#67
Adamello pisze:Rower waży 9.82kg. Obstawiałeś 9.81kg. Wcześniej zimny zapodał na fejsie 9.8kg. Gerwazy nieco przestrzelił chyba 9,87.
Gerwazy ta sama odległość co ja :mrgreen:

#68
Było blisko, przestrzeliłem o 0,04kg, Kuba tylko o 0,01, bardzo blisko był też Diora - podał mniej o 0,05kg niż pokazała waga.
Adam fajny pomysł z tym konkursem ;-)

Diora ja byłem bliżej o 10 gramów - 9,86 :mrgreen:

#70
a ja zawsze myslalem ze takie cuda sa duzo ciezsze :-?

"koło przód tak samo - 754g "

to raptem 74 g mniej niz pierwszy Crossmax :shock:
ile w takim razie wazy przod XT / 517 ??
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#71
517 są cięższe od 230. Nie rozbieralem tych kół jeszcze, ale przypuszczam że obręcze około 380g. Szprychy Champion 1.8 są lżejsze od Competition 2.0/1.8. Jeszcze nyple można zmienić na alu. Byłoby ok. 40g lżej na 2 kołach.
Same piasty XT i Alivio będą ważyć podobnie. Może nawe tylna Alivio być lżejsza bo jest na 7s.
https://www.facebook.com/evobikesycow

#72
tak czy siak waga piekna :!: :!: :!:
szkoda tylko ,ze u mnie wszystko ciezej wychodzi ;-)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#73
To proste. Im bliżej bieguna tym mniejsza odległość od osi ziemi, czyli mniejsza prędkość unoszenia wynikająca z jej ruchu obrotowego, czyli mniejsza siła odśrodkowa spowodowana prędkością unoszenia, czyli większe przyspieszenia ziemskie.

Najwyżej skacze się na równiku :)
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

Obrazek

#78
Zawiodłeś mnie... Ja tutaj liczyłem że wstawiłeś te tytanowe śruby i wtedy bym wygrał a tu... lipa na dwóch kółkach.

Że rama będzie lekka wiedziałem ale że będzie lżejsza od wielu ram na rurach Tange Ultra... to nie podejrzewałem. Reszta mnie bardzo nie zaskoczyła bo pamiętam jak rozmawialiśmy nt lekkich i tanich komponetów z niskich grup.

Kurcze Adam ale przyznaj że kolejny 1-1,5 kg to już spora zmiana grup osprzętu.

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#80
ładna zabawa
łądna maszynka
można kogoś zadziwić w terenie, jak go jakieś marketowe -coś na alivio odsadzi...
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#81
co do korby alivio, to jednak łeb bym se ukręcić dał, że jednak stx (to lepsze) było lżejsze. Ale nie mam wagi, ino rynkę.
W każdym razie ta korba alivio z tymi stalowymi blatami w kolorze military blue to jedna z ładniejszych rzeczy w dezajnie retro, jakie widziałem u siemano. Jeden tylko feler miały – za bardzo podebrane są od zewnątrz, i złamałem kiedyś jedną. Odtąd się boję je zakładać, bo gleb przez to był konkretny.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#82
te alivio mają jeden komplet śrub do mocowania wszystkich tarcz.
może dla tego lekkie?
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#83
aldek- gdy składałem na szybko Barellie miałem 3 grupy Alivio do dyspozycji.
Najpierw miała iść korba ta kanciata - FC MC16 - waga 844g ze śrubami (jakieś 820g same)
Poźniej z innego roweru zdjałem najbardziej prymitywną - FC MC10 - ale tu było 840g
Na koniec zostało mi zdjęcie MC12 z Centuriona. Ramiona mocno wychudzone, bardzo cienkie, jak w dziecięcych korbkach. Na wadze pokazała 769g.
Znalazłem też zdjecie w moich prywatnych galeriach modelu MC11 - waży 839g i MC14 - 789g.

Co do STXa - MC34 - 807g, MC30 - 842g,
https://www.facebook.com/evobikesycow

#84
Te korby z cienkimi ramionami - Alivio i Altus się łamały. Problem był na tyle poważny że Shimano zrobiło akcję bezpłatnej wymiany. Pamiętam, że w Cyklocentrum na w Krakowie na Pędzichowie można było wymienić - wystarczyło przynieść starą i dostawało się tą późniejszą i grubszymi ramionami