#62
No napoleoński plan Najbardziej zdziwiła mnie waga korby bo myslałem że to Alivio to kowadło jest.
#64
Rower waży 9.82kg. Obstawiałeś 9.81kg. Wcześniej zimny zapodał na fejsie 9.8kg. Gerwazy nieco przestrzelił chyba 9,87.
#66
Nigdy nie zgłębiałem się w komponenty Alivio, ale takie rzeczy jak cantilevery czy piasty to wagowo pewnie na poziomie XT, jak nie lepiej. Bardzo lekkie mają te kasety. ĄŁńcuchy IG też są lżejsze jakieś 20g od HG w tej samej długosci.
#67
Gerwazy ta sama odległość co jaAdamello pisze:Rower waży 9.82kg. Obstawiałeś 9.81kg. Wcześniej zimny zapodał na fejsie 9.8kg. Gerwazy nieco przestrzelił chyba 9,87.
#68
Było blisko, przestrzeliłem o 0,04kg, Kuba tylko o 0,01, bardzo blisko był też Diora - podał mniej o 0,05kg niż pokazała waga.
Adam fajny pomysł z tym konkursem
Diora ja byłem bliżej o 10 gramów - 9,86
Adam fajny pomysł z tym konkursem
Diora ja byłem bliżej o 10 gramów - 9,86
#70
a ja zawsze myslalem ze takie cuda sa duzo ciezsze
"koło przód tak samo - 754g "
to raptem 74 g mniej niz pierwszy Crossmax
ile w takim razie wazy przod XT / 517 ??
"koło przód tak samo - 754g "
to raptem 74 g mniej niz pierwszy Crossmax
ile w takim razie wazy przod XT / 517 ??
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#71
517 są cięższe od 230. Nie rozbieralem tych kół jeszcze, ale przypuszczam że obręcze około 380g. Szprychy Champion 1.8 są lżejsze od Competition 2.0/1.8. Jeszcze nyple można zmienić na alu. Byłoby ok. 40g lżej na 2 kołach.
Same piasty XT i Alivio będą ważyć podobnie. Może nawe tylna Alivio być lżejsza bo jest na 7s.
Same piasty XT i Alivio będą ważyć podobnie. Może nawe tylna Alivio być lżejsza bo jest na 7s.
#72
tak czy siak waga piekna
szkoda tylko ,ze u mnie wszystko ciezej wychodzi
szkoda tylko ,ze u mnie wszystko ciezej wychodzi
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#73
To proste. Im bliżej bieguna tym mniejsza odległość od osi ziemi, czyli mniejsza prędkość unoszenia wynikająca z jej ruchu obrotowego, czyli mniejsza siła odśrodkowa spowodowana prędkością unoszenia, czyli większe przyspieszenia ziemskie.
Najwyżej skacze się na równiku :)
Najwyżej skacze się na równiku :)
#74
No nieźle. Te stalowe blaty w korbach powinny ważyć tonę. A tu taki ładny wynik.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#75
W sumie tak na szybko przeliczyłem 2 czy 3 razy, ale największa niewiadoma to była rama i dętki. Dętki strzeliłem, że będą jednak jakieś lighty. A rama? 1700, 1800?
#76
Rama z rur Fuji jak już pisałem. Tylny trójkąt bardzo filigranowy. Haki Ritcheya bez żadnych oczek, tak samo ten łącznik z podsiodłówką. Rury niezbyt częste, ale ramy na nich zawsze są lekkie. Co prawda nalepki żadnej nie ma, ale poszperałem w katalogu Brugelmanna i ten rower tam jest.
#78
Zawiodłeś mnie... Ja tutaj liczyłem że wstawiłeś te tytanowe śruby i wtedy bym wygrał a tu... lipa na dwóch kółkach.
Że rama będzie lekka wiedziałem ale że będzie lżejsza od wielu ram na rurach Tange Ultra... to nie podejrzewałem. Reszta mnie bardzo nie zaskoczyła bo pamiętam jak rozmawialiśmy nt lekkich i tanich komponetów z niskich grup.
Kurcze Adam ale przyznaj że kolejny 1-1,5 kg to już spora zmiana grup osprzętu.
pozdrawiam
xMekpx
Że rama będzie lekka wiedziałem ale że będzie lżejsza od wielu ram na rurach Tange Ultra... to nie podejrzewałem. Reszta mnie bardzo nie zaskoczyła bo pamiętam jak rozmawialiśmy nt lekkich i tanich komponetów z niskich grup.
Kurcze Adam ale przyznaj że kolejny 1-1,5 kg to już spora zmiana grup osprzętu.
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#79
Etam, opony azotem pompowane od razu widać. Krętactwo i ściema!
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#80
ładna zabawa
łądna maszynka
można kogoś zadziwić w terenie, jak go jakieś marketowe -coś na alivio odsadzi...
łądna maszynka
można kogoś zadziwić w terenie, jak go jakieś marketowe -coś na alivio odsadzi...
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,
#81
co do korby alivio, to jednak łeb bym se ukręcić dał, że jednak stx (to lepsze) było lżejsze. Ale nie mam wagi, ino rynkę.
W każdym razie ta korba alivio z tymi stalowymi blatami w kolorze military blue to jedna z ładniejszych rzeczy w dezajnie retro, jakie widziałem u siemano. Jeden tylko feler miały – za bardzo podebrane są od zewnątrz, i złamałem kiedyś jedną. Odtąd się boję je zakładać, bo gleb przez to był konkretny.
W każdym razie ta korba alivio z tymi stalowymi blatami w kolorze military blue to jedna z ładniejszych rzeczy w dezajnie retro, jakie widziałem u siemano. Jeden tylko feler miały – za bardzo podebrane są od zewnątrz, i złamałem kiedyś jedną. Odtąd się boję je zakładać, bo gleb przez to był konkretny.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#82
te alivio mają jeden komplet śrub do mocowania wszystkich tarcz.
może dla tego lekkie?
może dla tego lekkie?
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,
#83
aldek- gdy składałem na szybko Barellie miałem 3 grupy Alivio do dyspozycji.
Najpierw miała iść korba ta kanciata - FC MC16 - waga 844g ze śrubami (jakieś 820g same)
Poźniej z innego roweru zdjałem najbardziej prymitywną - FC MC10 - ale tu było 840g
Na koniec zostało mi zdjęcie MC12 z Centuriona. Ramiona mocno wychudzone, bardzo cienkie, jak w dziecięcych korbkach. Na wadze pokazała 769g.
Znalazłem też zdjecie w moich prywatnych galeriach modelu MC11 - waży 839g i MC14 - 789g.
Co do STXa - MC34 - 807g, MC30 - 842g,
Najpierw miała iść korba ta kanciata - FC MC16 - waga 844g ze śrubami (jakieś 820g same)
Poźniej z innego roweru zdjałem najbardziej prymitywną - FC MC10 - ale tu było 840g
Na koniec zostało mi zdjęcie MC12 z Centuriona. Ramiona mocno wychudzone, bardzo cienkie, jak w dziecięcych korbkach. Na wadze pokazała 769g.
Znalazłem też zdjecie w moich prywatnych galeriach modelu MC11 - waży 839g i MC14 - 789g.
Co do STXa - MC34 - 807g, MC30 - 842g,
#84
Te korby z cienkimi ramionami - Alivio i Altus się łamały. Problem był na tyle poważny że Shimano zrobiło akcję bezpłatnej wymiany. Pamiętam, że w Cyklocentrum na w Krakowie na Pędzichowie można było wymienić - wystarczyło przynieść starą i dostawało się tą późniejszą i grubszymi ramionami
#85
no ładnie! zaskoczony jestem
co prawdda ramę obstawiałem na poziomie 1,7, wideł na poziomie 800g, to reszta sądziłem że jest fabryczna(bez tjuningu i doboru komponentów) ito mnie zwiodło
co prawdda ramę obstawiałem na poziomie 1,7, wideł na poziomie 800g, to reszta sądziłem że jest fabryczna(bez tjuningu i doboru komponentów) ito mnie zwiodło