Re: RS Duke SL U turn

#4
Przyjacielu, nie pomawiaj kogos, jesli sam nie rozumiesz co napisales. Zdaje sie, nie jest stwierdzeniem, a jedynie domyslem. I jak juz sprawdzisz, to nie bedziesz zadawal pytan, rodem z mchu i paproci. Rozbierz, wyczysc, sprawdz, bo zdaje sie byc w dobrym stanie i kupno powyzszych nie bedzie konieczne, a jesli uznasz ze jednak trzeba wymienic, to na podstawie powyzszego, juz bedziesz wiedzial czy zestaw z zamieszczonego przez Ciebie odnosnika bedzie tym wlasciwym. Ot wsio ;)

Re: RS Duke SL U turn

#5
Hmm... No dobra, ukasze ;) A jak np. kupujesz auto w "zadje sie dobrym stanie" to kupujesz nowy zestaw np. rozrzadu czy rozbierasz i patrzysz co jest na oko dobre i wymieniasz tylko elementy zuyte a nastepnie skladasz calosc z stara reszta? Czy moze wymieniasz calosc?

Wracajac do tematu. Chce zrobic calkowity serwis tego amora. Czy elementy podlinkowane podejda? I na co zwrocic szczegolna uwage podczas serwisowania? Tzn. jakie elementy sa podatne na uszkodzenia i co moze swiadczyc o gorszej formie takiego amora?

:)

Re: RS Duke SL U turn

#6
Rozumiem, że jeśli rozbierzesz tego amora w "zdaje się dobrym stanie" i okaże się, że masz wytarte górne golnie pod uszczelkami i porysowaną przez pękniętą podkładkę falistą gładź wspornika tłumika (częsta przypadłość tych amorów), to założysz sobie na to nowe uszczelki i wszystko będzie git? Czy może sprzedasz komuś taki amortyzator "po pełnym serwisie"? Nie szkoda Ci kasy albo sumienia na takie coś? Nie lepiej poświecić 15 minut i się przekonać, czy amor jest wart wywalenia tych 140zł + 65 zł za uszczelki kurzowe? Nie mówiąc już o tym, że gdybyś rozebrał amora i wyciągnął wszystkie oringi to bez problemu w 15 minut sam byś stwierdził, czy proponowany zestaw jest do Twojego widelca porównując to ze zdjęciem. Nie musiałbyś czekać ileś dni na odpowiedź.
Nie wspomnę już o tym, że zdając pytanie na forum o jakiś amortyzator warto zamieścić jego zdjęcie żeby nie trzeba było uruchamiać do oceny szklanej kuli . To tak w ramach niepotrzebnych kąśliwości.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

Re: RS Duke SL U turn

#7
Focker, dzieki!

Czyli mam ocenic czy oringi sa dobre i jaki maja wymiar organoleptycznie tak? Swietnie! Jak bym tak robil Foxa alpsa to pewnie do dzis by nie dzialal jak powinien.

Rozebranie amora nie jest problemem, chodzi mi tylko o ty czy dany komplet serwisowy jest tez pod ten amor jak pisze sprzedawca... To wszystko ;)

Drugie moje pytanie dotyczy tego na co zwrocic uwage podczas serwisowania tego amora. Ponownie, czy to trudne pytanie?

Jak lagi beda zniszczone to mam pecha... :( Ale zakupie nowe, jak nie tu w PL to gdzies tam za granica.

I zeby bylo jasne! Nie licze na darmowe porady. Sa jakies branzowe tajemnice to sa i je szanuje. Podobnych tematow przewijalo sie sporo przez to forum, take nie rozumiem skad bol doopy tego uzytkownika o nazwie nawiazujacej do doopy? XD

Re: RS Duke SL U turn

#9
Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem. Powoli, bez kolejnej spinki, kolejnej niepotrzebnej złośliwości i głupiego nakręcania się. Dalsza dyskusja w tym tonie jest bezcelowa.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .