Ty sam jesteś "tandeta"Piotr pisze:tandeta
#212
ale czego qrwa sie mnie czepiasz , czy ja pisze ze własciciel jest tandetą czy przedmiot , zastanów sie 3 x .
Scott i Thompson nie mial nic wspólnego
Scott i Thompson nie mial nic wspólnego
#213
Qrwa ... to nie jest budowane według katalogu ... z katalogiem wiązałem w tym rowerze szaraka.Piotr pisze:ale czego qrwa sie mnie czepiasz , czy ja pisze ze własciciel jest tandetą czy przedmiot , zastanów sie 3 x .
Scott i Thompson nie mial nic wspólnego
CT2 też tu Scott nie wsadzał bo było zbyt drogie ... chyba a u mnie jest.
Jak patrzę na te wszystkie mostki Scotta , Rooxa , Kore i Richeya to wypadają bardzo blado w porównaniu do Thomsona.
Nie ta jakość wykonania nie ten wygląd nie ten kult.
No ale każdy lubi inaczej a to jest mój rower więc mogę robić co mi się podoba
Jeszcze jakieś pedały oraz stery Chris King i będzie top
I ta tylna obręcz
PS ... ty jesteś tak samo "tandetny" jak mostek Thomsona - swego rodzaju nie powtarzalne INDYWIDUUM
#214
Mnie ze Scotem raczej kojarzy sie Kore , nie pamiętam dlaczego , ale Thompson ma za ostre kształty a tutaj raczej pasuje coś zaokraglonego tak jak rama , przechodzące płynnie "łączenia "
Roox, nie , Race Face też nie , to nie Twój rower , wystawiłeś tutaj to już jest nasz !
Roox, nie , Race Face też nie , to nie Twój rower , wystawiłeś tutaj to już jest nasz !
#215
Hit00r, Twój problem polega na tym że koniecznie chcesz zdobyć uznanie na forum, żeby Ci wszyscy pisali jaki masz zajebisty rower, tyle że na tym forum sam zbiór fajnych gratów z różnych epok nikogo nie przyprawia o palpitacje serca. Albo składasz zgodnie z katalogiem/epoką dla poklasku, albo dla siebie. Sam oceń co jest fajniejsze.
A piszę to bo czytanie tego forum ostatnio robi się irytujące, jak w co drugim wątku są takie przepychanki Wrzuć na luz.
Na koniec film z dedykacją dla Ciebie.
https://www.youtube.com/watch?v=1twkDL8bXnQ
A piszę to bo czytanie tego forum ostatnio robi się irytujące, jak w co drugim wątku są takie przepychanki Wrzuć na luz.
Na koniec film z dedykacją dla Ciebie.
https://www.youtube.com/watch?v=1twkDL8bXnQ
Trek Singletrack 990
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566
https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566
https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)
#216
Podpisuję się ręcyma i nogyma.bartolini pisze:Hit00r, Twój problem polega na tym że koniecznie chcesz zdobyć uznanie na forum, żeby Ci wszyscy pisali jaki masz zajebisty rower, tyle że na tym forum sam zbiór fajnych gratów z różnych epok nikogo nie przyprawia o palpitacje serca. Albo składasz zgodnie z katalogiem/epoką dla poklasku, albo dla siebie. Sam oceń co jest fajniejsze.
A piszę to bo czytanie tego forum ostatnio robi się irytujące, jak w co drugim wątku są takie przepychanki Wrzuć na luz.
Na koniec film z dedykacją dla Ciebie.
https://www.youtube.com/watch?v=1twkDL8bXnQ
Lodzermensch
#217
Heh
OK panie jest wasz
W sumie to masz rację że jak tu wklejam dany okaz to forumowicze zachowują się tak jak : gdyby to było moje to bym to ubrał tak i tak
Rower ma mi się podobać.
Ubieram zgodnie ze swoimi zapatrywaniami i fabryczny wypust był robiony na przysłowiowe odwal się - dobre części ale bez przesady.
Thomson ... ja wiem czy taki kanciasty
Na pewno mniej niż Kore , które są chamskie i prymitywnie zrobione
Póki nie mam w rowerze to ciężko mi się uprzeć że będzie pasował idealnie.
Na pewno lepiej niż Bop...i z tym się chyba wszyscy zgodzicie.
A składanie roweru tak jak wypuszczała fabryka to pójście na łatwiznę
Może ktoś z was ma to tylne koło Crossmaxa
Kolega ma jeszcze koła Spinergy Spox z epoki ... ale nie chce się ich pozbyć
Pasowały by tutaj jak ulał
Bartolini ... no ale przecież staram się budować ten rower zgodnie z epoką , prawie wszystko w nim gra.
OK panie jest wasz
W sumie to masz rację że jak tu wklejam dany okaz to forumowicze zachowują się tak jak : gdyby to było moje to bym to ubrał tak i tak
Rower ma mi się podobać.
Ubieram zgodnie ze swoimi zapatrywaniami i fabryczny wypust był robiony na przysłowiowe odwal się - dobre części ale bez przesady.
Thomson ... ja wiem czy taki kanciasty
Na pewno mniej niż Kore , które są chamskie i prymitywnie zrobione
Póki nie mam w rowerze to ciężko mi się uprzeć że będzie pasował idealnie.
Na pewno lepiej niż Bop...i z tym się chyba wszyscy zgodzicie.
A składanie roweru tak jak wypuszczała fabryka to pójście na łatwiznę
Może ktoś z was ma to tylne koło Crossmaxa
Kolega ma jeszcze koła Spinergy Spox z epoki ... ale nie chce się ich pozbyć
Pasowały by tutaj jak ulał
Bartolini ... no ale przecież staram się budować ten rower zgodnie z epoką , prawie wszystko w nim gra.
#218
Wiem kto ma komplet Crossmaxów ale nie wiem w jakim stanie. Jak chcesz to mogę jutro zadzwonić zapytać, ale tanio ich nie odda bo ogólnie koleś wali ceny z wysokiej półki.hit00r pisze:Heh
OK panie jest wasz
W sumie to masz rację że jak tu wklejam dany okaz to forumowicze zachowują się tak jak : gdyby to było moje to bym to ubrał tak i tak
Rower ma mi się podobać.
Ubieram zgodnie ze swoimi zapatrywaniami i fabryczny wypust był robiony na przysłowiowe odwal się - dobre części ale bez przesady.
Thomson ... ja wiem czy taki kanciasty
Na pewno mniej niż Kore , które są chamskie i prymitywnie zrobione
Póki nie mam w rowerze to ciężko mi się uprzeć że będzie pasował idealnie.
Na pewno lepiej niż Bop...i z tym się chyba wszyscy zgodzicie.
A składanie roweru tak jak wypuszczała fabryka to pójście na łatwiznę
Może ktoś z was ma to tylne koło Crossmaxa
Kolega ma jeszcze koła Spinergy Spox z epoki ... ale nie chce się ich pozbyć
Pasowały by tutaj jak ulał
Lodzermensch
#219
OK zapytaj i odpisz na PM - będę zobowiązany.corrado1111 pisze: Wiem kto ma komplet Crossmaxów ale nie wiem w jakim stanie. Jak chcesz to mogę jutro zadzwonić zapytać, ale tanio ich nie odda bo ogólnie koleś wali ceny z wysokiej półki.
Wtedy sprzedam swój komplet.
Te tylne obręcze zawsze tak siadały
Kwestia złego napięcia szprych przez fabrykę czy nie udolnego centrowania przez właścicieli
#220
Wszystkie pękały, jakaś wada projektowa.
Jakbym się nie odezwał do jakiejś 15 to przypomnij mi na PM.
Jakbym się nie odezwał do jakiejś 15 to przypomnij mi na PM.
Lodzermensch
#221
bo po prostu Skot to taiwańska tandeta jest i tyle i tam nic ciekawego nie było ... no moze ciekawostką swoistą była Intoxica , taka pieprzona ważka zielona ....
#222
Pomóżcie wybrać z tych dwóch par.
Które lepiej pasują
Czy te co miałem dotychczas czy inne - z lepszym wzorem carbonu bardziej podobnym do tego na ramie.
Które lepiej pasują
Czy te co miałem dotychczas czy inne - z lepszym wzorem carbonu bardziej podobnym do tego na ramie.
#224
Już nic nie założę bo skleiłem ten róg ... i się okazało że mimo starań wyszedł z przekosem
A zauważyłem to dopiero po montażu
Zostaną te , które były
Jak pech to pech.
A zauważyłem to dopiero po montażu
Zostaną te , które były
Jak pech to pech.
#226
Tak poszła w dobre ręce ... na allegrosuchy1704 pisze:A propo Univege pchnąłeś w świat?
Cena śmieszna ale cóż ... PL
#227
Porobiłem kilka ujęć w towarzystwie Octane'a
Opony z epoki a mostek ... ech szkoda pisać
Lepszy ten niż Bop
Opony z epoki a mostek ... ech szkoda pisać
Lepszy ten niż Bop
#228
pewnie moja opinia znajdzie wielu adwersarzy, ale ja bym tu widział sztycę do zestawu z mostkiem
#229
Sęk w tym że Thomson to ponoć nie jest Retrojacob pisze:pewnie moja opinia znajdzie wielu adwersarzy, ale ja bym tu widział sztycę do zestawu z mostkiem
A sztyca jest do kompletu z kierownicą ... nie można mieć wszystkiego ...
No i nie chciałem wydawać 320 zł na nową sztycę ... wolę z epoki - ten miód pasuje wzorem do ramy
#231
A taka o to mała zmiana - dłuższy drążek 175 do tych blatów się przyda
Po za tym ramiona są NOWE ... tak nowe a nie lekko używane zamontowane CZEPIALSCY
Tamte poprzednie pewnie powędrują na all
Ważyłem rower na wadze Parktool i pokazała 10,7 kg ... gdzie my mamy te 10,3 z katalogu
A katalogowo 2000 rok stał na tarczówce więc lekko nie było.
Osprzęt mam prawie identyczny a nawet odrobinę lżejszy niż fabrycznie.
Nikt mi nie wmówi że najmniejszy rozmiar ramy jest aż o 400 gram lżejszy albo więcej
Po za tym ramiona są NOWE ... tak nowe a nie lekko używane zamontowane CZEPIALSCY
Tamte poprzednie pewnie powędrują na all
Ważyłem rower na wadze Parktool i pokazała 10,7 kg ... gdzie my mamy te 10,3 z katalogu
A katalogowo 2000 rok stał na tarczówce więc lekko nie było.
Osprzęt mam prawie identyczny a nawet odrobinę lżejszy niż fabrycznie.
Nikt mi nie wmówi że najmniejszy rozmiar ramy jest aż o 400 gram lżejszy albo więcej