#34
emes pisze:A jeszcze coś takiego:
http://allegro.pl/tarcza-blat-stronglig ... 03810.html

Będzie to działało ze wspomnianą na początku pięcioramienną korbą? Jeśli tak, to czy warte jest swojej nieprzyzwoitej ceny?
Jaja sobie robisz.... ;-) tarcza i owszem na korbe wlezie, ale raz, ze mozesz miec kiepskie stopniowanie (39 nigdy w MTB nie wystepowalo moze byc zbyt duzy przeskok w ilosci zebow miedzy srednia a mala zebatka i przerzutka moze nie dzialac tak jakbys oczekiwal), dwa, ze za te pieniadze kupisz nieraz cala korbe z tarczami w stanie nienagannym, ktore nowy lancuch przyjma bez zajakniecia

E: zeby nie rzucac slow na wiatr - nowa korba z koronkami jakie Cie interesuja - 140zl Masz 3 koronki a nie jedna i korbe w raziei czego Trzeba by sie jeszcze tylko upewnic ze rozstaw to 110/74, bo tego nie napisali
http://allegro.pl/sugino-xd-nowa-48-36- ... 71239.html
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#36
skolioza pisze: E: zeby nie rzucac slow na wiatr - nowa korba z koronkami jakie Cie interesuja - 140zl Masz 3 koronki a nie jedna i korbe w raziei czego Trzeba by sie jeszcze tylko upewnic ze rozstaw to 110/74, bo tego nie napisali
http://allegro.pl/sugino-xd-nowa-48-36- ... 71239.html
Ciągle się od Ciebie uczę :) W życiu bym nie zajrzał na tą akurat aukcję.

A tak na marginesie - sprzedawca poleca tą korbę do ostrego koła. Zastanawiam się jak można połączyć ostre z wieloma zębatkami. To możliwe, czy gość nie wie co sprzedaje?

#39
skolioza pisze:a tak po prawdzie typowe korby torowe są przystosowane do założenia tylko 1 tarczy
nie do konca i zalezy z jakiej epoki. (przewaznie zostawiona jest mozliwosc zalozenia blatu po wew lub zewnetrznej)
Nie mozna tez szufladkowac np. pod wzgledem rozstawu (typowy szosowy zawsze byl 144mm) bo wszystko sie zmienia...
Obrazek

#41
proste , że musi być NJS:)

w typowej torowej ramie i stosujas torową piaste (campa , da ,etc)
warto juz sie rozgladać za korba torową i bardziej płaskiej geometri.
niz bawić sie w losowy suport i przekladanie blatów.