Zdecydowanie najdłużej składany i najbardziej dopieszczony ze wszystkich moich rowerów. Pierwotnie to miała być zupełnie inna maszyna ale trafiłem na taką ramkę na allegro i oczywiście nie powstrzymałem się od zakupu...
Rama - Orange P7 Pro 2006 17"
Stery - Riychey WCS
Amortyzator - Marzocchi Bomber Z.1 MCR
Mostek - X-Tas-Y Swell 100mm
Kierownica - RooX FPS Riser
Klamki - Avid Speed Dial 7
Linki hamulców - Jagwire STS
Pancerze hamulców - Jagwire CGX L3
Manetki - Shimano XTR SL-M950
Chwyty - Race Face Lock On
Korki do kierownicy - Dartmoor
Suport - Shimano BB-UN72 107mm
Korby - White Industries 20/32/42
Wypinacze - Adventure Components + śruby Ti
Łańcuch - Shimano CN-HG50
Sztyca - Accent SP 408 29,4 mm
Siodełko - Selle Italia NT1
Przerzutka przód - Shimano XT FD-M739
Przerzutka tył - Shimano XT RD-M750
Kaseta - HG50 11-32
Hamulec przód - Avid Ball Bearing 7
Hamulec tył - Avid Ball Bearing 7
Tarcze Avid - G2CS 185mm
Piasta przód - Shimano XT HB-M755
Obręcz przód - PRO M-50 Explorer
Piasta tył - Shimano XT FH-M755
Obręcz tył - Mavic F519
Opony - IRC Trail Bear 2,25
Rama jest przystosowana do napędów jednorzędowych i aż sie prosi żeby tam jakiegoś Alfine'a zamontować.. ale narazie nie mieści sie to w budżecie..
Więcej fotek -> https://picasaweb.google.com/maildoszko ... eP7PRO2006#
#2
juz zdazylem sie glupi zapytac na pikasie, ale opis mi wszystko wyjasnil (korby)
bomber nie podnosi Ci przodu za bardzo?
bomber nie podnosi Ci przodu za bardzo?
#3
hehe, jakiś nie-szkodnikowy ten rower
a poważnie - jako porównanie nowej i starej geo Orange? Po wprowadzeniu nowej geometrii (2005?) burza się ponoć jakaś rozpętała w tym temacie dzieląc fanów marki na dwa opozycyjne obozy
a poważnie - jako porównanie nowej i starej geo Orange? Po wprowadzeniu nowej geometrii (2005?) burza się ponoć jakaś rozpętała w tym temacie dzieląc fanów marki na dwa opozycyjne obozy
#4
No właśnie.. przejechane raptem jakieś 50km narazie ale muszę przyznać że jestem troche rozczarowany...
Na zjazdach taki czołg daje dużą "pewność siebie" i sporo radochy ale poza tym jest jakiś taki... "mułowaty"?
Może wynika to poprostu z użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem bo to juz chyba bardziej All Mountain niż XC? Tak czy inaczej ta nowa geometria nie podeszła mi wogóle...
Myślałem żeby zmienić kierownicę na prostą i mostek jeszcze obniżyć ale chyba by to zupełnie nie pasowało.
Pojeżdżę jeszcze troche i przemyśle sprawe.. chyba będę musiał coś sprzedać a póki co ten rowerek jest drugi w kolejce..
Na zjazdach taki czołg daje dużą "pewność siebie" i sporo radochy ale poza tym jest jakiś taki... "mułowaty"?
Może wynika to poprostu z użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem bo to juz chyba bardziej All Mountain niż XC? Tak czy inaczej ta nowa geometria nie podeszła mi wogóle...
Myślałem żeby zmienić kierownicę na prostą i mostek jeszcze obniżyć ale chyba by to zupełnie nie pasowało.
Pojeżdżę jeszcze troche i przemyśle sprawe.. chyba będę musiał coś sprzedać a póki co ten rowerek jest drugi w kolejce..
#5
Właśnie dowiedziałem sie od Zimnego że widelce "marzocchi byly wyzsze niz rs/manitou/fox w tych samych wartosciach skoku" - może to ktoś jeszcze zdementować??
Czyżby tu był pies pogrzebany?
Czyżby tu był pies pogrzebany?
#6
no ten amor zdecydowanie jest dość długi...., chociaż kąt (offset? ) jest jeszcze w miarę dobry... ja bym wsadził coś krótszego i popatrzył jak się będzie zachowywał
#7
nie wiem jak z nowymi widelcami, ale te stare mogę potwierdzić
Pierwsze Bombowce były wyraźnie wyższe pomimo 63mm skoku od RSów z takim samym skokiem Nie wiem czy słusznie, ale porównywał je nawet ktoś do RSa 80mm
Pierwsze Bombowce były wyraźnie wyższe pomimo 63mm skoku od RSów z takim samym skokiem Nie wiem czy słusznie, ale porównywał je nawet ktoś do RSa 80mm
#8
Ja swojego obniżyłem ok. centymetra i jest jeszcze sporo miejsca nad oponą:
http://pokazywarka.pl/gscull/
http://pokazywarka.pl/gscull/
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#9
Z tego co wiem to rama jest pod widelec minimum 110mm - 120mm(najlepiej). Czyli Twój jest ok. A z wysokością w porównaniu do innych firm(modeli) to trzeba by pomierzyć i porównać.
Prosta kierownica i mostek na minus nie pasują do charakteru roweru, ale spróbować można(tylko może to dziwnie wyglądać). Rower fajny, przód wysoki ale tak jest specyfika tego modelu.
Fajny filmik z nowym P7 w roli głównej(przypomnijmy sobie jak było jeszcze kilka miesięcy temu):
http://www.youtube.com/watch?v=bzODkz5lLHA
Prosta kierownica i mostek na minus nie pasują do charakteru roweru, ale spróbować można(tylko może to dziwnie wyglądać). Rower fajny, przód wysoki ale tak jest specyfika tego modelu.
Fajny filmik z nowym P7 w roli głównej(przypomnijmy sobie jak było jeszcze kilka miesięcy temu):
http://www.youtube.com/watch?v=bzODkz5lLHA
Peugeot PFN10 z 1979?, Rocky Mountain Blizzard, ORANGE P7 - 1998 - dawniej :)
#10
reba 85mm miala 458mm; marathon sl z 2004r 85mm 478mm - marzocchi byl wysoki ;) a 2cm robia spora roznice...
#11
Witajcie po dłuższej przerwie! Prawdopodobnie przód rzeczywiście jest jakieś ~20mm za wysoko. Można chyba zmniejszyć skok amorowi ale to już chyba przyszły właściciel będzie sie z tym bawił... Muszę odzyskać trochę gotówki a tutaj jest jej ulokowane sporo więc z bólem serca P7 idzie pod młotek... Fajnie jak by trafił w jakieś dobre ręce.