#61
skolioza pisze:Sid pasuje, ale Endo z gięta kierą dla mnie nigdy nie zagra
No wiesz chodzi mi o kwestie użytkowe ... a to jest nowa kierownica za 5 stów więc jej nie wywalę na półkę :-/
Chyba że ktoś z forum zamienił by się na CT2 prostą :lol:
Może wiesz gdzie dorwać naklejki do SID'a :?:
Strasznie mnie to razi że ich nie ma :-/

#63
skolioza pisze:
hit00r pisze:No wiesz chodzi mi o kwestie użytkowe
w taki sposób wszystko można przepchnąć, tylko w retro nie oto chodzi :-P
No tak ... mam kierownicę Kore z epoki jakąś Alu ale jest brzydka i chyba dość ciężka :->
Ja już u siebie nie mam ani jednego roweru , którego używam na co dzień bez giętej kierownicy :-P
W sumie to ciekawe ile taka stara Monkey może kosztować :?:
Ale co kupię jakąś używkę i nie wiem co przeszła.
Jakieś sugestie jeszcze masz odnośnie sztycy , siodła , mostka i kiery :?:
Dobrze by było wiedzieć czego ewentualnie szukać :-P
Na żywo rower wygląda o dziwo lepiej niż na foto :-D
Stery Chris King by tu pasowały :mrgreen:

#64
hit00r pisze:No i rower złożony do kupy ... w miarę zgodnie ze sztuką ;-)

Może macie jakieś sugestie - tylko konstruktywne opinie a nie - PO ILE TA ŁAWKA Z TYŁU :mrgreen:
po ile ta lawka z tylu ???

.......................................................................................................................................................

3/4 Crossmaxa i gieta kierownica to najwieksze minusy :oops: :oops:
brak przedniej przrerzutki ujdzie ...takie trendy teraz mamy :lol: :lol:
w jedenascie kilo nie uwierze ,ale sama sylwetka scociszona dosc fajna
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#65
marcin74 pisze: 3/4 Crossmaxa i gieta kierownica to najwieksze minusy :oops: :oops:
brak przedniej przrerzutki ujdzie ...takie trendy teraz mamy :lol: :lol:
w jedenascie kilo nie uwierze ,ale sama sylwetka scociszona dosc fajna
Waga pokazała 10,7 kg więc nie jest tragicznie :->
Przednia przerzutka zostanie zakupiona jak będą fundusze :-)
Co ja poradzę na to że takiej obręczy się nie da kupić ... kupować kolejnego koła nie zamierzam bo to i tak się rozleci w ten sam sposób :-|
Przejechałem się dzisiaj kilkanaście kilometrów i wrażenia z jazdy są bardzo pozytywne - fajnie tłumi małe nierówności.
I tak tylko asfalt będę na nim jeździł więc tym bardziej rewelacja :!: :mrgreen:

#66
Ponieważ SID od zawsze kojarzył mi się z gołymi lagami to wybebeszyłem skurczybyka aby zdjąć gumy :-P
Stan goleni ładny - zero rys czy przebarwień :lol:
Zrobiłem papkę z oleju Motorex 15W oraz smaru zielonego Motorex aby lepiej się smarowało :-)
Strasznie mała ilość tego oleju w dolnych goleniach.
Może ktoś się orientuje czy SL 99 ma zamknięty tłumik czy jest on rozbieralny ?
Zdziwiła mnie mizerna wartość skoku - jakieś 4,5 cm i taki wymuszony SAG mimo pełnego napompowania amor się chowa jakieś pół centymetra może centymetr w dolną goleń :shock:
SL ma 63 albo 80 skoku więc pewnie jest ustawiony na 63 ale 4,5 cm to jakoś dziwnie mało :idea:
Załączniki
Obraz 389.jpg

#67
Skok mały pewno dlatego że to amorek do ścigania a tam jak wiesz lepiej żeby za bardzo się nie uginał przy walce z czasem.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#68
Skeevo pisze:Skok mały pewno dlatego że to amorek do ścigania a tam jak wiesz lepiej żeby za bardzo się nie uginał przy walce z czasem.
No wiem mi to akurat pasuje bo będę używał go na asfalcie.
Dziwi mnie fakt że mimo iż napompowałem zgodnie z zaleceniem producenta co do mojej wagi amor wciąż się ugina :mrgreen:
Pamiętam jak zawodnicy pompowali SID'a na kamień żeby przypadkiem coś się nie ruszało ...
No chyba że za dużo tej papki zalałem do goleni - po 10 ml na każdą :roll:
Ponowię pytanie - da ktoś namiary na dobre kopie oryginalnych naklejek od tego modelu :?:

#69
Bez gum wygląda RASOWO :mrgreen:
Tak jak w katalogu z 1999 roku :lol:
PS - czy komponenty Thomson były już produkowane w 2000 roku :?:
Chciał bym w przyszłości założyć tutaj mostek oraz sztycę żeby nie było biednie :mrgreen: i tanio ;-)
Załączniki
Obraz 390.jpg

#72
kapelusznik pisze:daj prostą kierę:P
Myślałem nad CT2 - nie bo było by strat wagowych po zamianie.
Sęk w tym że dostać taką w stanie nowym to jest ślepy traf.
Póki co musi zostać ta bo ergonomia przemawia oraz masa :->
Postaram się o autografy Majki Włoszczowskiej na ramie z obu stron - będzie ładnie wyglądać :mrgreen:

#74
skolioza pisze:eee tam, jeszcze jakby Majka kiedykolwiek się ścigała na takiej ramie...
nie leć na łatwiznę....
Do Anny Szafraniec mam za daleko i jej nie znam :mrgreen:
Powiedz mi czy Crossmaxy pod bezdętkowe opony te pierwsze z okrągłymi szprychami to były wypuszczone w 2000 roku ?
Myślałem żeby zamienić te moje na te z okrągłymi ale nie wiem czy nie będzie lipy :-|

#76
skolioza pisze:nie większa niż z giętą kierą :-P :lol: ;-)
Ech ... już ci tłumaczyłem dla czego jest w tym rowerze.
Gdybym miał co wsadzić to by siedziało a tą bym sprzedał za 250 zł :->
Sęk w tym że kupię CT2 na all i nie wiem co kto z tym robił po za tym tak stary carbon też nie budzi mojego zaufania mimo że to Easton :-/
Tu mam nówkę kierownicę i wiem co przeszła a w zasadzie czego nie przeszła :mrgreen:
Koła zostaną te , które posiadam bo kupić pierwsze Crossmaxy na grubych szprychach to nie lada sztuka.
XL to jest chyba 2002 rok dopiero i sama świadomość tego nie dała by mi spać.
No i jeszcze te hejty ... BEZCENNE :mrgreen:

#77
hit00r pisze:Sęk w tym że kupię CT2 na all i nie wiem co kto z tym robił po za tym tak stary carbon też nie budzi mojego zaufania mimo że to Easton
Pozwolę sobie zacytować Twoją wypowiedź na temat CT2 z wątku mojej Kony :-) :

"Kierownica ci nie pęknie bo to nie jest zwykły carbon :lol: :lol: :lol:"

"Ten carbon w tych kierach jest jakiś inny specjalny z jakimiś strukturami jak plaster miodu - te cząsteczki są puste w środku dla tego mocne i zajebiście lekkie - mam swoją kierkę Eastona i na nie jest DOŻYWOTNIA :shock: gwarancja :lol: :lol: :lol: "

No więc na razie jeźdżę i póki co nic nie pękło. Dokręciłem kluczem dynamometrycznym i jest spoko :-) Jak wybiję zęby to wówczas dam znać bo widzę, że jesteś zmienny jak kobieta :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#78
Skeevo pisze: No więc na razie jeźdżę i póki co nic nie pękło. Dokręciłem kluczem dynamometrycznym i jest spoko :-) Jak wybiję zęby to wówczas dam znać bo widzę, że jesteś zmienny jak kobieta :-)
No ale oni dają gwarancję temu kto to kupił a nie ODKUPIŁ od 3 właściciela ... to nie Thomson :roll: :roll:
Jak mi się uda znaleźć ładną sztukę to oczywiście pomyślę :)
Na all wisi prosta CT2 z rogami oraz mostkiem do lefty ...

#79
Nie wiem z której ręki była ale trafiłem nowiznę w Stanach. O gwarancję mi nie chodziło tylko o ten miód :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#80
Wykorzystałem jeden z ostatnich ładnych i ciepłych dni aby zrobić lepsze ujęcia :->
Siedzisko zmienione na wygodniejsze i lżejsze - Fizik aliante carbon braided :mrgreen:
TERAZ NA PRAWDĘ COŚ WIDAĆ :!: :!: :!:
Kilka tych samych ujęć w różnych miejscach :-P
Ostatnio zmieniony 2015-10-25, 20:06 przez hit00r, łącznie zmieniany 1 raz.
Załączniki
20151024_151152.jpg
20151024_151304.jpg
20151024_151440.jpg
20151024_153048.jpg
20151024_152132.jpg
Obraz 043.jpg

#82
cardamon pisze:Epopeja Z kota - odcinek 3678 :-P
No jak to ... SIODŁO JEST NOWE :mrgreen:
A tak na serio - zawsze miałczeliście żeby dodawać w miarę dobrej jakości foty robione w terenie.
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom takie właśnie zrobiłem :->
Nie podobają się :evil: :?: :!:
Kolejna będzie gdy dorwę coś z szaraka 8-)

#83
focker pisze:Mam XTR 953 górny ciąg 34,9.
Jedyny szary XTR jaki pasuje do tej ramy. Top Swing tu nie podejdzie.
Ma zerwany gwint od linki - ale śruba zamontowana od tyłu załatwia sprawę.
Za 50zł + przesyłka mogę oddać.
Mam te klamki i manetki 9-tki szaraka. 100zł klamki i 190zł manetki.
A możesz mi podesłać na PM foty :?:
Chyba że był byś skłonny się zamienić za Dura Ace 7700 , które wystawiam - stan super :mrgreen:

Co powiecie na ten set : http://allegro.pl/kierownica-carbon-ct- ... 62629.html
Cena przystępna i gdybym go wypieścił pasował by idealnie kultem wagą i wzorem carbonu do ramy.

#85
A więc mam możliwość nabyć sztycę Easton CT2 w rozmiarze 26,8 - wchodzi do ramy bez oporów takich jak 27,0.
Tak minimalna różnica w średnicy chyba nie robi różnicy :?:
Najwyżej zrobię małą przejściówkę z puszki ale sądzę że nie będzie konieczności.
A wasze Endorphiny jakie sztyce tolerują :?:
No i wpadnie ta kierownica Easton CT2 z karbonowymi rogami :-P
Siodło Fizik Pave - niebiesko czarne ... chyba też z epoki :mrgreen:
A tu jeszcze takie cuś udało mi się dzisiaj uratować do Treka 9,8.
Super płynnie chodzi :shock:
Może ktoś wie jak się dostać do jego tłumika :?:
Tam jest na imbus 15 ale wystają te rurki więc musi być jakiś patent na to :idea:
Załączniki
Obraz 395.jpg
Obraz 393.jpg

#87
kapelusznik pisze:sid fajny
a tam nie ma pierścieni segera trzymających wnętrzności?
Nie ... są nakrętki w goleni z wejściem na imbus 15 a z nich jak już wspominałem wystają te rurki ... myślałem żeby wepchnąć je do środka i że to wyskoczy z drugiej strony ale jakoś nie chciało ... nie robiłem nic na siłę żeby tego nie schrzanić :-/
Stąd moje pytanie.
SID ten i mój dostaną naklejki , których brak ... są takie gołe :cry:
Ten czerwony ma wyczuwalnie większy skok niż mój ... ciekawe jak działa w rowerze :mrgreen:
Pewnie Focker będzie wiedział co i jak z tym SID'em.

#89
focker pisze:
hit00r pisze: Pewnie Focker będzie wiedział co i jak z tym SID'em.
Nie przesadzaj. Zawsze przecież wszystko najlepiej wiesz tylko Ty.
Ej no Fockeruś pomógł byś z tym :mrgreen:
Nie rób ze mnie takiego ... nigdy nie napisałem że wszystko wiem i moja prawda jest najmojsza :mrgreen:
Trzymaj dla mnie te klamki i manetki oraz przednią FD.
Będzie piękny sprzęcior jak to wszystko upchnę :!:
Nawet Skolioza się niedoczepi że kierownica jest do bani :lol:
PS - z tego amora tam gdzie wywaliło uszczelkę wyleciało więcej wody niż oleju :shock:

#90
No i dążenia do ideału ciąg dalszy :-P
Sztyca w słabym stanie jak widać - brak oryginalnej śruby , będę kombinował :->
Ale nie to najgorsze ... jakiś idiota wcisnął ją nie czytając ostrzeżenia.
Efekt widoczny na foto :cry:
Dokonałem renowacji własnymi dłońmi , pędzlem i farbami.
Nie jest idealnie ale tak musi zostać :-P
Foty słabe jak PRAWIE zawsze ... cholerny telefon.
Teraz czekam na kierownicę CT2 --> też do roboty.
Załączniki
Obraz 399.jpg
Obraz 397.jpg
Obraz 400.jpg
Obraz 398.jpg