A więc witam, przyznając rację Skoliozie za moje barbarzyńskie wejście na forum zaczynając od próśb :) (za co przepraszam)
Niestety nie mogę się jeszcze pochwalić żadnym porządnym retrobikiem, czyli takim który nie byłby złożony na śmieciowych częściach (jak mój mieszczuch) albo nie do końca retro jak mój mtb.
Pozdrawiam.
#2
Witamy witamy!
Traktuj mojego posta nieco z przymrużeniem oka
No i jak już złożysz retrobika, liczymy na fotki (będzie to Trek jak mniemam?)
Traktuj mojego posta nieco z przymrużeniem oka
No i jak już złożysz retrobika, liczymy na fotki (będzie to Trek jak mniemam?)
#3
Największe zadatki na bycie moim retrobikiem rzeczywiście ma trek, 950, z 1998 chyba, w wersji sztywnej, na razie rama jest w moim mtb połączona z RS Reconem 2009, ale oryginalny widelec nadal mam i jak wymienię ramę w mtb, planuję złożyć coś bardziej spójnego rocznikowo.
#4
I temu podobne wynalazki już nasze oczy widziały
http://retromtb.pl/galerie/sprzet/sieciochwast_trek.htm
Swoją drogą - mnie koszmarnie się jeździ na ramie z tak zmienioną geometrią Być może kwestia przyzwyczajenia, ale przy niższych prędkościach mam wrażenie że koło chowa się pod ramę przy głębszym skręcie...
http://retromtb.pl/galerie/sprzet/sieciochwast_trek.htm
Swoją drogą - mnie koszmarnie się jeździ na ramie z tak zmienioną geometrią Być może kwestia przyzwyczajenia, ale przy niższych prędkościach mam wrażenie że koło chowa się pod ramę przy głębszym skręcie...
#5
Mi udało się dorwać Recona o skoku 80 mm :) , więc geometria się aż tak nie popsuła. A na pewno nie jeździ się gorzej, przynajmniej mi.
#6
ERB, trza by luknąć do Recona czy nie dałoby sie go puscić niżej , bo ja swojego mam na 75 mm a moge niżej dać też.
Kwestia jak tam tłumik sie chowa, która to wersja itd.
Kwestia jak tam tłumik sie chowa, która to wersja itd.
#7
Niby nie ma all travel (sprężyna solo-air), ale pewnie oznacza to tyle, że nie mogę mieć więcej niż 80 mm, a odpowiednio nakładając podkładki gdzieś w sprężynie pewnie dałoby się skrócić skok. Jednak jak pisałem jeździ mi się dobrze w obecnym ustawieniu. :)
#8
Solo Air nie lubi skracania skoku.
Mogą być problemy z napełnianiem komory negatywnej.
Tak na marginesie ;)
Mogą być problemy z napełnianiem komory negatywnej.
Tak na marginesie ;)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#10
Nie wątpię - to nie jest tak, że jak tylko skrócisz o kilka mm to jest od razu tragedia. Wszystko zależy ile go skrócisz i jak mocno napompujesz. Kilka mm nie zaszkodzi, ale za duże skrócenie przy większym ciśnieniu może się już odbić na komforcie przy małych nierównościach. Jak jednak pisze Piotr - nie musi. A popróbować można.
Z tym, że jeśli coś takiego zobaczą spece od RS np. podczas serwisu u nich, to można przez coś takiego stracić gwarancję (jeśli się taką posiada).
Jeśli więc faktycznie dobrze Ci się jeździ, to chyba nie ma co kombinować.
Z tym, że jeśli coś takiego zobaczą spece od RS np. podczas serwisu u nich, to można przez coś takiego stracić gwarancję (jeśli się taką posiada).
Jeśli więc faktycznie dobrze Ci się jeździ, to chyba nie ma co kombinować.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .