Witam.
Mam okazję nabyć amor jak w tytule ... sęk w tym że nie trzyma powietrza i syczy przy wciskaniu.
Powietrze ucieka przez zaworki i amor zostaje
Może jakiś magik od amorów się orientuje czy te zaworki są wymienne
Czy tylko wymiana razem z kapslami , które jak wiadomo nie są tanie
Ogólnie amor do serwisu.
To jest jakaś inna wersja bo pompowany normalnie od góry a nie jak w tych co miałem że przy piwotach.
W zestawie rama Specialized Ground Countrol z 1997 roku - warta uwagi ?
Amor i rama jak na foto , które jest poglądowe.
#2
Widzę że ... pomagacie jak byście chcieli a nie mogli
Focker where are U
Kilka fotek jak to wygląda obecnie ... a raczej wyglądało bo syfu już nie ma
Jutro rozbieram
Jeden zawór trzyma - w prawej ladze.
Drugi zdechł
Focker where are U
Kilka fotek jak to wygląda obecnie ... a raczej wyglądało bo syfu już nie ma
Jutro rozbieram
Jeden zawór trzyma - w prawej ladze.
Drugi zdechł
#3
jak są zwykle samochodówki to przecie się wykręcają , Marcoch raczej nie stosował innych jak pamiętam .....a ramę możesz mi podarować
#4
Wiem hit00r, że już po niewczasie, ale zanim zaczniesz wypytywać na potęgę o pomoc, to najpierw poszukaj manuali, w których wszystko jest opisane krok po kroku:
http://my-sport.spb.ru/manual_1/index-16.htm
W manualu dla X-Fly 2001 masz pięknie pokazane, że zaworki są identyczne jak samochodowe i że wykręca się je normalnie kaperką.
http://my-sport.spb.ru/manual_1/index-16.htm
W manualu dla X-Fly 2001 masz pięknie pokazane, że zaworki są identyczne jak samochodowe i że wykręca się je normalnie kaperką.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#5
Czyli wychodzi na to że ja nie dolałem tego amora bo tam jest napisane że 45 mm od krawędzi goleni nalać ... LOLfocker pisze:Wiem hit00r, że już po niewczasie, ale zanim zaczniesz wypytywać na potęgę o pomoc, to najpierw poszukaj manuali, w których wszystko jest opisane krok po kroku:
http://my-sport.spb.ru/manual_1/index-16.htm
W manualu dla X-Fly 2001 masz pięknie pokazane, że zaworki są identyczne jak samochodowe i że wykręca się je normalnie kaperką.
A w tej gdzie nic nie ma 5 mm
Aż tyle
#6
Będziesz chciał to ci opchnę ... aż tak bardzo to cię nie kocham żeby ci prezenty robićPiotr pisze:jak są zwykle samochodówki to przecie się wykręcają , Marcoch raczej nie stosował innych jak pamiętam .....a ramę możesz mi podarować
Swoją drogą ciekawe ile to może być realnie warte ... pewnie nie więcej niż 250 zł.
#7
Dla mnie warte tyle ile waży na złomie ale możesz mi podać jaki rozmiar, wymiary w cm no i zdjęcia , najlepiej na maila firmowego
a co do miłości to na razie sie nie rozwodze , wiec szans nie masz
a co do miłości to na razie sie nie rozwodze , wiec szans nie masz