RetroMTB FORUM Dyskusyjne Strona Główna

     
     

Poprzedni temat «» Następny temat
Tydzień do zawodów - jak jeździć, czy nie jeździć ???
Autor Wiadomość
Retromen 

Wiek: 36
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1221
Skąd: Kościan
Wysłany: 2018-04-15, 22:34   

Dziwne.... Opona dwukierunkowa a jednokierunkowa zarazem :roll:
_________________
GT RTS3 ,GT LTS ,K2 proflex 4000 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Cannondale R900 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909,
 
 
corrado1111 


Wiek: 41
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 6961
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-04-15, 22:35   

Retromen napisał/a:
Dziwne.... Opona dwukierunkowa a jednokierunkowa zarazem :roll:


To jest Cube, tego nie ogarniesz.
_________________
Lodzermensch
 
 
Cezary Czapski 


Wiek: 47
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 460
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-04-15, 22:54   

teraz robią takie wynalazki drive-traction
trochę ubogi ten bieżnik i bez polotu - nie ma na czym oka zawiesić :roll:
dałbym oponki odwrotnie przód na tył, a tył na przednie koło


moim zdaniem dobrze jest - klocki tył w natarciu ostre krawędzie, a na przodzie ścięte
<<przód-tył>>> kierunek toczenia
_________________
* KIRK Revolution x 4 * <MISTRAL Vision Alu Pro > < FILMOTEKA >
Ostatnio zmieniony przez Cezary Czapski 2018-04-15, 23:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bart 
29er nie dla idiotów


Wiek: 40
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 1834
Skąd: War-Maz
Wysłany: 2018-04-15, 22:58   

Cezary Czapski napisał/a:
moim zdaniem dobrze jest


Jest dobrze i kończmy ten temat.

Cezary Czapski napisał/a:
nie ma na czym oka zawiesić


Ja jeżdżę, a Ty oglądasz :mrgreen:
_________________
Diamond Back Apex SE '96, Alpinestars AL400
 
 
Cezary Czapski 


Wiek: 47
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 460
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-04-15, 23:05   

dałbym oponki odwrotnie przód na tył, a tył na przednie koło
z obrazka wydaje się, że touch tom będzie bardziej glebę gryzł, a rapid rob lepiej zapanuje nad trakcją

ale to tylko wrażenie po zerknięciu na obrazki jak piszesz
Bart napisał/a:
Ja jeżdżę, a Ty oglądasz


choc też możesz popatrzeć

_________________
* KIRK Revolution x 4 * <MISTRAL Vision Alu Pro > < FILMOTEKA >
Ostatnio zmieniony przez Cezary Czapski 2018-04-15, 23:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bart 
29er nie dla idiotów


Wiek: 40
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 1834
Skąd: War-Maz
Wysłany: 2018-04-15, 23:10   

Cezary Czapski napisał/a:
dałbym oponki odwrotnie przód na tył, a tył na przednie koło


Uwierz mi, że tak jak mam jest dobrze. Ktoś tak w Cube wymyślił i miał rację.
_________________
Diamond Back Apex SE '96, Alpinestars AL400
 
 
qsik 
wściekły wiewiór

Wiek: 33
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 1370
Skąd: st.w.
Wysłany: 2018-04-16, 11:36   

Bo przecież Cube wie lepiej niż producent opon
 
 
Bart 
29er nie dla idiotów


Wiek: 40
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 1834
Skąd: War-Maz
Wysłany: 2018-04-16, 20:49   

Jeszcze raz pokazuję tym rozumiejącym inaczej, że mam dobrze założone opony:

P_20180416_203939.jpg
Plik ściągnięto 5 raz(y) 154,27 KB

P_20180416_204058.jpg
Plik ściągnięto 4 raz(y) 161,6 KB

_________________
Diamond Back Apex SE '96, Alpinestars AL400
 
 
Bart 
29er nie dla idiotów


Wiek: 40
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 1834
Skąd: War-Maz
Wysłany: 2018-04-16, 20:57   

Wychodzą kolejne straty. Po 11000 km tylna piasta ma już dość, zawody ją jeszcze dobiły. I tak długo wytrzymała. Ośka jest krzywa i ma duży luz na bębenku. Niestety musi jeszcze jedne zawody objechać :-P
_________________
Diamond Back Apex SE '96, Alpinestars AL400
 
 
Piotr 
Wielki Inkwizytor


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 5258
Skąd: Królewski Kraków
Wysłany: 2018-04-16, 21:41   

To są opony Schwalbe a ich nie ogarniesz . . . . pamiętam Irc , tylko nie mogę sobie przypomnieć modelu, zakładaliśmy tył niezgodnie z opisem i koło było szybsze, oni tłumaczyli w opisie że ma być po ichniemu dlatego żeby lepsze było na wspinanie się, ale z praktyki wyszło ze na trasy szybkie lepiej odwrotnie.

Także niekoniecznie jest tak jak ma być .

a ten TOM coś tam to klon Rocket Rona, cienkie i łatwe do przebicia.
Dziwne bo własnie je zakłada sięna przód gdzie boczne klocki sie rozchodzą , a tył odwrotnie czyli schodzą w kierunku jazdy.
Założenie jest takie że na zakrętach przednie koło ma lepiej trzymać na boki.
Ja jednak wole Rubene - teraz to się nazywa Mitas Scylla, bezkompromisowo szybka i w wersji dwuskładnikowej doskonała przyczepność.
_________________
www.velotech.pl - blog serwisowy
www.velotech.sklepna5.pl
Profesjonalny montaż i serwis kół.
tel. 666-316-604
 
 
Bart 
29er nie dla idiotów


Wiek: 40
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 1834
Skąd: War-Maz
Wysłany: 2018-04-16, 21:53   

Cytuję:

''Tough Tom to super opona wyścigowa nadająca się praktycznie na każdy trudny teren a szczególnie do jazdy typu X-country.
Model ten to pierwsza generacja tej opony z bieżnikiem wzorowanym na Nobby Nic. jest idealna na trudny teren lub na przednie koło.''

Koniec cytatu.

Skończmy już tematy opon !!!
_________________
Diamond Back Apex SE '96, Alpinestars AL400
 
 
hit00r II 
Już będę grzeczny :)

Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2017
Posty: 1440
Skąd: Jelenia Góra
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2018-04-17, 19:31   

Bart napisał/a:

Skończmy już tematy opon !!!

Się biedaczek spienił jak olej w zamkniętym tłumiku 8-) :lol:
 
 
Bart 
29er nie dla idiotów


Wiek: 40
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 1834
Skąd: War-Maz
Wysłany: 2018-04-17, 19:37   

hit00r II napisał/a:
Bart napisał/a:

Skończmy już tematy opon !!!

Się biedaczek spienił jak olej w zamkniętym tłumiku 8-) :lol:


Chyba ty :mrgreen:
_________________
Diamond Back Apex SE '96, Alpinestars AL400
 
 
Cezary Czapski 


Wiek: 47
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 460
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-04-17, 19:40   

kiedyś poczytałem o Saguaro - opinie były bardzo przychylne, a sprzedawcy piszą np.
Sprawdza się w każdym terenie i w każdych warunkach atmosferycznych. Piach, pagórkowaty teren, kamienie czy prosty asfaltowy podjazd – nic ich nie zatrzyma. Niskie opory toczenia i doskonała przyczepność, to cechy sprawiające, że sięgają po nią profesjonalni zawodnicy. To opona idealna na maratony, wyścigi XC, ale również turystycznej jazdy górskiej

tylko raz na nich wystartowałem - generalnie opona super na błocie i suchym tylko ubitym
na piachu rower nie skręcał tylko szedł prosto i nie pomagało przekładanie <<speed-traction>>
nie ważne, czy skręciłeś w prawo, czy w lewo - rower jechał prosto
_________________
* KIRK Revolution x 4 * <MISTRAL Vision Alu Pro > < FILMOTEKA >
 
 
Bart 
29er nie dla idiotów


Wiek: 40
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 1834
Skąd: War-Maz
Wysłany: 2018-04-17, 19:48   

Założyłem dwustronne SPD. Jednostronne średnio sprawdziły się na zawodach. Jak złaziłem z roweru, za dużo czasu traciłem, żeby się znowu wpiąć.

P_20180417_181808.jpg
Plik ściągnięto 13 raz(y) 449,84 KB

_________________
Diamond Back Apex SE '96, Alpinestars AL400
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template designed and created by Falcone
Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 15