#2
pewnie umarl elastomer i pracuje jedynie na sprezynie, a utwardzac w miare zwiekaszania ugiecie sie am, to sie progresja nazywa

#3
Zacznij od zmniejszenia naprężenia wstępnego sprężyny. Odkręć pokrętło z napisem Preload (w lewo). Niestety - charakterystyka elastomerowych amortyzatorów nie każdemu musi odpowiadać.
Możesz też spróbować zmniejszyć tłumienie dobicia. Odkręć pokrętło TPC - również w lewo.
Jeśli to nie pomoże - sprawdź, czy elastomer nie stwardniał. Odkręć cały korek z napisem Preload i zobacz jak wygląda gumka,która się kryje pod nim.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#5
Opcja jest - ale nie będzie to konfiguracja oryginalna.
Wszystkie SXy miały jakieś elastomery aż do końca produkcji.
Nawet wersja TI miła jakiś bardzo krótki elastomer oraz długą sprężynę tytanową.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
cron