#3
Zamysł fajny ale wg mnie :
Na dwupolke przy tej ramię uważaj- główki lubialy pękać
Obręcze zupełnie nie ta bajka klasowa Lepiej by się komponpwalo coś może i mniej wyrazistego wizualnie ale klasowo spójnego
Tylną przerzutka J.w. - nie ta epoka, może nie jest to padło najtańsze ale klasa i tak do STSa nie pasuje
Jednym słowem- super klasyk wymagający dopieczczenia
Na dwupolke przy tej ramię uważaj- główki lubialy pękać
Obręcze zupełnie nie ta bajka klasowa Lepiej by się komponpwalo coś może i mniej wyrazistego wizualnie ale klasowo spójnego
Tylną przerzutka J.w. - nie ta epoka, może nie jest to padło najtańsze ale klasa i tak do STSa nie pasuje
Jednym słowem- super klasyk wymagający dopieczczenia
#4
Nie gniewaj się ale całość wygląda jakby śmieciarz złożył rower na plac do spylenia za parę stówek, na sztuke bo rama jest fajna.
Twój pomysł, nasze recenzja .
Moja jest na nie, szkoda tej ramy na te śmieci.
Tutaj trzeba niestety odrobinę finezji.
Twój pomysł, nasze recenzja .
Moja jest na nie, szkoda tej ramy na te śmieci.
Tutaj trzeba niestety odrobinę finezji.
#5
sorry, plus dla Piotra , klasyk obwieszony barachłem, wywal tą 2 półkę, te żółte obręcze i będzie wyglądał
#6
Dopiero go przywiozłem :) obręcze szukam spinergy lub spengle bo wyglada na nich sztos . Przerzutkę zmienię na XTRa pewnie :)
#7
a jeszcze dopiszę, tu mamy forum retro, więc nie zrażaj się, dopierdzielamy każdemu co z retro chce zrobić lekko mówiąc "bele co"
#9
ChrzaniszBart pisze:Gorszy ulep to chyba tylko Hit00ra Marin
Ja mam tam części z wysokiej bądź najwyższej półki tyle że epokowo nie zgodne i pod tym względem można powiedzieć że jest bee
A skoro nasz nowy kolega przytargał tego GT to będzie coś z nim robił.
Sprzedał bym mu swoje Spengle ale siedzą w Cannondale'u ... musiał by wziąć cały rower
#10
Słuchajcie zgadzam sie z Wami :) luzik możecie krytykować takiego go kupiłem głownie dla ramy :)
#11
to lepiej samą rame ładnie pokaż
Ale tak poważnie to fajnie się prezentują rowery w miarę spójne rocznikowo.
Ale tak poważnie to fajnie się prezentują rowery w miarę spójne rocznikowo.
#13
Nie zgadzam się ze powinienem wrzucić zdjecie samej ramy . Np widelca nie chciałem zmieniać wiec dobrze ze wstawiłem całość . Kolego możesz podesłać link do aukcji z tymi obręczami ? :)
#14
obręcze rzeczywiście popełniają grzech "tumaczyzmu", czyli za dużo tego żółtego, ale generalnie, jakby go konsekwentnie ustawiać na czarno-żółto to mogłoby być fajnie. Czyli żółte akcenty i detale.
jest to zdecydowanie najbrzydsza rama gt, ale w tej swojej pokraczności jest coś fascynującego
jest to zdecydowanie najbrzydsza rama gt, ale w tej swojej pokraczności jest coś fascynującego
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#15
aldek, Moim zdaniem dziwne giecie rury podsiodlowej jest konieczne do uzyskania odpowiedniego offsetu siodełka i zwieksza sie zarazem miejsce na damper. Poprzednie standardowe ramy LTS byly wysokie i krotkie ,wiem bo mam)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#16
Popieram zdanie aldka. Co widzę STSa to mi się na wymioty zbiera na widok tej podsiodłówki. Chyba jeszcze tylko Ibisy mają równie zrytą linię ramy w tych pokracznych fullach.
#18
no to qwa porównaniemattbikes pisze:mi bardzo się podoba taka geometria ... moze dlatego ze jezdze tez na cruiserach :)
#19
tak się zastanawiam, bo nie wiem, niech mnie kto oświeci bo na fulach to w ząb, czy tam, do takiego kąta, nie jest czasem specjalna jakaś sztyca trzebna?
W sensie znaczy się, że normalne jarzemko może być nie ten teges na taki kąt?
W sensie znaczy się, że normalne jarzemko może być nie ten teges na taki kąt?
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#20
To znany problem jest - nie każda sztyca podchodzi.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#21
A co do widelca i tego ze może pękać główka to czy on nie wychodził fabrycznie na JUDY DHO ? miał ktos , komuś sie zdarzyło ?
#22
W latach produkcji te karbony pękały pod główką przy dwupółkach. nawet miałem taką rame pękniętą, wisiała w warsztacie parę lat aż poszła do ludzi.
Chłopaki zamiast normalnie śmigać tak jak producent podawał to zakładali o większym skoku i to powodowało głównie przeciążenie.
Ten co jest tutaj to jest miękki i cały pracuje.
Chłopaki zamiast normalnie śmigać tak jak producent podawał to zakładali o większym skoku i to powodowało głównie przeciążenie.
Ten co jest tutaj to jest miękki i cały pracuje.
#23
Rama genialana, ładniejsza niż ta 1997. Osprzęt j.w.
Tak jak chłopaki pisali jak rower do jazdy, wstaw lepiej coś niższego, szoda ramy.
Przy czym, upierał bym się przy zostawieniu tego amorka jeśli to ma być projekt retro.
Gięta kiera, poszukaj jakieś tarczówki z epki do tego koła disc, i będzie ówczesna freeradówka.
Poniżej scan bikeboard 10/1997 gdzie prezentowano taki rower. Takie maszyny wyznaczaly trendy, kawał historii.
ps. jak będziesz odnawiał ramę to mam oryginalne naklejki z epoki.
Tak jak chłopaki pisali jak rower do jazdy, wstaw lepiej coś niższego, szoda ramy.
Przy czym, upierał bym się przy zostawieniu tego amorka jeśli to ma być projekt retro.
Gięta kiera, poszukaj jakieś tarczówki z epki do tego koła disc, i będzie ówczesna freeradówka.
Poniżej scan bikeboard 10/1997 gdzie prezentowano taki rower. Takie maszyny wyznaczaly trendy, kawał historii.
ps. jak będziesz odnawiał ramę to mam oryginalne naklejki z epoki.