![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-wYys2GyHCbc/VsRILPtKePI/AAAAAAAACZ8/5DExN_Ugwro/w779-h519-no/0.jpg)
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-tV9AxH4a4fk/VsQ1gfiG6pI/AAAAAAAACUE/4BK6uMly89A/w779-h519-no/1.jpg)
Stalowa rama na rurach Columbusa, model SLX. Rower jest naprawdę lekki, w tej chwili waży 10,2 kg. Jak na rower który ma już ćwierć wieku jest to znakomity wynik, a przy niewielkich modyfikacjach bez problemu, dałoby się zejść poniżej 10 kg.
![Obrazek](https://lh4.googleusercontent.com/-LlwlQr4vDS8/VsR4Yfxe2FI/AAAAAAAACbc/VSZFhoJlbJY/w997-h470-no/3.jpg)
Kierownica i mostek włoskiej produkcji TTT Criterium.
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-B9x9fQd2vYg/VsQ_r1KNuaI/AAAAAAAACW8/T9QgPym_4L8/w779-h519-no/27.jpg)
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-oeESMbwQBcc/VsRAA45f9gI/AAAAAAAACW8/q1mZm9Jmhlg/w779-h519-no/28.jpg)
Pełna grupa japońskiego osprzętu Shimano 600, kultowa seria 6400. Przełożenie 2x7, korba z owalnymi zębatkami Biopace, kaseta z systemem HyperGlide, łańcuch Interactive Glide. Wszystko bardzo ładnie i precyzyjnie pracuje. Włoskie siodełko San Marco fajnie komponujące się z ramą. Tylna obręcz Mavic (EMR7).
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-Hu6S-cbSP_Q/VsRDJGpl1ZI/AAAAAAAACYE/JFAlderqksU/w779-h519-no/37.jpg)
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-xLF76XxiaCg/VsRDfw0IBWI/AAAAAAAACYM/rXFQPj1sEYQ/w779-h519-no/38.jpg)
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-tZpZ_-HxfeI/VsRApmcB4BI/AAAAAAAACXQ/l4grN6BG6AQ/w346-h519-no/30.jpg)
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-kNcfGgzJY0I/VsRD4hGyNrI/AAAAAAAACYM/09_dPuDZZUQ/w779-h519-no/39.jpg)
Rower jest w bardzo dobrej kondycji. Prawdopodobnie ma jeszcze oryginalne klocki hamulcowe, oraz owijkę. Oryginalne materiałowe pokrycie siodełka jest również w dobrym stanie. Niestety w rowerze brakuje oryginalnego przedniego koła z taką samą obręczą i piastą jak w tylnym kole. Zamiast Mavica MA40 i Shimano 600 jest Rigida Chrina i Shimano Sora. Oryginalne opony z pomarańczowymi paskami na bokach zostały zastąpione przeze mnie nowymi oponami. Dętki również zostały wymienione na nowe. Poprzednie opony były już sparciałe i niebezpiecznie byłoby jeździć na takich. Brakuje również oryginalnych pedałów z noskami Shimano 600. Dawno temu zmieniony został łańcuch na IG51, oraz kaseta na CS-HG30. Poza wymienionymi wyżej częściami wszystko jest oryginalne.
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-OWtaXtsmRPc/VsRFin4IIwI/AAAAAAAACYw/rNGHq7xLH2Y/w346-h519-no/44.jpg)
Rowerem mam zamiar jeździć okazjonalnie, na wycieczki. Planuję w przyszłości skompletować do niego pedały i przednie koło takie jak były kiedyś, gdy rower wyjechał z fabryki. Kaseta i łańcuch to typowe elementy eksploatacyjne, więc w moim odczuciu nawet lepiej, że zostały wymienione. Kaseta CS-HG30, mimo że nie jest najlżejsza, ma większą ilość zębów na największej zębatce, niż typowa kaseta szosowa. Pomaga mi to przy stromych podjazdach jakich u mnie pełno, a na przełożeniu 2 z przodu i 7 z tyłu, przy dobrych warunkach można rozpędzić się do ponad 60 km/h. Być może kiedyś zamontuje sobie typowo szosową kasetę, oraz jakieś inne opony np. Michelin ??, ale na razie jest to dla mnie bardziej dodatkowa opcja, niż poważny plan.
![Obrazek](https://lh4.googleusercontent.com/-FLeS9bK4C4w/VsQx6w4VPrI/AAAAAAAACTU/MqS54-xL710/w779-h519-no/5.jpg)
Więcej zdjęć w dobrej jakości znajdziecie pod linkiem: https://plus.google.com/photos/11580130 ... 0735757137