#3
Ja mam niby 174cm, ale nozki jak u kaczuszki i musze szukac malych ram. Jak przyjdzie paczka to zdecyduje co dalej, ale im dluzej patrze na zdjecia, tym bardziej mam ochote zatrzymac. Tylko siodlo bedzie trzeba wywalic, kompletnie mi tu nie pasuje. No i wolalbym thumby od STI, ale jak sie nie ma co sie lubi...

#7
prawie nowizna ten rowerek :->
"szkoda ten rower rozbierac" jestem tego samego zdania co skolioza
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#8
Vox populi, vox dei :-) Moze uda mi sie wybrac na zlot i pokazac. Dowiedzialem sie kilku rzeczy o tym rowerze.

To najwyzszy model na stalowej ramie z roku 1992. Koga Miyata miala 2 wyzsze modele jeszcze, na XTR-ze i na pełnym XT, ale na ramach Carbolite (mufy i karbonowe rury). Niestety, z roweru zniknal oryginalny wspornik Syncros i siodelko. Natomiast opony i cala reszta, wlacznie z koszykiem, sa oryginalne. Korby byly czarne pod poczatku, i taki tez powinien byc wspornik (...co pewnie oznacza ze bede szukal wysokiej klasy wspornika w tym kolorze). Acha, nieoryginalne sa boostery Gorilla, ktore w zwiazku z tym raczej zdejme. Rurki sa potrojnie cieniowane, a przelotki sa nitowane do ramy.
Z ciekawostek: lakieru na nim jest 7 warstw (!), ale niestety naklejki sa na wierzchu wiec trzeba uwazac. Cholera, nie moge sie doczekac paczki :-)
Ostatnio zmieniony 2012-05-02, 04:05 przez rekrutacja, łącznie zmieniany 1 raz.

#9
Witam.

Wg mnie rower jest super.

Nie warto go rozbierać. Ciekaw jestem stanu bo na Allegro to wiadomo że różnie...

Może Upgrade do pełnego XT?

A... Jak coś to dawaj na PM foto boosterów może będą zaintersowany :D

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#11
bikeservice pisze:Moim zdaniem powinienes bezwzględnie wymienić pedały- koniecznie- te wcale nie pasują :P A ja je przygarnę :)
Zastanawiam sie nad zainstalowaniem SPD, ale... XT na pewno zostana u mnie :-)

#14
Nic z tego nie rozumiem! Piękny rowerek, idealny dla jakiejś damy i na dodatek, na kompletnym XT z epoki.
Do korekcji tylko siodło!
Po co go rozbierać, wymieniać i cudować ?? Żeby było mniej takich cukiereczków?

W tamtych czasach, taka Miyata była KOSZMARNIE droga!

Pamiętam najdokładniej!

***
Bike-tech - product for a life, by Toyo Ishigaki.

#15
Czadowa, czekamy na lepsze zdjęcia. Myślę że jedynym sensownym powodem do jej rozebrania będzie wyczyszczenie wszystkiego, zważenie ramy i ponowne złożenie tego cuda.
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

Obrazek

#16
Jesteś pewien że sztyca nie oryginalna? Bo Sakae TCO były bardzo popularne na początku lat 90-tych. Sam mam taką w Facie z 91. Może Syncros był jakąś opcją ekstra bo TCO na pewno jest z epoki i nie była to zła sztyca. Ja bym zostawił tak jak jest.

#17
elziomallo pisze: ... czekamy na lepsze zdjęcia.
Sczytaj sobie numer aukcji z adresu powiększonego zdjęcia i będziesz miał wszystkie zdjęcia do dyspozycji, łącznie z ceną! NISKĄ jak na taki rower - wystarczy porównać propozycje w marketach dostępne za te pieniądze.

***
Bike-tech - product for a life, by Toyo Ishigaki.

#23
Dzis dotarla Koga. Jestem w szoku. Rower jest... praktycznie nowy. Anoda na obreczach ledwo starta, opony nosza slady zuzycia, ale delikatne. Pedaly XT wygladaja jakby lezaly tylko w pudelku, ani jednej ryski, choc paski troche zmechacone na koncach, wiec cos tam musialy przejechac. Rama nieskazitelna, lekko zdrapany kawalek nalepki na widelcu to jedyna wada jaka znalazlem. Rower obficie zabezpieczony w kluczowych miejscach smarem, nie ma ani sladu rdzy czy czegos w tym rodzaju. Korba nieskazitelna, a shark fin jakby go wczoraj zamontowali. Pierwszy raz cos takiego widze, jak gdyby wlasnie wyjechal ze sklepu. I... boje sie na nim przejechac. Serio. Bo mu moge cos zrobic.

Rama jest malutka, troche za mala na mnie, ale moze to i dobrze. Nie bedzie mnie ciagnac na wycieczki. Zreszta to nie rama, to dzielo sztuki. Nitowane przelotki, piekne mufy, sliczna. Kolor - rzecz gustu. Boostery Gorilla sa z epoki, i chyba jednak je zostawie. To taki oryginalny upgrade.

Teraz wady. Wspornik to Marin Lite, bardzo ladny, ale nieoryginalny i brak zaslepki. Kierownica niestety chamski no-name. Siodelko paskudne, wspolczesne. I tych czesci pewnie bede szukal z epoki, choc latwo nie bedzie. KIerownica i wspornik Syncros, TCO albo Koga, jak ktos zobaczy to niech da znac. Na razie wymienilem siodelko, zamontowalem o dekade mlodszego Ritcheya, wyglada lepiej choc nadal "to nie jest to".

Lekki wcale nie jest. Wazy tyle mniej wiecej co moj full do all mountain z marcokiem i piasta alfine, wiec niemalo.

Manetki i stery sa DX, nie wiem czy takie powinny byc oryginalnie. Kola na piastach LX, bardzo fajne. Obrecze Mavic. W sumie jestem wniebowziety, mam dzielo sztuki. Fotki - pewnie jutro zrobie sesje.

#25
pogratulowac
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#30
doprecyzowując
sam ząb miał istotnie pełnić rolę zabezpieczenia przed zakleszczeniem łańcucha między ramą a oponą
Przy obecnej konstrukcji ram, czyli hamulcach szczękowych na górnych rurach widełek ząb to raczej jako gadżet służy, przy U-brake'ach mocowanych za korbą pełnił rolę faktycznego zabezpieczenia (w połączeniu z Shark Toothem na dole - i nie chodziło tu o łańcuch czy ramę, a o to by sklinowany tam łańcuch nie zablokował/ nie ograniczył ruchu szczęki i uniemożliwił skutecznego hamowania
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA
cron