#91
Znajdź nakrętkę na klucz 15mm. Np od piasty. W środek nakrętki wejdzie wspornik. Odkręcaj w prawo (lewy gwint). W ten sposób wyjmiesz tłumik i wspornik Dual Air - ale do do samego tłumika się nie dostaniesz. Jest nierozbieralny - zaklepany na amen.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#92
focker pisze:Znajdź nakrętkę na klucz 15mm. Np od piasty. W środek nakrętki wejdzie wspornik. Odkręcaj w prawo (lewy gwint). W ten sposób wyjmiesz tłumik i wspornik Dual Air - ale do do samego tłumika się nie dostaniesz. Jest nierozbieralny - zaklepany na amen.
Dzięki :mrgreen:
Ale od której strony mam to zrobić od góry :?:
To jest trochę skomplikowane ...
Się wkurzę to dorobię ten klucz żeby nie rzeźbić w gównie :-/
Kiedy te klamoty możesz mi opylić :?:
Napisz na PM bo tutaj nie będziemy zaśmiecać wątku.

#93
No jak od góry?
Od dołu - tutaj masz przecież gniazdo
Obrazek

Nakrętka wejdzie w to gniazdo i będzie wystawać. możesz odkręcić.

Tutaj masz 6 stron informacji:
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php? ... sc&start=0

A z gratami to już pisałem - do końca tygodnia jestem poza domem. Będę dopiero w poniedziałek. Wtedy porobię zdjęcia wszystkiego.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#94
focker pisze:Znajdź nakrętkę na klucz 15mm. Np od piasty. W środek nakrętki wejdzie wspornik. Odkręcaj w prawo (lewy gwint). W ten sposób wyjmiesz tłumik i wspornik Dual Air - ale do do samego tłumika się nie dostaniesz. Jest nierozbieralny - zaklepany na amen.
Czyli póki jest OK to w nim nie grzebać.
Gdyby się nie daj Boże coś spieprzyło to można nawiercić w obudowie tłumika dziurkę , zrobić gwint , zalać oleju i zakręcić śrubką żeby nie wyciekł :mrgreen: :?:

#97
Co prawda to prawda, ten tłumik jest nierozbieralny, natomiast można w nim wymienić olej.
W górnej części tłoka jest malutka śrubka (na krzyżak), można ją wykręcić i pompując odlać trochę oleju, a potem, za pomocą strzykawki dolać.
Niemniej jednak jest to bardzo czasochłonna zabawa. Mimo szczerych chęci nie udało mi się zalać tłumika w 100%, została odrobina powietrza.

Tak czy siak jest to dość trwałą konstrukcja i jeśli nic się nie dzieje to należy tłumik zostawić w spokoju. Mój się zatarł, ale cholera wie po ilu latach jazdy. Wcześniej pojawiły się wytarcia na obydwu lagach.

#98
No więc moje marzenie się spełniło :!: :!: :!:
Co prawda części nie były w stanie idealnym , ba powiem więcej - kierownica i rogi w fatalnym.
Ale lubię ratować więc w sam raz :lol:
Zacny komplet CT2 z epoki + karbonowe rogi zagoszczą w mej maszynie :mrgreen:
Dodatkowo nowe siodło Fizik Pave w kolorze niebiesko czarnym również!
Do siodła mam oryginalne tytanowe pręty oraz czerwone boczki co dodatkowo podniesie walory estetyczne :-)
Kierownica przeszła sporo - naruszone końcówki gdzie jakiś czub zamontował rogi ściskając je ze zbyt wielką siłą :evil:
Prawdopodobnie też musiała być jakaś gleba co wyraźnie widać po rogach :cry:
Jeden miał dziurę - co widać na foto a drugi był naruszony że materiał pstrykał przy naciśnięciu.
Zająłem się tym wszystkim - żywica + włókno.
Wzmocniłem tym końce kierownicy na długości kilku centymetrów aby rogi siedziały bezpiecznie.
Rogi też tą samą metodą i ładnie się trzymają że prawie nie widać klejenia :lol:
Na sam koniec naniosłem lakier i wydaje mi się że efekt jest dobry :-P
Wzór karbonu idealnie zgrywa się z tym na ramie.
Czekam jeszcze tylko na szaraki do kokpitu - manetki oraz klamki + przednia przerzutka.
Korbę RF chyba zostawię mimo nie najlepszej wagi.
Rekompensuje to dość ładnym wyglądem i łatwym dostępem do koronek i wkładów.
Co o tym myślicie :?:
Skolioza - zadowolony że nie ma giętej kiery :-P :?: 8-)
Załączniki
Obraz 421.jpg
Obraz 417.jpg
Obraz 416.jpg
Obraz 414.jpg
Obraz 413.jpg
Obraz 423.jpg
Obraz 422.jpg

#102
kapelusznik pisze:Ostro potłuczone te graty były.
W aukcji było o tym napisane?
Oczywiście że NIE :-|
Kupiłem po za aukcją więc ... wiadomo.
Trochę taniej.
Za tę cenę nie spodziewałem się cudów.
Kierownica ma ślady odciśnięcia od mostka to samo w miejscach klamek i manetek.
Usiłowałem ją na kolanie złamać albo wymusić jakieś pstryki - 0 efektu :mrgreen:
W sezonie wybiorę się na Przełęcz Karkonoską i tam jak wiadomo w pedałach kierownica dostaje na prawdę spore obciążenia na podjeździe.
Wtedy będę wiedział czy moje klejenia są skuteczne i czy nie ma strzału przy mostku.
Zamontowałem do roweru - wygląda pięknie :!:
Rogi takie duże się wydają no ale są z epoki :mrgreen:

#104
corrado1111 pisze:Fizik Pave jest damski, ale kierunek obrałeś już w miarę właściwy.
Nie jest damski ... Vitesse jest damskie :-P
Się okazało że nie musiałem prętów wymieniać bo przyszło z TYTANOWYMI :lol:
Za stówę z wysyłką :!: :mrgreen:
Nówka sztuka.

#105
hit00r pisze:
corrado1111 pisze:Fizik Pave jest damski, ale kierunek obrałeś już w miarę właściwy.
Nie jest damski ... Vitesse jest damskie :-P
Się okazało że nie musiałem prętów wymieniać bo przyszło z TYTANOWYMI :lol:
Za stówę z wysyłką :!: :mrgreen:
Nówka sztuka.
Albo szosowe, już teraz nie pamiętam.
Lodzermensch

#106
corrado1111 pisze:
hit00r pisze:
corrado1111 pisze:Fizik Pave jest damski, ale kierunek obrałeś już w miarę właściwy.
Nie jest damski ... Vitesse jest damskie :-P
Się okazało że nie musiałem prętów wymieniać bo przyszło z TYTANOWYMI :lol:
Za stówę z wysyłką :!: :mrgreen:
Nówka sztuka.
Albo szosowe, już teraz nie pamiętam.
To nie jest szosowe ... a z resztą to jeden diabeł nie ma znaczenia.
Flite też jest szosowy a Scott montował je do Endorfiny.

#107
hit00r pisze:
corrado1111 pisze:
hit00r pisze:
corrado1111 pisze:Fizik Pave jest damski, ale kierunek obrałeś już w miarę właściwy.
Nie jest damski ... Vitesse jest damskie :-P
Się okazało że nie musiałem prętów wymieniać bo przyszło z TYTANOWYMI :lol:
Za stówę z wysyłką :!: :mrgreen:
Nówka sztuka.
Albo szosowe, już teraz nie pamiętam.
To nie jest szosowe ... a z resztą to jeden diabeł nie ma znaczenia.
Flite też jest szosowy a Scott montował je do Endorfiny.
Nie turbuj się:), tym razem nawet to jakoś zagra.
Lodzermensch

#108
Panie, ale ja przedwczoraj do Ciebie pisałem że chce mostek kupić a teraz taka gadka na PM "kto da więcej" bo sie Focker zgłośił, ja nie lubię tak interesów robić kolego

#109
cardamon pisze:Panie, ale ja przedwczoraj do Ciebie pisałem że chce mostek kupić a teraz taka gadka na PM "kto da więcej" bo sie Focker zgłośił, ja nie lubię tak interesów robić kolego
TO BYŁ ŻART :!: :!: :!: :roll:
No i od tego jest PM ...

#112
cardamon pisze:a Pave jest szosowym siodłem, mtb odpowiednik to było Nisene wtedy wiec de facto powinieneś Nisene szukać
Skoro to jest szosa to na cholerę są osłony po bokach :?:
To nie było praktykowane na szosie ... bo po co :?:
Sądzę że to jest uniwersalny produkt bo dupę masz taką samą czy jedziesz na MTB czy rowerem szosowym.
Ważne że jest z epoki i pasuje pod każdym względem :->

#113
hit00r pisze:
cardamon pisze:a Pave jest szosowym siodłem, mtb odpowiednik to było Nisene wtedy wiec de facto powinieneś Nisene szukać
Skoro to jest szosa to na cholerę są osłony po bokach :?:
To nie było praktykowane na szosie ... bo po co :?:
Sądzę że to jest uniwersalny produkt bo dupę masz taką samą czy jedziesz na MTB czy rowerem szosowym.
Ważne że jest z epoki i pasuje pod każdym względem :->
Na bank to nie jest MTB, dlatego od razu napisałem, albo szosa albo damskie z tamtych czasów, już teraz nie pamiętam.
Ale nie wygląda źle.
Lodzermensch

#114
corrado1111 pisze: Na bank to nie jest MTB, dlatego od razu napisałem, albo szosa albo damskie z tamtych czasów, już teraz nie pamiętam.
Ale nie wygląda źle.
Drogi kolego ... moje to wersja MTB , była też wersja szosowa - bez bocznych osłonek.
Czy jeszcze masz jakieś pytania odnośnie tego tematu :-> :?:
W katalogu wyraźnie było napisane ... że jest kilka wersji.
Mnie nurtuje czy będzie wygodne bo to nie jest bez znaczenia :mrgreen:

#116
czopson pisze:Co prawda to prawda, ten tłumik jest nierozbieralny, natomiast można w nim wymienić olej.
(...)
Nawiążę jeszcze do tych tłumików. Nawiercanie i gwintowanie czy wklejanie śrubek nie ma racji bytu - ścianki są "papierowe" - przecinałem go na pół w celach poznawczych. Tak jak pisze czopson można je odpowietrzyć od góry, jest do dość proste i w 100% da się pozbyć powietrza. Potrzebna jest tylko oryginalna strzykawka Rock Shox albo 100 ml z apteki - pasuje idealnie.

Niemniej jednak gdy tłumik wymaga odpowietrzenia to jest na śmietnik - uszczelki są zużyte i za jakiś czas znów trzeba będzie wlać nowy olej. Niestety te tłumiki w porównaniu do nowszych (np. Pure deLite to mówiąc wprost dziadostwo. Tak pod względem trwałości jak i jakości działania.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl

#117
hit00r pisze:Skoro to jest szosa to na cholerę są osłony po bokach
a po to bo jak sama nazwa( PAVE) mowi siodelko jest na "BRUKI " (wzmocniona i bardziej komfortowa wersja siodelka stricte szosowego ) ;-)

tak czy siak bym sie nie przejmowal ;-)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#118
Co sądzicie o tym :?:
Wtedy rower był by bliski ideału 8-)
WŁAŚNIE TEN EGZEMPLARZ WPADNIE W MOJE ŁAPY :lol: :lol: :lol:
Jeszcze dodatkowo suport 112,5 - powinien podejść do tej ramy :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2015-10-30, 14:49 przez hit00r, łącznie zmieniany 1 raz.
Załączniki
xtr.jpeg

#120
skolioza pisze:korba w ładnym stanie, ale koronki od lasa do sasa, a każda gorsza niż oryginał
Zapomniałeś się przyczepić do śrubek że nie są oryginalne :lol:
48 na blacie to będzie można bić rekordy :mrgreen:
Zawsze można znaleźć oryginalny pająk 4 ramienny bo czasami się trafiają na all wtedy najładniej wygląda.
A co do koronek to ważne żeby były mocne.
Ile twoja Endo waży :?: