#31
Spróbuj założyć XC700 oraz DH3 i porównać. Rower powinien znacznie lepiej skręcać z XC700, bo w 95 geo ramy była bardziej pod amor 50 mm niż 76 mm - jednak najlepiej wszystko wychodzi w praniu.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#33
Z kobita mam fajny klimat. Rowery uwielbia ,na ryby ze mna jezdzi i łowi....
Co do amora przymierze xc 600 zloty.
Kola zaloze chyba crossmaxy 1.
Z hamulcami myslalem zeby zalozyc vki avida. Mam komplet nowych z podkowa. Ale chyba rok okolo 2000
GT RTS3 ,GT LTS ,K2 proflex 4000 ,Diamond Back Response Sport ,Giant MCM 2 ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Cannondale R900 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909,

#34
Magura to HS22 - więc nie ma jakiejś wielkiej siły, za to modulacja nieporównywalna do czegokolwiek innego. Nie myślałeś żeby ją chociaż przetestować? Jak Ci nie podejdą (nie każdy je lubi) to nie będzie żalu zmieniać na V-brake, a jak podejdą to są bardzo wdzięczne w malowaniu, bo po zmatowieniu oryginalnego lakieru nowa farba bardzo dobrze się na nich trzyma.

Polecam tylko sprawdzić, czy zalany jest zielony płyn dość mocno gęstniejący w zimie. Jeśli tak, to warto go wymienić na nowszy, niebieski Royal Blood - u mnie po zmianie hamulce zaczęły zupełnie inaczej pracować w niskich temperaturach. Piotr leje płyn Shimano - ale ja się o nim nie wypowiadam, bo z Magurą go nie testowałem (wolę niebieski oryginał, który się fajnie sprawdził w tym modelu).
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#35
Retromen pisze:Na dzisiaj koniec. Narazie poskladam jak jest i zobacze co dalej. Kusi mnie żeby jak najszybciej pojeździć. Wkurza mnie smar Shimano jaki kupiłem ostatnio. Z tubki zielony ,niezbyt gęsty. Czyszcze dokładnie wszystko przed posmarowaniem a i tak mielenie piachu słychać... Nie podoba mi się również wyblakły kolor Klamek Magury. Z fluo zrobił się biały.... Masa kół mnie zabiła. Obręcze Campagnolo K2. Koła ważą około 2.1 kg!!! Rama ma około 1650g.
Zakup sobie zielony smar Motorexa Grease 2000 jest dokładnie taki jak dawniej Shimano dawało do piast w latach 80-90 tych, zielony półprzeźroczysty i doskonały do piast, sterów i wszelkich innych łożyskowych - kulkowych połączeń, oby tylko nie za dużo.
www.velotech.pl

#37
focker, Spróbuje je pomalować. Kupie jakiś szpraj fluo...
GT RTS3 ,GT LTS ,K2 proflex 4000 ,Diamond Back Response Sport ,Giant MCM 2 ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Cannondale R900 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909,

#38
Najpierw sprawdź czy Ci pasują, bo nie każdemu leżą. W K2 masz HS33 a one mają trochę inną charakterystykę niż HS22 (inna średnica tłoczka w klamce - HS33 są mocniejsze kosztem odrobinę gorszej modulacji).
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#39
Właśnie skończyłem)
GT RTS3 ,GT LTS ,K2 proflex 4000 ,Diamond Back Response Sport ,Giant MCM 2 ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Cannondale R900 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909,
Załączniki
IMG_20181228_151633-2592x3456.jpg

#41
Mozolnie mi idzie. Fajny lakier jakiś....Pokrył wszystko na fluo a czarne napisy zostały....
GT RTS3 ,GT LTS ,K2 proflex 4000 ,Diamond Back Response Sport ,Giant MCM 2 ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Cannondale R900 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909,
Załączniki
IMG_20181228_162546-2592x3456.jpg

#43
Zostawię narazie tak bo nie chce mi się po farbę lecieć znowu. Koła dałem Crossmaxy. Waga tamtych przy takiej ramię to dziwne połączenie było.
GT RTS3 ,GT LTS ,K2 proflex 4000 ,Diamond Back Response Sport ,Giant MCM 2 ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Cannondale R900 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909,
Załączniki
IMG_20181228_171636-3456x2592.jpg

#44
Zobaczcie fote z XC 600. Siedzi lepiej. Doktor ma rację. DH za wysoki..
GT RTS3 ,GT LTS ,K2 proflex 4000 ,Diamond Back Response Sport ,Giant MCM 2 ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Cannondale R900 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909,
Załączniki
IMG_20181228_174612-3456x2592.jpg

#46
Zostawiam koronę czerwona. XC 600 lżejszy o 150 g od DH3.
Łańcuch IG 90 jak nowy. Przymiar nie wpada w ogóle na 0.7. Siodełko Ferrari?
GT RTS3 ,GT LTS ,K2 proflex 4000 ,Diamond Back Response Sport ,Giant MCM 2 ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Cannondale R900 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909,
Załączniki
IMG_20181228_182302-3456x2592.jpg

#48
W DH3 dość łatwo można zmniejszyć skok w razie czego. Tylko trzeba dziada rozebrać. Była nawet taka wersja oryginalna (Nitro się zwała).

Siodło to Sele Italia Novus Ferrari. Ma tyle wspólnego z Ferrari co rowery Porsche z tym producentem - Ferrari dało swoje logo i zastrzeżony dla nich kolor. Egzemplarze z tamtych lat nie miały karbonowych prętów, tylko ze stali wanadowej.
Ostatnio zmieniony 2018-12-28, 18:49 przez focker, łącznie zmieniany 1 raz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#49
Piotr, Na prętach napis vanadium 0.9
focker, Ciekawe) I tak Marzocchi wszystkie będę wysyłał na serwis. To powiem żeby skok zmniejszyli. Spider Suspension. Nie lubię i nie umiem grzebać z zawieszeniem. Gdybym miał uszczelki to jeszcze. Raz zapewalem tego złotego.
GT RTS3 ,GT LTS ,K2 proflex 4000 ,Diamond Back Response Sport ,Giant MCM 2 ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Cannondale R900 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909,

#51
Do zmiany skoku trzeba dorobić 1,5 cm tuleje, które wchodzą na tłumik. Można też zamiast tulei dać odpowiednią sprężynę negatywną - amor wtedy zrobi się na początku skoku czuły jak Bomber. Trzeba tylko wiedzieć, że ten amor ma progresywne tłumienie dobicia. Tam są trzy dziurki w tłumiku - im większa dziura, tym tłumienie robi się mocniejsze. Pierwsza dziurka jest właśnie tak ok. 1,5 cm od góry - więc dołożenie tulei sprawi, że amor będzie mniej komfortowy a bardziej ścigancki w pierwszej fazie skoku.
Obrazek

źródło: https://dr-marzocchi.projectweb.de

Pytanie też, czy nie masz zamontowanych sprężyn - jeśli tak, to wymagałyby skrócenia (szkoda trochę jeśli oryginalne). Możesz to sprawdzić spuszczając powietrze. Jak amor zanurkuje i nie wróci - nie ma sprężyny. Jak wróci - sprężyny są.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#52
focker, Dziękuję! Może że na spokojne jnie się tym zainteresuje;)

Rower skończony ,hmmm a moze to dopiero początek)
Z mankamentów ,carbonowa sztyca a mianowicie mocowanie siodełka przy próbie zacisku podsiodlowego poruszyło się w sztycy ,teraz ani drgnie siodełko się wygina na prętach a ta nic ale trzeba uważać ,może kleju naleje do sztycy.
Amor lekko cieknie z jednej strony....
Reszta cacy. Waga jak stoi 10.52 kg. Zobaczę co dalej. Może kiera czarna i rogi? Musiałbym wtedy też mostek zmienić na czarny. ..
Kilka fotek i jutro w teren!!!!
GT RTS3 ,GT LTS ,K2 proflex 4000 ,Diamond Back Response Sport ,Giant MCM 2 ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Cannondale R900 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909,
Załączniki
IMG_20181228_232151-2764x3685.jpg
IMG_20181228_232145-3456x2592.jpg
IMG_20181228_232246-3456x2592.jpg
IMG_20181228_232253-3686x2765.jpg
IMG_20181228_232138-3686x2765.jpg
IMG_20181228_231926-2764x3685.jpg
IMG_20181228_231909-3686x2765.jpg
IMG_20181228_231748-3686x2765.jpg

#56
Pokaz z bliska wspornik siodelka :roll:
to nie jest czasem flite :idea: ????
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#57
Dzieki. 2 dni bylem w transie. Rower na zywo wyglada naprawde kozacko.
marcin74, Tak sztyca to Flite ale bez napisow niestety. Ktos majatek dal kiedys za to siodelko Ferrari i sztyce....
GT RTS3 ,GT LTS ,K2 proflex 4000 ,Diamond Back Response Sport ,Giant MCM 2 ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Cannondale R900 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909,
Załączniki
IMG_20181229_005658-2592x3456.jpg

#59
Dzieki szefie. Idąc za ciosem kiera ,mostek i rogi sa już czarne. Ten rower prosił się o to hehe. Miałem sesje zrobić na dworze ,ale pada i aparat ustawiłem w pokoju. Do znudzenia dalsze zdjęcia...)
GT RTS3 ,GT LTS ,K2 proflex 4000 ,Diamond Back Response Sport ,Giant MCM 2 ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Cannondale R900 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909,
Załączniki
DSC_0464.jpg
DSC_0475.jpg
DSC_0471.jpg
DSC_0467.jpg
DSC_0480.jpg
DSC_0458.jpg
DSC_0462.jpg
DSC_0470.jpg
DSC_0451_01.jpg