Jakis czas temu wpadła mi w ręce rama author sector nitanium, katalogowo 99, zatem łapie się jesze jako retro. W 2000 chyba była taka sama. Od pierwszych przejechanych kilometrów pasuje mi jak ulał. Komfortowa rama, wygdna pozycja, chce sie jezdzić. Raczej zostanie na dłużej. Pokazuje odrazu cały rower bo i części były na miejscu, nie wszystkie ale ogólnie wiele się nie zmieni.
Złożony do testowania, bardzo fajnie sie jezdzi:
Z sztycą race face i pedałami point
Na dniach będzie przednia przerzutka sram i moje ulubione pedały Time.
Re: Author sector 99
#2Trochę do dupy bo fotki otwierają się małe, a siodełko powinno być z poziomicą ustawione.
Re: Author sector 99
#3konkret :) mega komponenty z najwyższej półki świetny dobór kolorów tylko fotki daj duże bo gówno widać
Re: Author sector 99
#4Troszkę sie pozmianiało w authorku
Jako że rower będzie jako podstawowy do codziennej jazdy części zamontowane w nim są używane i takie które powiedzmy mniej szkoda.
Najwygodniejsze siodełko dla mnie na jakim kolwiek jezdziłem
Najwygodniejsze siodełko dla mnie na jakim kolwiek jezdziłem
Re: Author sector 99
#5Nie wiem dlaczego choć rower niby ok , ale mnie jakoś nie łapie za serce, za dużo niezgodności widzę.
A przerażająca jest osłona od łańcucha.
A przerażająca jest osłona od łańcucha.
Re: Author sector 99
#6Mimo że niby jest to zlepek części uznawanych powszechnie za "wypasy" to mnie jakoś nie leży. Już pierwsza wersja bardziej mi się podobała. Ale jak ma być taki do jazdy na codzień to spoko.
Re: Author sector 99
#7Osłona jest tymczasowa, będzie shark, rower jest do jazdy a nie na ścianę.
Author raczej nikogo nie pociąga, ale sector jest trochę niedoceniony.
Author raczej nikogo nie pociąga, ale sector jest trochę niedoceniony.
Re: Author sector 99
#8Nie było napisane ze do jazdy po bułki codziennie. więc rozumowania prawidłowe
Autor wbrew rozumowaniu to fajna firma, zwłaszcza ramy cr-mo, sam chciałbym mieć, a było parę modeli super nawet i alu.
A ten amor ma ile 100 skoku ? chyba wtedy max ta rama byłe pod 80 mm ?
Autor wbrew rozumowaniu to fajna firma, zwłaszcza ramy cr-mo, sam chciałbym mieć, a było parę modeli super nawet i alu.
A ten amor ma ile 100 skoku ? chyba wtedy max ta rama byłe pod 80 mm ?
Re: Author sector 99
#9Amor jest ustawiony na około 85 mm jak wcześniejszy niebieski judy LT. Ma możliwość ustawienia na 100 mm, z tego co pamiętam jak je porównywałem jest troszeczkę dłuższy stąd tak to wygląda. Co by nie powiedzieć o amortyzatorach obydwa są super w swojej klasie, ale jednak lepiej pracuje sid.
Re: Author sector 99
#11Na razie nie odczułem żadnego dyskomfortu w jeździe. Fakt, że jakoś specjalnie rower męczony nie był. Przy najbliższym serwisie amora przyjrzę się dokładnie temu ustawieniu.
Re: Author sector 99
#12Ten SID na oko wygląda na więcej niż 85mm skoku. Ja bym mu dał stówę.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Re: Author sector 99
#13Będzie zmiana. Na razie na próbę. Różnica w wadze to nie całe 100gr. Rama 19 nie ma naklejki SECTOR po lewej stronie i nie ma naklejki author pod łańcuchem.
Ostatnio zmieniony 2020-08-19, 19:24 przez done, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Author sector 99
#14O! Bardzo fajnie. Budujesz drugi czy przekładasz graty po prostu?
Części na sprzedaż:
https://m.olx.pl/oferty/uzytkownik/1eZ3x/
https://m.olx.pl/oferty/uzytkownik/1eZ3x/
Re: Author sector 99
#15Dostałem propozycje zamiany z 19 na 17. Mam sobie sprawdzić jak będzie się jeździć. Żeby porównanie było miarodajne to przekładam wszystkie części.
Re: Author sector 99
#17Dużo nie jeździłem ale odczucia po zmianie rozmiaru ramy mam pozytywne. Rower jest troszkę zwrotniejszy, pozycja wygodniejsza/przyjemniejsza natomiast mam wrażenie, że rower lepiej przyśpiesza. Czyż by mniejsza rama była tyle sztywniejsza? Prezentuje się całkiem fajnie. Na każdym zdjęciu sztyca jest inaczej wysunięta, co chwile coś zmieniałem, łącznie z siodełkiem ale raczej zostanie flite. Nie jest to ostateczna wersja, korba jest w dordze.
Re: Author sector 99
#18Wizualnie in plus
Co do przyspieszenia - wieksza rama nie miała ciut dłuższego tylnego trojkata?
Co do przyspieszenia - wieksza rama nie miała ciut dłuższego tylnego trojkata?
Re: Author sector 99
#19Możliwe, różnica w długości to okolo 5mm, ciekawe jest to że nie musiałem ustawiać klocków tylnego hamulca. Przykręciłem i jest.
Re: Author sector 99
#20Te 5mm różnicy można wyraźnie poczuć w jeździe miałem podobnie w Scottie - rok po roku te same katy i wymiary głównego trójkąta ale tylny widelec skrócony z 425 na 420 Zdecydowanie inna jazda
Re: Author sector 99
#21Co to za hosting, że już po tygodniu zdjęcia niedostępne? :(
Jest:
93' GT Avalanche AL
97' Giant MCM
98' Giant Escaper Expert
99' Giant 880 ATX
97' Trek 730 MultiTrack
93' GT Avalanche AL
97' Giant MCM
98' Giant Escaper Expert
99' Giant 880 ATX
97' Trek 730 MultiTrack
Re: Author sector 99
#22Re: Author sector 99
#25Rower prawie gotowy, wiele już się nie zmieni. Na koniec zamontowałem pedały time z żółtą wkładką, siodełka już lepie też nie dobiorę. Ta wersja flite jest nawet wygodna, mostek zostanie zero stopni 110, chyba najbardziej charakterystyczny z mostków roox. Rowerem mam zamiar sporo jeździć dlatego zaopatrzyłem się w 4 nowe zębatki do korby :) Może kiedyś zmienię koła na ....?
Re: Author sector 99
#27Mniejsza rama robi robotę. Wygląda bardziej rasowo. No i ten zestaw Roox... :D
Re: Author sector 99
#28Ładny ten sector - podoba mi się zestaw Rooxa :) Szkoda tylko, że fotki tak szybko znikają.