#154
Cokolwiek napisze to od razu wyskakuje ktoś z twierdzeniem moja racja jest mojsza niż twojsza i moja będzie racja najmojsza. Dobrze że wykładu nie napisałem. Michał 5150 chyba spałeś na wykładach i nie gadaj że materiał sie nie rozciąga podczas prasowania. Gdyby tak było to każde wgniecenie na samochodzie można by było bez śladu wyciągnąć a tak sie nie da więc koniec tematu.

Jakby co to mam pięknego tefala z 1992 prócz przepalonej grzałki wszystko działa szczegóły na pw.
Takie samo jak na tym teledysku: http://www.dailymotion.com/video/x4f50v ... -you_music

#157
Hubert pisze:Cokolwiek napisze to od razu wyskakuje ktoś z twierdzeniem moja racja jest mojsza niż twojsza i moja będzie racja najmojsza. Dobrze że wykładu nie napisałem. Michał 5150 chyba spałeś na wykładach i nie gadaj że materiał sie nie rozciąga podczas prasowania.
Kolego, napisałeś że:
Hubert pisze:... materiał podczas prasowania się w pewnym stopniu rozciąga co go osłabia ...
czy kolega słyszał o zgniocie, utwardzeniu, dyskolacji, rekrystalizacji, wielkości ziaren itp. pierdołach?
Jak mówi mój wiekowy kolega z pracy - wchodziłeś pod szafę na stojąco kiedy ja przeprowadzałem próby wytrzymałościowe metali.
Obróbka CNC wzmacnia materiał? Od kiedy? Przecież to obróbka skrawaniem, która zmniejsza wytrzymałość materiału (następuje przecinanie włókien - i nie chodzi tu o włókienka od sweterka;) ).

#164
Prezes musisz koniecznie CSSIII wyprasować bo nie przystoi. Albo kilka otworów fi4 - będzie prawie CNC - więc sztywniejsza :-D . Bo tak to masz nijaki set - ni to prasowanka, ni si-en-si :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A tak szczerze to ta niebieska mi się tu podoba. Niby anoda vs. malowany niebieski, ale odcień wyjątkowo pasi. Tylko te słabo działające Specialites i Vuelta mi tu nie leżą. Takie toporne, brzydkie.
https://www.facebook.com/evobikesycow

#165
wózek tak odstaje bo pod kątem zrobione zdjęcie i jest w najniższym położeniu, no i przerzutka jest zawieszona pod tarczę 44T a Suginka ma 42T. Chyba ;-)


Mieszanka styli trochę teraz jest, muszę ujednolicić ten bałagan.
Vuelta będzie zdjęta bo i tak nie używam, a może tę prasowankę XT od cardamona wziąć, pasowała by do niebieskiej?
Adamello, please poszukaj mi coś ładnego do kompletu do Reala w swoich piwnicach :mrgreen:
Bym miał 2 zestawy, jeden do kościoła w niedzielę, drugi w dni powszednie do roboty...
Scott Pro Racing W/C 99' -----> galeria flickr
Specialized Stumpjumper M2 FS 95' -----> galeria flickr

#168
Udało się dzisiaj znaleźć pół godzinki wolnego czasu, więc chwyciłem scotta pod pachę i dokonałem pierwszej osiedlowo-parkowej przejażdżki.
Rower nie jest w specyfikacji końcowej, brakuje kilku elementów układanki, ale już można pocisnąć...
No właśnie i tu dochodzimy do sedna.
Tak naprawdę, nastawiałem się na klapniętego piętnastoletniego emeryta, a tu niespodzianka. Rower dosłownie wyrywa się spod tyłka, bardzo miło przyspiesza i jest mega stabilny. Myślałem, że będę sobie spokojnie w słoneczne dni kręcił Piotrkowską do pracy, ale okazuje się że nic z tego, on jest stworzony do ścigania! I nadal ma to w sobie. A co gdyby był na crossmaxach, zwijanych oponach i lekkim kokpicie/sztycy??
On nie pozwoli na takie sobie kręcenie, tu trzeba cisnąć :mrgreen: To chyba kwestia geometrii? :roll:

Tak więc 28 września - data do zapamiętania: Kwiato Mistrzem Świata i zauroczenie Scottem :mrgreen:

Fotki z dupy, bo nie było na to czasu, poza tym do Gerwazego i tak mi daleko:

Obrazek


Obrazek


Obrazek
Scott Pro Racing W/C 99' -----> galeria flickr
Specialized Stumpjumper M2 FS 95' -----> galeria flickr

#173
orginalny nie bede ... tak jak przedmowcy jestem za wymiana mostka ;-)
ale generalnie kolejna ladna maszyna z Lodzi i okolic ;-)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#175
snack pisze:I podjechałem do kumpla zważyć, wyszło 10,85kg, więc całkiem nieźle. Kolejny etap to zejść poniżej 10kg
Ło Panie 85 deko nie będzie lekko zejść bez solidnej przebudowy (nie mówie tu o wymianach gum na jakieś pokazowe ścierwo poniżej 300g - to się nie liczy) . Takie coś to trzeba od poczatku zaplanować. Przede wszystkim zębatka Sugino będzie lżejsza od Reala :lol: :lol: :lol:
https://www.facebook.com/evobikesycow

#176
No rzeczywiście, źle napisałem - zbliżyć się do 10 kg powinno być ;-)
No i przecie jeszcze nie pokazałem kierownicy manetek klamek, a tam jest co nieco do urwania. Mostek już zdecydowaliście że wylatuje (więc i z nim sztyca) Rogi to straszne klocki. I kolega Bocian też jest z Łodzi... :mrgreen:

Na Sugino już oszczędzam całe 25g!!
Ostatnio zmieniony 2014-09-29, 22:26 przez snack, łącznie zmieniany 1 raz.
Scott Pro Racing W/C 99' -----> galeria flickr
Specialized Stumpjumper M2 FS 95' -----> galeria flickr

#177
snack pisze:No rzeczywiście, źle napisałem - zbliżyć się do 10 kg powinno być ;-)
No i przecie jeszcze nie pokazałem kierownicy manetek klamek, a tam jest co nieco do urwania. Mostek już zdecydowaliście że wylatuje (więc i z nim sztyca) Rogi to straszne klocki. I kolega Bocian też jest z Łodzi... :mrgreen:
Zadzwonię do Bociana i dam Wam z 10 sztuk wierteł 8-10mm to zrobicie z tego roweru 8 kilo.
Lodzermensch
cron