Pomyśleli, pomyśleli.
W to nacięcie w zabezpieczeniu ładnie wchodzi cieniutki śrubokręt, którym pięknie zdejmujesz zabezpieczenie. Wystarczy tylko odrobina cierpliwości. Jeśli nie chce pójść, to użyj WD-40 i dobrze oczyść miejsce połączenia segera z golenią. Tylko nie zostawiaj na noc, żeby WD-40 nie zniszczyło uszczelki.
Podobnie było w starych Manitou - uważam, że to całkiem dobre rozwiązanie.
#31
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .