A więc ... nabyłem taki wspaniały rower jak w tytule
http://olx.pl/oferta/scott-usa-karbon-C ... c24169ebaf
Na zdjęciach w OLX wyglądał o wiele lepiej niż to co do mnie trafiło no ale za taką cenę jak zapłaciłem myślę że warto.
Przedni trójkąt mocno obity i zdarte napisy na górze ... ciężka sprawa bo te chromowe naklejki trudno podpicować
Obawiałem się o amortyzatory ale SID po za skatowaniem wizualnym działa OK i nie ma zatartych lag.
Co do FOX'a też OK - nie jest wytarty.
Manetka blokady od SID'a rozpieprzona ale sama blokada trzyma , tył OK
Kilometrowy luz na tylnym kole ... jedno małe przetarcie na ceramice - musiała dostać strzała.
Sztyca jest zapieczona w ramie ... trzeba będzie zalać Brunoxem i liczyć na to że puści.
Luzy na suporcie ... pewnie za słabo skontrowany no ale jeszcze nie grzebałem.
Co mnie zaskoczyło - napęd jest NOWY ... zarówno kaseta jak i koronki , łańcuch jest nowy
Klocki hamulcowe nowe
Opony do śmietnika , to samo tyczy się chwytów no ale z tym się liczyłem.
Generalnie plan jest taki aby wszystko po za ramą z amortyzatorami i kołami wywalić.
Wskoczy coś z wyższej półki aby rower wyglądał lepiej i był lżejszy.
A jest lekki ... cholernie lekki - waży z 10 kilo nie więcej :shock
Fotki na szybko zrobione telefonem zaraz po umyciu , może macie jakiś patent czym usunąć jakieś ciemne zacieki na wahaczu
Wygląda mi to na smołę ... cholernie mocno się trzyma i psuje wygląd
#3
Plener zdjęciowy mistrz.
Trek Singletrack 990
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566
https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566
https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)
#5
Zajefajny! W pokoju miejsca Ci zabraknie
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#6
Octan też dzisiaj przyszedłRetromen pisze:Zajefajny! W pokoju miejsca Ci zabraknie
Będę miał 3 Skociny z 2003 roku
#7
Ode mnie pełen szacun
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#8
Zdemontowałem wszystko ... rama jest cała ale poryzana i to zdrowo.
Zdjęcia nie oddają wszystkiego.
Chyba trzeba będzie ... wysłać i odpicować coś nie tuzinkowego
Zdjęcia nie oddają wszystkiego.
Chyba trzeba będzie ... wysłać i odpicować coś nie tuzinkowego
#9
Jaka waga tej ramy?
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#10
Rozebrałem grata na części ... zająłem się lakierem na ramie.
Ale to ciężka sprawa bo na górze odpadł lakier z tą grubą naklejką i jest to widoczne
Postaram się zamalować albo naklejkę dam aby to zasłonić ...
A co do wahacza - jest oblany jakimś syfem , coś twardego ni to smoła ni to wyschnięty lakier , żywica.
Nie chce to gówno zejść ani benzyną ekstrakcyjną ani pastą lekko ścierną do alu , szorowanie pastą do lakieru Tempo też nic nie daje
Może macie jakiś patent albo środek , który nie zniszczy lakieru a usunie takie gówno ?
Ogólnie zaczyna ta rama jakoś wyglądać ale czasami mam dość i noszę się z zamiarem sprzedania jej w cholerę
Są ludzie , którzy nie przywiązują aż takiej wagi do wyglądu sprzętu i wyznają zasadę - TO MA JEŹDZIĆ
Retromen - katalog podaje że przedni trójkąt waży 940 gram.
Odnośnie tyłu nie raczyli napisać.
Nie wiem ile jest na prawdę - jeszcze nie ważyłem
Ale to ciężka sprawa bo na górze odpadł lakier z tą grubą naklejką i jest to widoczne
Postaram się zamalować albo naklejkę dam aby to zasłonić ...
A co do wahacza - jest oblany jakimś syfem , coś twardego ni to smoła ni to wyschnięty lakier , żywica.
Nie chce to gówno zejść ani benzyną ekstrakcyjną ani pastą lekko ścierną do alu , szorowanie pastą do lakieru Tempo też nic nie daje
Może macie jakiś patent albo środek , który nie zniszczy lakieru a usunie takie gówno ?
Ogólnie zaczyna ta rama jakoś wyglądać ale czasami mam dość i noszę się z zamiarem sprzedania jej w cholerę
Są ludzie , którzy nie przywiązują aż takiej wagi do wyglądu sprzętu i wyznają zasadę - TO MA JEŹDZIĆ
Retromen - katalog podaje że przedni trójkąt waży 940 gram.
Odnośnie tyłu nie raczyli napisać.
Nie wiem ile jest na prawdę - jeszcze nie ważyłem
#11
Amor zważony ... pytanie gdzie te katalogowe 1300 gram do cholery
Widać na zdjęciu że nadaje się do odnowienia powłoki lakierniczej.
Dzisiaj rozebrałem no i jedna goleń zjedzona pod uszczelką kurzową
Podejrzewam że za sprawą tego głupiego patentu z gąbeczkami ... musiała nasiąknąć wilgocią a rower stał i wdała się korozja.
Korozja jest też w samej dolnej goleni ale to akurat nie jest najgorsze.
Widząc jak się sprawy mają - góry z tłumikiem nawet nie ruszałem skoro działa tłumienie oraz blokada.
Nasmarowałem i wyczyściłem doły i górę.
Zalałem nowym płynem - wywaliłem te gąbki.
Górna laga potraktowana gąbką ścierną żeby nie było zadziorów.
Powinien działać a jak zdechnie to kupię w lepszym stanie.
Widać na zdjęciu że nadaje się do odnowienia powłoki lakierniczej.
Dzisiaj rozebrałem no i jedna goleń zjedzona pod uszczelką kurzową
Podejrzewam że za sprawą tego głupiego patentu z gąbeczkami ... musiała nasiąknąć wilgocią a rower stał i wdała się korozja.
Korozja jest też w samej dolnej goleni ale to akurat nie jest najgorsze.
Widząc jak się sprawy mają - góry z tłumikiem nawet nie ruszałem skoro działa tłumienie oraz blokada.
Nasmarowałem i wyczyściłem doły i górę.
Zalałem nowym płynem - wywaliłem te gąbki.
Górna laga potraktowana gąbką ścierną żeby nie było zadziorów.
Powinien działać a jak zdechnie to kupię w lepszym stanie.
#12
Ostro skatowany.
Gabki lepiej nasączyć olejem i zamontować. Skoro woda się dostała to pewnie kurzowe padły. No ale skoro działa...
Wymyśliłeś coś na odkręcanie tych korków w lagach na klucz 6-kątny?
Gabki lepiej nasączyć olejem i zamontować. Skoro woda się dostała to pewnie kurzowe padły. No ale skoro działa...
Wymyśliłeś coś na odkręcanie tych korków w lagach na klucz 6-kątny?
#13
Nie rozbierałem tego bo i po cokapelusznik pisze:Ostro skatowany.
Gabki lepiej nasączyć olejem i zamontować. Skoro woda się dostała to pewnie kurzowe padły. No ale skoro działa...
Wymyśliłeś coś na odkręcanie tych korków w lagach na klucz 6-kątny?
Działać działa i jest OK a skoro skatowany to nasmarowałem doły żeby się tam nic więcej nie niszczyło.
#15
To nie patent jest głupi, tylko poprzedni użytkownik nieuważny. Poza tym najczęściej pasta ścierna robi się pod uszczelkami kurzowymi. Wymień gąbki na nowe i zakładaj, bo bez nich będzie kiepsko. Patrząc na ten amor przypomniało mi się jak lata temu trafił do serwisu, w którym pracowałem SID pomalowany farbą olejną (razem z uszczelkami). Po rozebraniu okazało się, że całość jest skorodowana wewnątrz, a golenie przeżarte na wylot. Dlaczego? Facet z rozbrajającą szczerością stwierdził, że amor "jakoś gorzej pracował", więc brał strzykawkę z wodą (sic!), wkłuwał się pod uszczelki i wstrzykiwał tę wodę na "rozruch". Oczywiście o serwisie ani pomyślał.hit00r pisze:Podejrzewam że za sprawą tego głupiego patentu z gąbeczkami ... musiała nasiąknąć wilgocią a rower stał i wdała się korozja.
Przy tym stanie widła warto jednak rozebrać tłumik, zlać olej, odpowietrzyć blokadę. W komorach zmienić o-ringi i smar (o ile coś z niego zostało).
Generalnie to "zwykły" imbus z dziurą. Oryginalny jest stalowy, ale łatwo możesz dorobić z twardego alu zamiennik. Ew. tokarz i nawiercenie klucza imbusowego na nasadce.kapelusznik pisze:Wymyśliłeś coś na odkręcanie tych korków w lagach na klucz 6-kątny?
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl
#16
Punkxtr, pomysł z dorabianiem dobrym jednak trochę kosztowny. W gniazdo wchodzi też nakrętka 15. Problem polega na tym, że otwór w śrubie jest za mały na to by zmieścił się w nim trzpień. Jak dorwę gdzieś wiertarkę to mam zamiar rozwiercić gwint.
Te gąbki można gdzieś kupić jeszcze?
Te gąbki można gdzieś kupić jeszcze?
#17
Mam u siebie sporo części do SID-ów. Swój klucz (ten oryginalny) ustrzeliłem kiedyś na Allegro za kilkadziesiąt złotych. A dwa dorabiałem właśnie z alu i nie był to raczej horrendalny koszt.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl
#18
Ja sądzę że nie ma większego sensu się bardziej zagłębiać w ten temat.
Blokada działa i tłumienie również poprawnie.
Doły przesmarowane i zalane nowym olejem też powinny dać radę.
W miejscu gdzie były gąbki nałożyłem sporo smaru.
U mnie ten rower wiele nie będzie jeździł a na pewno nie w syfie.
Prędzej kupię amor w lepszym stanie za 400 - 600 zł niż będę reanimował jeśli coś padnie.
Mam w planie kupno SID WC z karbonową koroną i srebrnymi dołami - idealnie by pasował do tej ramy.
A samą ramę pewnie kiedyś sprzedam jak trafię ładniejszą wizualnie.
SID'a podpicowałem i ramę też ... z daleka wyglądają jak nowe ... Z DALEKA.
Blokada działa i tłumienie również poprawnie.
Doły przesmarowane i zalane nowym olejem też powinny dać radę.
W miejscu gdzie były gąbki nałożyłem sporo smaru.
U mnie ten rower wiele nie będzie jeździł a na pewno nie w syfie.
Prędzej kupię amor w lepszym stanie za 400 - 600 zł niż będę reanimował jeśli coś padnie.
Mam w planie kupno SID WC z karbonową koroną i srebrnymi dołami - idealnie by pasował do tej ramy.
A samą ramę pewnie kiedyś sprzedam jak trafię ładniejszą wizualnie.
SID'a podpicowałem i ramę też ... z daleka wyglądają jak nowe ... Z DALEKA.
#19
Niestety mam chwilowa przerwe, ale jak tylko sie wykuruje to moge Ci dorobic, pokaz co trzeba a napweno poradzimykapelusznik pisze:Punkxtr, pomysł z dorabianiem dobrym jednak trochę kosztowny. W gniazdo wchodzi też nakrętka 15. Problem polega na tym, że otwór w śrubie jest za mały na to by zmieścił się w nim trzpień.
Sorrry za OT.
#20
Pomóżcie wybrać ... bo mam dylemat
Rower ma być jak najlżejszy ale karbonowa korba pasowała by idealnie do tej ramy.
Czy poświęcili byście tych kilkadziesiąt gramów na rzecz wyglądu całości
Oczywiście 970 też jest ładna no ale ...
Rower ma być jak najlżejszy ale karbonowa korba pasowała by idealnie do tej ramy.
Czy poświęcili byście tych kilkadziesiąt gramów na rzecz wyglądu całości
Oczywiście 970 też jest ładna no ale ...
#21
A do tej karbonowej korby nie możesz założyć alu blatów? Bo chyba żelazne masz. Tak wygląda z fotki, może są alu.
Lodzermensch
#22
Są z alu ... 2 mniejsze pochodzą z XT a duży to oryginał Truvativ - alu.corrado1111 pisze:A do tej karbonowej korby nie możesz założyć alu blatów? Bo chyba żelazne masz. Tak wygląda z fotki, może są alu.
Ze stalowymi to by było ze 150 gram więcej ... wtedy nie miał bym dylematu
#24
NO ALE DORADZIŁ BYŚ COŚ ... JAK TY COŚ PIŚNIESZ TO MOŻE RESZTA SIĘ OBUDZI I TEŻ SIĘ WYPOWIEDZĄcorrado1111 pisze:A to luz.
#26
Udało mi się podpicować najgorsze miejsce na ramie.
Jednak nie ma możliwości dostać prawdziwego chromowego lakieru
Więc jest jak jest ... idealnie nie będzie bo musiałem z tym walczyć ręcznie pędzlem
No ale jak to się mówi - lepszy rydz niż nic
Nosiłem się jeszcze z zamiarem naklejenia tam czegoś albo zaciapania na czarno ale w tedy to by była dopiero lipa
Co ciekawe lakier USZTYWNIŁ carbon ... bez lakieru można było sobie to miejsce pouginać palcem a teraz jest sztywne.
Pytanie - to ile tam jest materiału że jest taki elastyczny
NA SZCZĘŚCIE NA ŻYWO WYGLĄDA LEPIEJ NIŻ NA ZDJĘCIU
Jednak nie ma możliwości dostać prawdziwego chromowego lakieru
Więc jest jak jest ... idealnie nie będzie bo musiałem z tym walczyć ręcznie pędzlem
No ale jak to się mówi - lepszy rydz niż nic
Nosiłem się jeszcze z zamiarem naklejenia tam czegoś albo zaciapania na czarno ale w tedy to by była dopiero lipa
Co ciekawe lakier USZTYWNIŁ carbon ... bez lakieru można było sobie to miejsce pouginać palcem a teraz jest sztywne.
Pytanie - to ile tam jest materiału że jest taki elastyczny
NA SZCZĘŚCIE NA ŻYWO WYGLĄDA LEPIEJ NIŻ NA ZDJĘCIU
#27
Powoli zaczyna nabierać kształtu.
Do pełni szczęścia brakuje manetek X-0 oraz tylnej przerzutki.
Sztycę też wywalę i zamontuję Ritchey Carbon WCS żeby ładnie grała z ramą i kierownicą
Jakieś lekkie Alu śrubki ewentualnie tytan
Co mnie niepokoi to damper - kompletnie nie ma tłumienia i syczy ... prawdopodobnie zapowietrzony.
Focker ogarniasz dampery FOX'a ?
Ten tutaj to model RL z blokadą na manetce.
Cholernie drogi model bo kosztował 2,5K więc warty przywrócenia do życia.
Ciekawe ile sobie FOX żąda za serwis
Tragedii nie ma wizualnie ale jak dla mnie to i tak słabo
SID mimo skatowania działa bardzo dobrze ... przynajmniej na krawężniku
Rama chyba trochę przyduża dla mnie więc może ją sprzedam i kupię o rozmiar mniejszą
Do pełni szczęścia brakuje manetek X-0 oraz tylnej przerzutki.
Sztycę też wywalę i zamontuję Ritchey Carbon WCS żeby ładnie grała z ramą i kierownicą
Jakieś lekkie Alu śrubki ewentualnie tytan
Co mnie niepokoi to damper - kompletnie nie ma tłumienia i syczy ... prawdopodobnie zapowietrzony.
Focker ogarniasz dampery FOX'a ?
Ten tutaj to model RL z blokadą na manetce.
Cholernie drogi model bo kosztował 2,5K więc warty przywrócenia do życia.
Ciekawe ile sobie FOX żąda za serwis
Tragedii nie ma wizualnie ale jak dla mnie to i tak słabo
SID mimo skatowania działa bardzo dobrze ... przynajmniej na krawężniku
Rama chyba trochę przyduża dla mnie więc może ją sprzedam i kupię o rozmiar mniejszą
#28
Daj znać jak będziesz sprzedawał.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#29
No i zabawy ciąg dalszy ... tylko że to już nie będzie Team Issue lecz Limited
W rozmiarze "S".
Może uda mi się trafić wahacz w ładniejszym stanie to by było zajebiście
No i jak biednie to biednie - wejdzie FOX RP23 , manetki X-0 oraz tylna przerzutka , kaseta XTR również zagości
W rozmiarze "S".
Może uda mi się trafić wahacz w ładniejszym stanie to by było zajebiście
No i jak biednie to biednie - wejdzie FOX RP23 , manetki X-0 oraz tylna przerzutka , kaseta XTR również zagości
#30
Sam serwis nie jest taki trudny - trzeba mieć tylko specjalną igłę do pompowania i przewierconego imbusa:hit00r pisze: Focker ogarniasz dampery FOX'a ?
Ten tutaj to model RL z blokadą na manetce.
Cholernie drogi model bo kosztował 2,5K więc warty przywrócenia do życia.
Ciekawe ile sobie FOX żąda za serwis
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... 02c7ad8f80
Gorzej, że tam ciężko oringi dostać to tłumika olejowego, bo se fox wymyślił jakieś niewymiarowe. Serwis autoryzowany do 250zł w górę - ale wiem, ze w łodzi w Dynamie tez je robią.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .