Jakoś lubię zakładać te tematy. Przychodzi mi to łatwo, jak kompulsywne zachowania - na przykład zbieranie samochodów i ostatnio - rowerów.
Karbonowy sprzęt marzył mi się od daaawna. Kiedyś krakowska Secesja miała w ofercie Cadexy. Wtedy to był dla mnie jakiś absolutny kosmos. Potem zachwycałem się Trekami OCLV i obserwowałem wyścig technologiczny w branży MTB. No ale jakoś wciąż byłem wierny stali.
Okazja do zdrady nadarzyła się - jak to zwykle bywa - przypadkiem. Przeglądałem oferty na OLX, bardziej szukałem roweru dla kumpla. I pojawił się ten piękny MCM. Wysłałem mu, zapalił się do kupna, ale układ planet chciał tak, że w końcu rower zakupiłem ja.
Nie jeździ to dobrze. Napęd jest bardzo średni. Trzeba zmienić kasetę i łańcuch. Może środkowy blat w korbie. Tylne klocki zrobione są chyba z plastiku. Stery mają luzy, a sztyca jest jakimś mało wysublimowanym żartem.
No ale jest też cała masa plusów. Właściwie to fabryczna specyfikacja, bardzo dobry stan ogólny podzespołów i potencjał, żeby zrobić z tego sprzętu coś naprawdę pięknego.
site photo upload
Karta jest czysta, jest też czas na przemyślenia i obranie kierunku. Jak zwykle - nie obrażę się za sugestie i wskazówki.
Póki co - foty z oględzin. Tak to wygląda obecnie.
1997 Giant MCM F-Suspension
#1Jest:
93' GT Avalanche AL
97' Giant MCM
98' Giant Escaper Expert
99' Giant 880 ATX
97' Trek 730 MultiTrack
93' GT Avalanche AL
97' Giant MCM
98' Giant Escaper Expert
99' Giant 880 ATX
97' Trek 730 MultiTrack