Lukanio - na początku tego wątku podałem Ci link do identycznego tematu na temat serwisowania Bombera Z1. Tam miałeś podane dwa linki do tematów o oleju i o smarach, w których wszystko jest dokładnie wszystko opisane - bez konieczności rozpoczynania nowego sporu co do smarowania uszczelek czy używania brunoxa. Oszczędź nam tego porszę i przeczytaj dokładnie to co Ci podesłałem, zamiast wałkować milion razy jedno i to samo. Podaję jeszcze raz:
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=832
A tutaj potwierdzenie tego co we wcześniejszym temacie:
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php? ... c&start=15
Proszę też ponownie o zmianę w temacie z rocznika 1996 na 1997. Wierz mi na słowo, nie ma czegoś takiego jak Bomber rocznik 1996, a może to na przyszłość użytkowników wprowadzać w błąd.
Swoją drogą - znalazłem taki dość ciekawy dokument.
Pokazuje on wartości regulacyjne dla wszystkich Bomberów od 1997r. do roku 2000.
http://www.retrobike.co.uk/gallery2/d/1 ... g_tips.pdf
Przydatny zwierz.
#61
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .