odbywały się w FSMie.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#39
No to lecimy dalej.
A chciałem dać Ci szansę - nie to nie.

Brown to był wypas nad wypasy.
Miał wyposażenie jeszcze lepsze niż najlepszy 126p w wersji Komfort.
Tak więc Brown posiadał:
- ogrzewaną tylną szybę - ten z linka nie ma
- światła awaryjne - ten z linka ma - plus dla niego
- regulator pracy wycieraczek - ten z linka nie ma

poza tym Brown to nie był 126p, tylko 126. Więc miał inne emblematy na tylnej klapie. Dokładnie - z lewej strony FIAT126 w jednej linii, a z prawej Bambino 650 w dwóch liniach.
Miał też inny emblemat z przodu - nie Polski Fiat, lecz Fiat, do tego umieszczony znacznie wyżej.
Na koniec różnica w głowicy silnika. Ten z linka ma standardową polską głowicę. Brown jako wersja eksportowa miał inną - bardziej kanciatą. Łatwo można ją rozpoznać już na pierwszy rzut oka.

Chyba będzie 10?

Prawdziwy Brown tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=GE5oRHl9JOY
Jest przepiękny. Można mu nawet wybaczyć łyżwy - wg mnie wyglądają znacznie lepiej niż oryginalne plastiki.

A tu katalog:
http://archiwumallegro.pl/materialowa_t ... 81097.html
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#43
Panowie, padłem na cyce - w moim mieście wyremontowano jedną z ulic, wzdłuż ulicy założono tereny zielone i zamiast trawy i innych roślinek jak się okazało zasadzono ...... rzepak i buraki :mrgreen: :lol:

Sorry, że nie o samochodach bezpośrednio, ale w sumie to motoryzacyjnie.
Dawes Fat Chance '91, Wheeler 5500 '91, Cilo Vasella '91, Anlen Invert '90, Winora góraloszosówka '90, Bianchi Superlug470 '96/99, Muddy Fox Sorcerer '89, Moje jazdy, Hercules California Pro '92 Hercules Indiana '91

#49
Ciekawe ogłoszenie.
Stoi w ogłoszeniu jak byk, że auto bezwypadkowe.
Na pierwszy rzut oka widać, że maska od marei nie pasuje do reszty ani kolorem, ani tym bardziej kształtem, ale polecam spojrzeć na zdjęcie z lewego tyłu robione - jak pięknie pasują do siebie przedni błotnik i przednie drzwi. No chyba, że to dodatkowy wlot powietrza do wiece sportowego i wspaniałego silnika 1.4 12V - jak w Astonie Marinie albo Mercedesie SLR :D
http://otomoto.pl/fiat-brava-salonowy-o ... 78368.html
Ostatnio zmieniony 2011-12-08, 19:57 przez focker, łącznie zmieniany 1 raz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#52
łoo.... te felgi są mega... ja tam zamiast tego 1.4 widzę 2.0 abarth od rithmo (z suchą miską olejową), kłową skrzynię biegów colotti, szperę, hajendowy fotel SPARCO, klatkę, system gaśniczy i na GSMP biegiem (właściwie bokiem) marsz :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2011-12-08, 22:28 przez staszek, łącznie zmieniany 2 razy.

#54
No DF lekki jest i się nadaje... na YT jest trochę filmików nawet z 1.5... Niejaki Kotarba z Tarnowa regularnie na KJS kosił swoim prawie stockowym Kantem. Teraz ma 2.0 i dużo zrobione przy zawieszeniu i ma jeszcze lepsze czasy ;-)

Co do Calibry to koło mojej szkoły (przy komisariacie - to chyba auto policjanta :lol: ) stoi Calibra z którą mało co wygra... na klapie z tyłu ma dla jaj "TDI" a z przodu intercooler do turbosprężarki z rurą o średnicy 10cm :lol: do tego zrobione zawieszenie, wiercone, wentylowane tarcze i napęd na 4 łapy :mrgreen: Ona raczej lubi zakręty :-P

#57
Skrzynia kłowa- w dużym skrócie nie masz synchronizatorów, można biegi wbijać bez sprzęgła. W onbordach można rozpoznać charakterystycznym piskiem. Była montowana w rajdówkach Teamu FSO (w Polonezach oraz fiatach 125p "Bartosiach")
Obrazek


w tym filmiku słychać :mrgreen: http://www.youtube.com/watch?v=J7rYvQSm ... re=related
albo tu... http://www.youtube.com/watch?v=ZXzkkGqv9Es

Oczywiście o Ritmo mi chodziło.. przepraszam za literówkę z tym silnikiem
http://www.youtube.com/watch?v=_QxxfAXiTkE
Ostatnio zmieniony 2011-12-08, 22:28 przez staszek, łącznie zmieniany 1 raz.

#59
chyba w muzeum... co do nazwy to ja przekręcam ponownie, przepraszam, bo z 2 lata temu czytałem o tym :-/
1:0 dla Ciebie :lol:
Ostatnio zmieniony 2011-12-08, 22:26 przez staszek, łącznie zmieniany 1 raz.

#60
Staszek - a to nie jest przypadkiem skrzynia kłowa? ;)

Calibrą miałem okazje się przejechać. Zawieszenie nie rzuciło mnie na kolanach - wręcz przeciwnie, miękkie toto, niestabilne, zupełnie nieprzystające do samochodu "sportowego". Żywcem z Vectry przejęte i to czuć. To auto w zakrętach prowadzi się słabo i nieprzewidywanie - no i większość z nich na zakrętach na przydrożnych drzewach kończy. Nawet słyszałem kiedyś opinie, że ten samochód miał jakąś wadę konstrukcyjną w zawieszeniu, ale nie wiem czy to nie plotka ludzkie pomówienie.

Skolioza - do Mirafiori 1,9 był bardzo rzadko montowany - tylko w wersjach Abarth i Racing z tego co kojarzę. Zwykle dwólitrówki w kantach pochodzą ze 132/Argenty.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .