RetroMTB FORUM Dyskusyjne Strona Główna

     
     

Poprzedni temat «» Następny temat
GT STS 1998
Autor Wiadomość
Adamello 
www.evo-bike.pl


Wiek: 39
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 1539
Skąd: Syców
Wysłany: 2018-12-07, 08:20   

Popieram zdanie aldka. Co widzę STSa to mi się na wymioty zbiera na widok tej podsiodłówki. Chyba jeszcze tylko Ibisy mają równie zrytą linię ramy w tych pokracznych fullach.
_________________
https://www.facebook.com/evobikesycow
 
 
mattbikes 

Wiek: 27
Dołączył: 03 Gru 2018
Posty: 15
Skąd: warszawa
Wysłany: 2018-12-07, 11:29   

mi bardzo się podoba taka geometria ... moze dlatego ze jezdze tez na cruiserach :)
 
 
Piotr 
Wielki Inkwizytor


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 5695
Skąd: Królewski Kraków
Wysłany: 2018-12-07, 12:41   

mattbikes napisał/a:
mi bardzo się podoba taka geometria ... moze dlatego ze jezdze tez na cruiserach :)

no to qwa porównanie
_________________
www.velotech.pl
 
 
aldek 
wiejski rowerzysta

Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 3009
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2018-12-07, 12:57   

tak się zastanawiam, bo nie wiem, niech mnie kto oświeci bo na fulach to w ząb, czy tam, do takiego kąta, nie jest czasem specjalna jakaś sztyca trzebna?

W sensie znaczy się, że normalne jarzemko może być nie ten teges na taki kąt?
_________________
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
 
 
focker 
Doktor resor


Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 5948
Skąd: Pajęczno/Łódź
Wysłany: 2018-12-07, 13:25   

To znany problem jest - nie każda sztyca podchodzi.
_________________
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
 
 
mattbikes 

Wiek: 27
Dołączył: 03 Gru 2018
Posty: 15
Skąd: warszawa
Wysłany: 2018-12-07, 13:56   

A co do widelca i tego ze może pękać główka to czy on nie wychodził fabrycznie na JUDY DHO ? miał ktos , komuś sie zdarzyło ?
 
 
Piotr 
Wielki Inkwizytor


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 5695
Skąd: Królewski Kraków
Wysłany: 2018-12-07, 18:57   

W latach produkcji te karbony pękały pod główką przy dwupółkach. nawet miałem taką rame pękniętą, wisiała w warsztacie parę lat aż poszła do ludzi.
Chłopaki zamiast normalnie śmigać tak jak producent podawał to zakładali o większym skoku i to powodowało głównie przeciążenie.
Ten co jest tutaj to jest miękki i cały pracuje.
_________________
www.velotech.pl
 
 
Czacha 

Dołączył: 07 Paź 2013
Posty: 136
Skąd: wlkp
Wysłany: 2018-12-08, 22:47   

Rama genialana, ładniejsza niż ta 1997. Osprzęt j.w.
Tak jak chłopaki pisali jak rower do jazdy, wstaw lepiej coś niższego, szoda ramy.
Przy czym, upierał bym się przy zostawieniu tego amorka jeśli to ma być projekt retro.
Gięta kiera, poszukaj jakieś tarczówki z epki do tego koła disc, i będzie ówczesna freeradówka.
Poniżej scan bikeboard 10/1997 gdzie prezentowano taki rower. Takie maszyny wyznaczaly trendy, kawał historii.
ps. jak będziesz odnawiał ramę to mam oryginalne naklejki z epoki.

img049.jpg
Plik ściągnięto 19 raz(y) 1,83 MB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template designed and created by Falcone
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16