#31
2ass pisze:
corrado1111 pisze:Dzisiaj kupiłem dobrej klasy wiertło oraz przejściówkę na cieńsze wiertła do wiertarki stołowej.
A co z nakielkiem ? Bo wlasnie to mialo pomoc.
Ten etap odpuściłem:(

W sklepie gdzie byłem nie mieli tego, ale pojadę jutro w inne miejsce.
Lodzermensch

#32
Dzisiaj walczyłem ponownie. W sklepie u mnie nie mają tych nakiełków czy tam nakiełek. Spróbowałem za to z imbusem 4 mm i wiertłem 2 mm (takim nie super kobaltowym tylko zwykłym raczej), i tu w miarę się udało. Tzn gdzieś tak do połowy długości poszło ale ponieważ nie mam jak precyzyjnie ustawić tego osiowo to wiertło zaczynało z boku wychodzić. Ale generalnie przy tej średnicy da się to zrobić, kwestia ustawienia w osiach.
Co do 2.5 mm klucza to kupiłem jakieś hiper wiertło Irvina, faktycznie było twardsze i nawet zrobiło jakiś ślad na kluczu to sobie wzięło i pękło przy mocniejszym nacisku.
Oba klucze to były syfiaste Topexy, nie utwardzane itd. Przy lepszym kluczu nic bym nie zrobił nawet przy 4 mm średnicy.
Odpuszczam temat bo z moimi narzędziami nic więcej nie zdziałam.
Lodzermensch

#33
Szkoda :(
Ktoś, coś?
Z nacinaniem - spróbuję w ostateczności, chociaż średnica tego imbusa wydaje mi trochę za mała, żeby tak naciętym kluczem skutecznie dokręcić śrubę. Tak czy inaczej, można spróbować, jeśli nie da się tego przewiercić.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#34
Wielkie podziękowania dla Jarosław Górskiego - udało mu się znaleźć magika, który wygrał z imbusami. Wielkie, wielkie dzięki - klucz odbiorę przy najniższej okazji, która nadarzy się może w piątek.

Mam też pytanie - nie będę zakładał nowego tematu. Kojarzycie może, jaki jest gwint w kominach mocujących zębatki do ramion korby? Ten drobny.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#36
A więc już wiem, komu osobiście podziękować. Tak więc dziękuję bardzo.
W Częstochowie będę dopiero jutro - jak odbiorę imbusa to dam znać jak się sprawuje.
Widzę też, że nie ma problemu z dostaniem gwintowników do kominów korb. Mam korby, gdzie mocowanie młynka jest zalane - skoro gwintowniki są dostępne, to nie powinno być problemu z nagwintowaniem:
Obrazek
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

korba

#37
dobrze że pokazałeś zdjęcie boja podałem ci skok gwintu do kominów mocujących tarczę owalną hcc do korby xtr na jedną tarczę w przypadku twojej korby jest gwint calowy przypuszczam że 3/8" i skok 20z/1" dokładnie ci napiszę jutro przerabiałem jednemu bikerowi wszystkie piny na m8x1 ale musiałem dorobić nowe piny lub śruby jak ktowoli
Scieżkowiec

#39
tak też bym proponował bo będzie standardowo ibez problemów ze śrubami tylko ważne jest wywiercić dobrze otwory centrycznie
pozdrawiam i czekam na relacje z prac nad korbą
Scieżkowiec

#41
scieżkowiec pisze:Imbus pasował pytam się bo zawsze można coś udoskonalić
Skok na kominie to 0,75mm
A ja jeśli można poproszę o info jak dokonałeś tego wyczynu, ja poległem z moją chińską wiertarką stołową. :mrgreen:
Lodzermensch

#42
Wiercac na wiertarce stołowej nie uzyska się idealnej osiowosci a uchwyt też bije też polamalem kilka wierteł ale się niedalem tak łatwo
Gwint w korbie to 5/16 i zwji 32/1"
Scieżkowiec
cron