#62
bartolini pisze:Magur nie chce bo przerobiłem już wszystkie louisy, od rocznika 99 do 2011 ;-). Najchętniej to bym przytulił hopa starego, jakieś m4 czy coś podobnego.
Dobra będę u niego to zrobię foty tego co ma - może coś ci się przyda.
Aczkolwiek nie wiadomo czy to są sprawne rzeczy ... musiał byś kombinować.

#68
bartolini pisze:Hit00r, widzę tam ze dwie takie formule jak moja - dałbyś radę sprawdzić czy tłoczki się ruszają?
To raczej wątpliwe bo on przywiózł te hamulce wraz z innymi częściami z Reichu.
Nawet nie wiem czy są zalane.
Wyślij mi foto z zaznaczonymi dokładnie to się zapytam ile za nie żąda.
Generalnie jeśli to są te o których myślę to ładnie wyglądają ale bez powodu hitlerowiec ich nie zdemontował :-?

#74
skolioza pisze:Quarz mial byc klasa dla lx/xt wiec biedy nie ma
Ori koronki mial super
Nie wiem czy pamięć mnie nie myli ale koronki były chyba stalowe, korba była świetna bo sztywna i trwała ale ciężka. Ale kto by to pamiętał tyle czasu.
Lodzermensch

#76
bartolini pisze:Największy blat jest alu, średni i młynek są stalowe, co czuć w rękach i widać po ocynku.
Ostatnio to miałem w ręku jakieś prawie 20 lat temu także wybacz:)
Lodzermensch

#82
Neos to nowszy od New Succesa jest.
Czyli to korba z okresu pomiędzy New Succes a serią DiRT. Tak by chyba wychodziło.
Zresztą było taki rok właśnie, gdzie najwyższa przerzutka już była Quartz a nie New Success i był to Quartz aluminiowy a nie plastikowy. Podobnie przerzutki w niższych grupach. Dopiero potem pojawiły się te plastiki + Plasma w zestawie z korbami na 110. To był chyba 1998 r.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#83
focker pisze:Neos to nowszy od New Succesa jest.
Czyli to korba z okresu pomiędzy New Succes a serią DiRT. Tak by chyba wychodziło.
Zresztą było taki rok właśnie, gdzie najwyższa przerzutka już była Quartz a nie New Success i był to Quartz aluminiowy a nie plastikowy. Podobnie przerzutki w niższych grupach. Dopiero potem pojawiły się te plastiki + Plasma w zestawie z korbami na 110. To był chyba 1998 r.
Te przerzutki były w 1997 roku :-> ... o wiele ładniejsze od tego późniejszego szajsu :-)

#87
A to nawet lepiej, bo tylny aparat neos aluminiowy luzów nie łapie tak szybko jak wkwarc. Jest taki bardziej masywny, kanciasty bardziej. No przynajmniej córka ma w specu któryś rok, i nie lata. Wygląda:
Obrazek


Natomiast, jeśli miałbym porównywać 737 i kwarca aluminiowego, to wybrałbym kwarca. Jest ładniejszy, fajniej się rozbiera, ma się poczucie obcowania z taką europejską tradycją inżynierską, trudno to wyrazić słowami, trzeba oba mieć w ręce. Niestety, stalowe trzpienie wyrabiają szybko wielkie otwory w wózku, i zaczyna latać.

Co do plastyków, to tyły są nawet fajoskie, ale przednie wiotkie jak diabli, z indeksacjom to mi chodziło takse, ale na mikroindeksie, a ja lubie na mikroindeksie, to dawało rade.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
cron