#31
Właśnie nie wiem dokładnie nie jestem pewny 100% nasmarowałem od nowa wianki wsio nawet śrubki w mostku,rure sterową styk mostka z kierownica i dalej ... Gdy uginam trzymając za mostek mniej trzeszczy ale gdy za rogi czy kierownice bardziej
Może trzeszczą MISKI sterów w ramie ?Lukanio pisze:Właśnie nie wiem dokładnie nie jestem pewny 100% nasmarowałem od nowa wianki wsio nawet śrubki w mostku,rure sterową styk mostka z kierownica i dalej ... Gdy uginam trzymając za mostek mniej trzeszczy ale gdy za rogi czy kierownice bardziej
Zrobiło mi się to po zmianie mostka i kapsla... Chyba bo nie pamiętam czy trzeszczało coś. Powiedz mi jak wybić te miski boję się żeby nie rozwalić nic bo to karbon w końcu...prasę do sterów mam ale nie wiem jak wybić.hit00r II pisze:Może trzeszczą MISKI sterów w ramie ?Lukanio pisze:Właśnie nie wiem dokładnie nie jestem pewny 100% nasmarowałem od nowa wianki wsio nawet śrubki w mostku,rure sterową styk mostka z kierownica i dalej ... Gdy uginam trzymając za mostek mniej trzeszczy ale gdy za rogi czy kierownice bardziej
Sprawdź czy ona tam jest cała ... bo wiadomo jak to z wyklejankami.
Zobacz czy nie są luźne ... możesz je profilaktycznie wybić i zobaczyć czy ciasno wchodzą - wbić na smar.
Gdy wchodzą zbyt lekko to tylko smar + puszka
Jeśli nie masz jakiejś dziwnej redukcji na sterówce to raczej mostek odpada.
Mi trzeszczy ale mam przejściówkę do mostka od rury sterowej i wiem że to na pewno to gówno.
Albo specjalnym przyrządem do wybijania misek , którego nie masz albo śrubokręt do bicia i młotek.Lukanio pisze: Zrobiło mi się to po zmianie mostka i kapsla... Chyba bo nie pamiętam czy trzeszczało coś. Powiedz mi jak wybić te miski boję się żeby nie rozwalić nic bo to karbon w końcu...prasę do sterów mam ale nie wiem jak wybić.
hit00r II pisze:Albo specjalnym przyrządem do wybijania misek , którego nie masz albo śrubokręt do bicia i młotek.Lukanio pisze: Zrobiło mi się to po zmianie mostka i kapsla... Chyba bo nie pamiętam czy trzeszczało coś. Powiedz mi jak wybić te miski boję się żeby nie rozwalić nic bo to karbon w końcu...prasę do sterów mam ale nie wiem jak wybić.
Mufa nie jest karbonowa tylko z Alu.
Spryskaj sobie to jakimś WD 40 z obydwu stron żeby lżej zeszły.
Jeśli będą ciężkie do wybicia znaczy że raczej nie miski trzeszczą ale później jak wbijesz na smar to będzie o jedna rzecz mniej do brania pod uwagę
focker pisze:Bomber Z3 Light 1998
no to będę miał zagwozdkę, bo brakuje czasu, żeby nawet obrazki pooglądaćskolioza pisze:nie wychodzilbym poza RSa...
Judy albo Sid z epoki
A co ty tam godosz ... widziałem w katalogu jak jakiś pros miał wsadzonego Pace'a i było cacyskolioza pisze:Hitek, nie wygląda to wcale dobrze...
Wpadłeś jak śliwka w kompotskolioza pisze:Dobra dobra, Ty masz pejsa z hamulcami z przodu - to się nie liczy