#64
O już suport wykręcony brawo!
Ten rejsfejs tutaj zupełnie nie pasuje :-( coś chudego tylko.
To jest tequesta 1993 i była na sztywniaku a ten indy ma 63mm skoku a jak ten rower ma wyglądać to ja bym o to zadbał akurat mam na myśli obniżenie amora o te 15mm do 48 jak to miał mag21 long travel.

#67
Focker nie rób zamieszania i nie mów że mag ma tyle skoku bo jeszcze ktoś uwierzy w ten chwyt marketingowy od rs.
Mag 21 LT czyli z kitem long travel ma tulejki 19mm a starndardowy 3,01cm w calach odpowiednio 0,75" i 1,2"
Te 60mm o których piszesz jest liczone z skokiem negatywnym a przecież zawsze sie mówi o skoku pozytywnym.
Mag 21 lt ma 48mm skoku(pozytywnego)
Mag 21 standardowy będzie miał 37mm skoku jak wskazują tulejki
Skok negatywny obu wynosi 12mm
Mam indy c (63mm) i maga lt jak postawiłem je obok siebie mag był niższy o te 15mm.
Tutaj masz foto kartki z kitu LT jak nie dowierzasz i tak jak mówisz "z czapki wzięte"
http://s19.photobucket.com/user/wadsy/m ... f.jpg.html
Ostatnio zmieniony 2015-01-03, 17:49 przez Hubert, łącznie zmieniany 1 raz.

#69
Imo trze ale ja bym wykorzystał rurke od kitu nokon aligator (10zl na alle) albo koszulka termokurczliwa zwężona na końcu, tak można zbudować pancerz uszczelniony w całości. I to by było najprosze rozwiązanie.

#70
Focker nie rób zamieszania i nie mów że mag ma tyle skoku bo jeszcze ktoś uwierzy w ten chwyt marketingowy od rs.
Mag 21 LT czyli z kitem long travel ma tulejki 19mm a starndardowy 3,01cm w calach odpowiednio 0,75" i 1,2"
Te 60mm o których piszesz jest liczone z skokiem negatywnym a przecież zawsze sie mówi o skoku pozytywnym.
Mag 21 lt ma 48mm skoku(pozytywnego)
Mag 21 standardowy będzie miał 37mm skoku jak wskazują tulejki
Skok negatywny obu wynosi 12mm
Mam indy c (63mm) i maga lt jak postawiłem je obok siebie mag był niższy o te 15mm.
Tutaj masz foto kartki z kitu LT jak nie dowierzasz i tak jak mówisz "z czapki wzięte"
http://s19.photobucket.co...9168ef.jpg.html
Hubert, błagam Cię. Takie bajkopisarstwo to sobie możesz uskuteczniać chcąc poderwać dziewczynę - która nawet nie wie co to amortyzator.
Patrzysz na Maga przez pryzmat nowych amorów i gadasz brednię za brednią.
Sprężyna negatywna w Magu nie jest tak twarda jak w nowych amorach. Ona jest bardzo miękka. Tak miękka, że nawet minimalne napompowanie powoduje wykorzystanie praktycznie 100% skoku negatywnego. Już 2,4 Bara (35 PSI) sprawia, że sprężyna negatywna jet całkowicie ściśnięta - przez co amor wykorzystuje pełen katalogowy skok. A to jest najniższe ciśnienie przewidziane w instrukcji od Maga.
To co wypisujesz dotyczy amora nienapompowanego. Tam rzeczywiście masz skoku 36mm. Nikt jednak nie jeździ na nienapompowanym amorze. Napompuj go do ciśnienia roboczego powyżej 2,4 Bara i nagle wykorzystana jest całość skoku. Czary!
Więc proszę Cię jeszcze raz - bez takich głupot.
Żeby nie być gołosłownym, poniżej masz zdjęcia dowodzące tego co mówiłem - a nie jakieś dziwne linki. Specjalnie wziąłem na tapetę mojego Maga SL żeby była pewność, że ma 46 mm skoku (katalogowo). Późniejsze mogły mieć 48 albo nawet 50mm.
Żeby nie było ściemy, po każdym pomiarze mierzona też odległość od opaski do korka.

Golenie całkowicie schowane:

Obrazek


Golenie przy nienapompowanym amorze:

Obrazek

Obrazek


Golenie przy amorze napompowanym do 2,5 Bar (zgodnie ze skalą z pompki).

Obrazek


Obrazek
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#71
Jeju ale Ty lubisz udowadniać. Czy nie jesteś przypadkiem prawnikiem adwokatem itp.? Bo na to wygląda.
Z tego wszystkiego wychodzi na to że masz dużo oleju lub i może zmęczoną sprężynę negatywną a u mnie dokładnie odwrotnie.
Mam tulejki od LT (oryginał albo na tokarce robione bo są idealne)długość dokładnie jak z kitu czyli nie ma mowy o jeszcze krótszych. Napompuje go przy okazji pod swoją wagę i zobacze czy rzeczywiście jest te 60mm. To z tego wychodzi że mag ma 0mm skoku negatywnego z tego co mówisz. :-|
Czyli można podsumować tak że skok maga lt to 48-60mm w zależności od napompowania :-P
Niestety z bólem tyłka musze przyznać Ci racje :oops: ale tylko jak ma się normalną nie zaniżoną ilość oleju!

#72
Przeciez dobrze wiesz, że jestem prawnikiem, wiec po co to pytanie?
A udowadniam tylko dlatego, że piszesz głupoty mogą się sugerować forumowicze i jeszcze w nie brniesz.

Ilość oleju jest dobra. O to się nie boj. A jak będziesz mierzyć swojego to nawet jesli Ci nie dojdzie do konca, to nie ma możliwości, żeby go wyciągnąć więcej niż 2-3mm. Taki jest maksymalny skok negatywny przy nowej sprężynie. Nie więcej.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#73
Przeciez dobrze wiesz, że jestem prawnikiem, wiec po co to pytanie?
Ja pojęcia nie miałem i nie pamiętam kiedy mówiłeś a wiem o tobie tyle o ile bo jedynie na fb Cie widziałem. Czyli zgadłem :mrgreen:
Koniec dyskusji tutaj bo Bart sie wścieknie. Dzięki że chciało Ci sie foty robić.

#75
Jeszcze ktoś pomyli cale z centymetrami :lol:
Wiem co masz himayer na myśli i prosze nie rozpoczynaj takich durnot i offtopu bo aż tak debilnie tutaj nie było.
Koniec bo z magiem już sie offtop zrobił.
Ps. Chcecie wiedzieć kto to MPUA :lol: :-P

#78
Trze. I tak ma być - jak Ci pisałem, gt to taki porn jest. Maks golasa, tam gdzie to tylko możliwe, linka goła leci. Dwa lata wstecz to w ogóle w gt obscena i zgorszenie było, bo tam i do FD przez takie uszko linka gola górą szła.
Tak ma być, nie bój żaby, lepsze to niż te fajki w v-kach, błoto nawet jak najdzie to wężem ogrodowym wypłukasz, psik smar i jechane
:-D
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#80
Bierzesz pancerz od hamulca i wyciągasz rurkę ze środka. Czasem rurka sama nie chce wyjść. Wtedy trzeba nożem ściągnąć zewnętrzną osłonę pancerza i kombinerkami zdjąć metalową spiralę pancerza "odkręcając" ją. W środku zostanie rurka.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#89
snack pisze:jeszcze, jeszcze tej polerki! mało :mrgreen: wiem że paluszki bolą, sam tydzień temu DX polerowałem ;-)
Nie chce mi się już :oops: Jutro zamierzam wyjechać GT. Znalazłem w końcu klucz do suportów (wczoraj kupiłem na allegrze drugi bo sklep u mnie ma remanent do końca tygodnia) i wykręciłem z Birii suport BB-UN51. Trochę pordzewiały z zewnątrz, ale chodzi jak marzenie ;)
Diamond Back Apex SE '96, Superior XP 939
cron