Po namowach na SB postanowiłem wrzucić opis oraz zdjęcia mojego Trek'a
Na chwilę obecną zostanie tak jak jest - muszę nabić kilkaset KM i zobaczyć co mi w nim przeszkadza
Po kilku wypadach dochodzę do wniosku, ze trzeba rozejrzeć się za dłuższym mostkiem ale to jeszcze czas pokaże.
Jedno zdjęcie na zachętę - reszta w galerii klik!
opis sprzętowy pozwoliłem sobie skopiować z bajkpedi
Colors Metallized Yellow
Frame & Fork
Frame Construction TIG-welded
Frame Tubing Material Alpha ZX aluminum
Fork Brand & Model Rock Shox Indy XC
Fork Material Aluminum/magnesium, triple-clamp crown
Rear Shock Not applicable
Components
Component Group Mountain Mix
Brakeset Avid 1D-10 brakes, Avid AD-1.0 L levers
Shift Levers Shimano STX-RC RapidFire SL
Front Derailleur Shimano STX top-swing, top-pull
Rear Derailleur Shimano Deore LX SGS
Crankset Shimano STX-RC, 24/34/42 teeth
Pedals ICON clipless
Bottom Bracket Shimano BB-UN52, 113mm spindle
BB Shell Width 73mm English
Rear Cogs 8-speed, 11 - 30 teeth
Chain Sachs PC-21, 1/2 x 3/32"
Seatpost Kalloy SP-312, 27.2mm diameter
Saddle Bontrager Comp
Handlebar System 1
Handlebar Extensions Not included
Handlebar Stem System 1
Headset 1 1/8" threadless Aheadset Kontak ST-2
Wheels
Hubs Shimano STX-RC
Rims Matrix Swami, 32-hole
Tires 26 x 2.10" IRC Mythos XC
Spoke Brand DT stainless steel, 2.0mm straight gauge
Spoke Nipples Alloy nipples
Jakieś rady, sugestie, zachwyty ?
#2
Mooooże byććć jak nie masz nic lepszego w tej chwili
W latach produkcji był to model poza kieszenią wielu .
Coś mi przeszkadza w wyglądzie , może siodełko za mało sportowe, mostek za bardzo wzniesiony, amor za chudy , no sie nie moge zdecydować .
Zrów więcej fotek dookólnie
W latach produkcji był to model poza kieszenią wielu .
Coś mi przeszkadza w wyglądzie , może siodełko za mało sportowe, mostek za bardzo wzniesiony, amor za chudy , no sie nie moge zdecydować .
Zrów więcej fotek dookólnie
#4
Te z galerii nie wystarczą ?Piotr pisze: Zrów więcej fotek dookólnie
Powiedz dokładnie co Cie interesuję, to postaram się wrzucić zdjęcia jeszcze dziś :D
#5
Podoba mi się, jest w ładnym stanie - nie rozumiem zupełnie obaw z SB!
Bardzo ładnie plecione przednie koło - wygląda super!
Czerowone boki w oponach ładnie się komponują z krzesłem, aż kusi aby tę czerwień jeszcze czymś zaakcentować (może nieco więcej delikatnych czerwonych dodatków w stylu top capa?)
Widzę że w stosunku do spec. katalogowej zmieniono rd - i przyznam, że w tym zestawieniu komponentów XT trochę razi - ni z gruchy ni z pietruchy tam się znalazło:-P
Bardzo ładnie plecione przednie koło - wygląda super!
Czerowone boki w oponach ładnie się komponują z krzesłem, aż kusi aby tę czerwień jeszcze czymś zaakcentować (może nieco więcej delikatnych czerwonych dodatków w stylu top capa?)
Widzę że w stosunku do spec. katalogowej zmieniono rd - i przyznam, że w tym zestawieniu komponentów XT trochę razi - ni z gruchy ni z pietruchy tam się znalazło:-P
#6
Czerwieni ba pewno będzie więcej
Mam już wizję wyglądu tego bika, ale puki co tłukę kilometry i sprawdzam co i jak działa
Dzisiejsze 55 KM utwierdza mnie w przekonaniu, że potrzeba dłuższego mostka - najlepiej lekkiego i czerwonego
Mam już wizję wyglądu tego bika, ale puki co tłukę kilometry i sprawdzam co i jak działa
Dzisiejsze 55 KM utwierdza mnie w przekonaniu, że potrzeba dłuższego mostka - najlepiej lekkiego i czerwonego
a czym jest top cap oraz rd ?skolioza pisze:
(może nieco więcej delikatnych czerwonych dodatków w stylu top capa?)
rd - i przyznam, że w tym zestawieniu komponentów XT trochę razi - ni z gruchy ni z pietruchy tam się znalazło:-P
#9
Dokładnie to napisałem:
(przydałoby się więcej)
(przydałoby się więcej)
(w domyśle - którego już masz)czerwonych dodatków w stylu top capa
#10
No tam można było się domyśleć
Przecież rozmawiam z profesjonalistą
Trzeba poszukać jeszcze trochę stuffu w tym kolorze i będzie całkiem przyjemnie dla oka
Przecież rozmawiam z profesjonalistą
Trzeba poszukać jeszcze trochę stuffu w tym kolorze i będzie całkiem przyjemnie dla oka
#11
ha już wiem - NOSKI !!
a poza tym amor jakoś mi nie pasuje , chude lagi do alu ramy.
Rower jako bazówka jest super ale poszukjałbym komponentów "firmowych " i delikatnie upiększył.
a poza tym amor jakoś mi nie pasuje , chude lagi do alu ramy.
Rower jako bazówka jest super ale poszukjałbym komponentów "firmowych " i delikatnie upiększył.
#12
hmmm np złoto czerwona Judyta (pierwsza z prawej) w malowaniach z Atlanty (na takiej kolorystyce jechała Paola Pezzo w Atlancie, dobrze pamiętam?)Piotr pisze:a poza tym amor jakoś mi nie pasuje , chude lagi do alu ramy.
#13
Tak nie wolno
Miałem jeździć i jeździć puki co, a wy mi tu smaka robicie na jakieś sprzętowe up'y
Miałem jeździć i jeździć puki co, a wy mi tu smaka robicie na jakieś sprzętowe up'y
#14
Indy XC ma w stosunku do Indiego C jakąś namiastkę tłumienia (dodatkowy element cierny na wsporniku). Ale ogólnie jest mało sztywny i mimo wszytko dość mocno wybija przy większych nierównościach. Po jakimś czasie - przy coraz szybszej jeździe - będzie to mocno doskwierało, więc warto się powoli rozglądać za jakim amorem z tłumieniem. Chyba, że ten Indy będzie dla Ciebie wystarczający i nie będzie Ci przeszkadzał brak tłumienia.
Kolorystyka nie jest dla mnie szczególnie istotna, więc się nie będę wypowiadał. Jeśli jednak będziesz miał coś na oku to dam Ci znać, czy warto.
A fakt faktem, ze calowe górne golenie i proste, zwężane haki trochę nie grają z grubymi rurami ramy.
I tak poza tematem.
A skąd dochodzą te puki?
Błagam - póki (jako końcowy moment czynności lub stanu) pisze się przez ó.
Kolorystyka nie jest dla mnie szczególnie istotna, więc się nie będę wypowiadał. Jeśli jednak będziesz miał coś na oku to dam Ci znać, czy warto.
A fakt faktem, ze calowe górne golenie i proste, zwężane haki trochę nie grają z grubymi rurami ramy.
I tak poza tematem.
A skąd dochodzą te puki?
Błagam - póki (jako końcowy moment czynności lub stanu) pisze się przez ó.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#15
faux pas z tym puki - wybaczcie
nie będę edytował, żeby dla potomności zostało
focker będę pamiętał i jak trafi się coś ciekawego będę prosił o opinię
nie będę edytował, żeby dla potomności zostało
focker będę pamiętał i jak trafi się coś ciekawego będę prosił o opinię
#18
Bałbym się go po "oblaniu" złotem trzymać w domu - a co dopiero jeździć po okolicznych lasach
Jeżeli chodzi o image to za pewne dostanie więcej czerwieni, chociaż chodzi mi po głowie
przełamanie całości jakimś dodatkowym ostrym kolorystycznie akcentem
Jeżeli chodzi o image to za pewne dostanie więcej czerwieni, chociaż chodzi mi po głowie
przełamanie całości jakimś dodatkowym ostrym kolorystycznie akcentem
#19
Maluśki UP'ik
Wleciał nowy mostek - w sumie jest taki sam jak stary jeżeli chodzi o długość oraz wznios ale lepiej mi się widzi wizualnie, a do tego dostałem go za free więc czemu by go nie wykorzystać.
Kolejna sprawa jest taka, że mostek w przyszłości ma mieć niższy wznios z tym, że dodatkowo miał być w kolorze czerwieni/purpury jednak ten czarny "robi robotę" więc do palety barw na niższy mostek dochodzi czerń
Jak się wam podoba ?
Ps. na śrubkach smar, a nie rdza
Wleciał nowy mostek - w sumie jest taki sam jak stary jeżeli chodzi o długość oraz wznios ale lepiej mi się widzi wizualnie, a do tego dostałem go za free więc czemu by go nie wykorzystać.
Kolejna sprawa jest taka, że mostek w przyszłości ma mieć niższy wznios z tym, że dodatkowo miał być w kolorze czerwieni/purpury jednak ten czarny "robi robotę" więc do palety barw na niższy mostek dochodzi czerń
Jak się wam podoba ?
Ps. na śrubkach smar, a nie rdza
#20
z tym niższym wzniosem to jest chyba jedyne rozwiązanie (chociaż wiem, że niektórzy wolą mieć wysoko kiere)... można też odwrócić mostek
#21
czarny ze złotym fajnie się komponuje - w końcu to kontrast Może sztyca i kiera do kompletu - za ciosem?
#22
ale, że czarne ?
jeżeli tak to o sztycy już myślałem, a kiera jest grafitowa więc generalnie daję rade
jeszcze muszę jakieś fajne czarne/czerwone/złote rogi dorwać i będzie cacy
wizualnie zmian starczy na najbliższy czas
pod koniec sezonu trzeba będzie się rozejrzeć za amortyzatorem
no chyba, że trafi się coś przed czym nie będę mógł się oprzeć
jeżeli tak to o sztycy już myślałem, a kiera jest grafitowa więc generalnie daję rade
jeszcze muszę jakieś fajne czarne/czerwone/złote rogi dorwać i będzie cacy
wizualnie zmian starczy na najbliższy czas
pod koniec sezonu trzeba będzie się rozejrzeć za amortyzatorem
no chyba, że trafi się coś przed czym nie będę mógł się oprzeć
#23
Najpierw się pochwalę - w sumie nie ma czym ale mała zmiana w biku jest
A teraz będę pytał:
Jako, że ze mnie laik rowerowy, a muszę podregulować przerzutki chciałbym was spytać jak zrobić to najlepiej i najprościej, czy posiadacie może link do jakiegoś źródła gdzie jest to opisane ?
Kolejna sprawa to higiena napędu - mój co wypad uwalony jest w błocie, smarze, trawie itp
Jak dbać o części napędu aby pozbyć się tego syfu, a jednocześnie nie szkodzić elementom tego układu ?
A teraz będę pytał:
Jako, że ze mnie laik rowerowy, a muszę podregulować przerzutki chciałbym was spytać jak zrobić to najlepiej i najprościej, czy posiadacie może link do jakiegoś źródła gdzie jest to opisane ?
Kolejna sprawa to higiena napędu - mój co wypad uwalony jest w błocie, smarze, trawie itp
Jak dbać o części napędu aby pozbyć się tego syfu, a jednocześnie nie szkodzić elementom tego układu ?
#24
noooo to się zdecydowanie nadaje na osobny temat
Generalnie - jeśli przerzutki działały dobrze, a po kilku jazdach już nie chcą, to raczej wina zabrudzenia pancerzy i linek niż ich rozregulowania
Możesz jednak pokręcić śrubą baryłkową (będzie przy obu manetkach i dodatkowo przy tylnej przerzutce) - wykręcając śruby naciągasz linkę - czyli przerzutka lepiej będzie wskakiwać na większe zębatki (ale słabiej zrzucać na mniejsze)
A o czyszczeniu napędu było nieco w "poradach serwisowych"
A rogi ładne - ale czy nie gryzą się z czerwonym kapslem mostka?
Generalnie - jeśli przerzutki działały dobrze, a po kilku jazdach już nie chcą, to raczej wina zabrudzenia pancerzy i linek niż ich rozregulowania
Możesz jednak pokręcić śrubą baryłkową (będzie przy obu manetkach i dodatkowo przy tylnej przerzutce) - wykręcając śruby naciągasz linkę - czyli przerzutka lepiej będzie wskakiwać na większe zębatki (ale słabiej zrzucać na mniejsze)
A o czyszczeniu napędu było nieco w "poradach serwisowych"
A rogi ładne - ale czy nie gryzą się z czerwonym kapslem mostka?
#25
Gryzą ale poprzednie były już mega styrane życiem, i puki nie trafią się jakieś ciekawe w czerwieni zostaną te - ewentualnie jak ktoś by chciał to mogę się wymienićskolioza pisze:A rogi ładne - ale czy nie gryzą się z czerwonym kapslem mostka?
#26
Czerwone puki-koniec świata.
Niedlugo bedą karmazynowe trzaski :)
Niedlugo bedą karmazynowe trzaski :)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#27
...i purpurowe zgrzyty
ony, napisz coś o owych fioletowych rogach, proszę - szczególnie o tej tam regulacji 3D
ony, napisz coś o owych fioletowych rogach, proszę - szczególnie o tej tam regulacji 3D
--
Cypis
Cypis
#28
Po raz drugi chyba właśnie Ty złapałeś na błędnym napisaniu tego wyrazu - chyba nigdy się nie nauczęfocker pisze:Czerwone puki-koniec świata.
Póki co odpiszę :
Rogi jak za swoją cenę według mnie są super - jakoś wykonania zadowalającą, bardzo lekkie, wizualnie to już rzecz gustu.Cypis pisze:ony, napisz coś o owych fioletowych rogach, proszę - szczególnie o tej tam regulacji 3D
Co do regulacji to odbywa się ona na zasadzie klinu, odkręcając śrubę luzujesz dwa elementy wewnętrznej tulejki i możesz obracać rogiem wokół osi śruby, jak skręcasz - to części tulei się zazębiają i blokują położenie rogu, pomaga w tym jeszcze struktura tulei i rogu wewnątrz która ma delikatne ząbki.
System bodajże bardzo podobny jak w starszego typu mostkach.