#31
Cenna uwaga dla uzytkujacych ten damper. Czym wieksze cisnienie napompujecie do komory powietrznej tym mniejsze tlumienie. Nie zgodze sie tutaj z fockerem, ze damper musi byc napompowany aby tlumienie wystepowalo. Nieprawda. Bez powietrza jest jednak bardzo mulowaty.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#32
Spróbuj poskakać na damperze bez powietrza albo zjechać szybko z krawężnika - zobaczysz, jakie będzie tłumienie ;) W ręce alb przy małych nierównościach to wszystko ładnie chodzi - gorzej, jak chcesz bardziej poszaleć. Sprawdź. Wtedy pogadamy.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#33
Bez urazy sprawdzalem i przez to pisze :-D Jak jest mocno napompowany powietrze w srodku dziala jak druga sprezyna. Gdy jest go mniej sama sprezyna nie ma tyle sily zeby szybko "cofnac" po ugieciu.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#34
Skakałeś na nim? Szczerze powiedz? Jak nie ma powietrza w komorze, to przy szybszych ugięciach tłumienie przestaje działać na skutek wytwarzającego się podciśnienia. Dzieje się tak tylko przy szybszym ugięciu - przy mniejszych uderzeniach siły są za małe żeby wytworzyło się podciśnienie i wydaje się, jakby tłumienie buło ok. Spróbuj pojeździć po schodach z tyłkiem na siodełku. Z Fizyką nie wygrasz - bez urazy.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#36
Fizyka? Mniej powietrza powoduje mniejsze napieranie na tloczek podczas powrotu. Damper ma wieksze tlumienie. Latwiej tez reguluje sie jego prace sprezyna. Przy slabym naprezeniu wstepnym nie buja mocno przy podjazdach.Olej tez zmienia prace oczywiscie ale na 15W pracowal zbyt wolno. Ja uzywam rowera w terenie) Nie stoi na dywanie do zdjec) Chcialem osiagnac efekt nie bujania wlasnie po zeskokach itp...Udalo sie przez napompowanie do tylko okolo 50 Psi. Nie pisze tego bo zgaduje tylko czerpie informacje jako uzytkownik tego wynalazku)
Fakt jest taki ze nie jezdzilem bez powietrza w damperze. W przedziale od 50 do 150Psi najlepiej tlumi przy 50.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#37
Witam. Pojawił sie u mnie kolejny noleen. Pytanie jak go pompować? Też iglicą? Jakie ciśnienie?
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
Załączniki
20180127_215214-1494x2656.jpg

#38
W obudowie zbiorniczka wyrównawczego powinien być zawór na igłę. Ciśnienie i głębokość komory musisz sobie znaleźć w necie. I pamiętaj: zgodnie z tym, co kiedyś pisał jeden z użytkowników forum - jeśli nie znajdziesz instrukcji w necie albo instrukcja będzie przeznaczona wyłącznie dla serwisów, to nie masz prawa (moralnego) samemu serwisować takiego dampera, tylko musisz go wyrzucić do kosza (bo do autoryzowanego serwisu już się go nie da wysłać) :mrgreen:
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .