skolioza pisze:ze ściganckiego przecinaka za wszelką cenę chcesz zrobić rower enduro...
Skolioza ... i ty przeciwko mnie!?
Ten rower nigdy się nie nadawał na ściganta ... to wszystko mit!
Konstrukcja jest miękka jak moja dzisiejsza kupa.
Dlaczego ? Bo jak na swoje czasy rama była zbyt lekka i wszystko pracuje na połączeniach!
Ze Scale to nie ma szans ... żadnych bo energia zawsze ucieka nawet gdy jest zablokowany.
To jest komfortowy wyprawowy full i takim go stworzyłem.
Mogę nabyć FOX'a , który będzie miał 120 i wagę niższą o ponad kilogram tylko po co ?
Pracą nigdy nie przebije Shivery , która wymiata jeśli chodzi o ten parametr.
Rower i tak jest szybki bo mam w nim same zajebiste części a co najważniejsze koła - 1450 gram.
Jak będzie przymus to obniżę widelec za pomocą blokady ETA i geo będzie powalone do podjazdu.
Skolioza wątpię żebyś jeździł poważniej na tej ramie bo jak masz ją ustawioną pod swoją wagę to zawsze buja , chyba że zrobisz z niej tępego muła ustawiając tłumienie jak dla downa
Jeśli tłumienie jest zgrane z szybką pracą przedniego widelca to zawieszenie cały czas pracuje nawet na równym asfalcie.
W terenie to jest po prostu Mercedes S klase.
Tak miało być i jest.
Może jak kiedyś wpadniesz do mnie to ci dam się przejechać , wtedy zmienisz zdanie