Re: skracanie główki ramy

#4
Tylko wiesz. Jak skrocisz główkę, to się zrobi jeszcze dłuższa dźwignia i o tyle samo skróci się jej podparcie. Rozwiązanie z redukcją może nie jest koszerne, ale wg mnie bezpieczniejsze.

Ewentualnie znalazłbym dobrego ślusarza i powalczył z przedłużeniem rury sterowej. Ucialbym starą pomiędzy miskami sterów i przyspawał kawałek nowej na ahead że wstawieniem tulei w środku w miejscu łączenia.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

Re: skracanie główki ramy

#5
Wiec tak, skracaj dowoli ( oczywiscie od gory ), jest tak jak pisze Foker, ale zadziala to tylko na sam mostek, bo skrocenie glowki wzmocni ja na zrywanie z rura glowna ramy.
Powiedz tylko jak po zalozeniu tego mostka z linku skrecic stery a-head ?
Spawac rure sterowa mozna, ale zeby dobrze to zrobic trzeba dosyc dluga tuleje wstawic, piekna spoine polozyc i przetoczyc zeby bylo mocniejsze. A i tak tuleja nie przymocowana na koncach wbrew pozorom pracuje w rurze sterowej i po jakims czasie pewnie peknie. Sprawdzone empirycznie.

Re: skracanie główki ramy

#8
tylko wiesz - normalnie przy gwintowanych strac fajka wchodzi w rurę i ja wzmacnia. Tutaj będziesz miał dużą dźwignię dziejącą na krótki odcinek rury sterowej. Jakoś tak mam wewnętrzne obawy.
Rurę biedziesz miał gładką czy gwintowaną w ty widelcu?
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .