Cześć wszystkim!
Jestem Marcin, śmigam w Bielsku i okolicach. Na forum zaglądam z racji posiadanej maszyny - Cannondale F3000 z 1998 (w sumie to model 1999, ale rama z 1998). Lubię grzebać przy swoim rowerze, obecnie zgłębiam tajniki HeadShok'a ;)
Re: Pozdrowienia z Bielska-Białej!
#4Re: Pozdrowienia z Bielska-Białej!
#6Działaj, jest ogromny potencjał - oczywiście jeśli faktycznie chcesz ujednolicić epokowo maszynę
Re: Pozdrowienia z Bielska-Białej!
#7Witam kolegę.
Jak ja bym coś takiego pokazał bo byście najpierw zabili śmiechem, a później zjedli
To nonsens, że nowi mają lepiej
Jak ja bym coś takiego pokazał bo byście najpierw zabili śmiechem, a później zjedli
To nonsens, że nowi mają lepiej
Re: Pozdrowienia z Bielska-Białej!
#8Co do powrotu do epoki, to nie wracaj tylko do hamulców Coda. Nie dość, że potrzebują specjalnych piast i tarcz, to jeszcze mają system zamknięty. To były bardzo kiepskie hamulce. Lepiej poszukać czegoś innego - nawet odrobinę młodszego (np. pierwsze tarczówki XT)
E: Skolioza
E: Skolioza
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .