Jak drzewiej ramy lutowano.
Film z włoskiej manufaktury Ciocc z lat 80-tych.
Pokazane wszystkie etapy produkcji ramy, nie wiedzieć czemu każdy z "lutowaczy" obowiązkowo żuje gumę, chyba taka moda wtedy była Najlepszy moment w 18'18" pokazuje jak się szybko robi się z prostego wygięty widelec, i chwilę później co zrobić jeśli ramiona nie są identycznie wygięte (spoiler: http://img1.wikia.nocookie.net/__cb2013 ... d_pipe.png ).
Po obejrzeniu całości można sobie wyobrazić czym dla takiej manufaktury musiał być boom na MTB i zalew tanich rowerów z Tajwanu w latach 90-tych
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... fgz-2WouyQ
#722
no nie przypuszczałbym
mnie w technikum uczono że tak rur giąć nie należy (bo ścianka po zewnętrznej łuku robi się wyraźnie cieńsza mniej wytrzymała), że potrzebna jest dodatkowo obróbka termiczna Chyba że coś pochrzaniłem?
mnie w technikum uczono że tak rur giąć nie należy (bo ścianka po zewnętrznej łuku robi się wyraźnie cieńsza mniej wytrzymała), że potrzebna jest dodatkowo obróbka termiczna Chyba że coś pochrzaniłem?
#723
Też mnie to zdziwiło, ale firma znana i utytułowana więc pewnie bubli nie robiła/robi.
Ciekawostką jest że nasza reprezentacja w latach 70-tych jeździła na CIOCC-ach m. in Zbigniew Szczepkowski http://www.classicrendezvous.com/Italy/ ... Polish.htm
Wtedy ten rower musiał kosztowac więcej niż Syrena 105L
A tu good news dla małopolan: http://wiadomosci.onet.pl/krakow/w-malo ... wych/mshek
Ciekawostką jest że nasza reprezentacja w latach 70-tych jeździła na CIOCC-ach m. in Zbigniew Szczepkowski http://www.classicrendezvous.com/Italy/ ... Polish.htm
Wtedy ten rower musiał kosztowac więcej niż Syrena 105L
A tu good news dla małopolan: http://wiadomosci.onet.pl/krakow/w-malo ... wych/mshek
#724
No, jeśli tylko z sensem te drogi będą (a nie krawężnik co krok) to faktycznie dobra wiadomość!
#726
Kurczę nie pamiętam o co chodziło,a 48 stron nie chce mi się przeglądać... nakieruj na właściwego posta, na której stronie np, albo wklej obrazek patentu
#729
jakby ktoś myślał że zintegrowane stery to jakaś nowość lat ostatnich - leżala ostatnio taka rama na giełdzie, walnięta ale patent wart zauważenia i pokazania
#730
jesteś pewien że to stara rama? nowe trekkingi mają zintegrowane skręcane stery
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#733
może masz rację że polzintegrowane - nie moja bajka więc może źle określiłem
W każdym razie daleko przed erą kiedy ogłoszono to jako odkrycie (rama 26", rocznik ok 94 sądząc po resztkach osprzętu i skatowanej półce od marcoka xc500)
W każdym razie daleko przed erą kiedy ogłoszono to jako odkrycie (rama 26", rocznik ok 94 sądząc po resztkach osprzętu i skatowanej półce od marcoka xc500)
#735
Mag 21 pod tarcze, hamulec produkcji HOPE. Swoją drogą musiało go we wszystkie strony wykręcać już nie mówiąc o ślizgach i podkowie.
http://forums.mtbr.com/vintage-retro-cl ... 41350.html[/code]
http://forums.mtbr.com/vintage-retro-cl ... 41350.html[/code]
#736
mag nigdy nie był pod tarcze, adapter ktoś wystrugał, zreszta strasznie paskudny i ta obejma...
#737
wiadomo że mag nigdy nie miał oryginalnego mocowania.
Hamulec i adapter to Hope mk1 z 1991 mocowanie jest oryginalne choć widzę że każdy kto to miał to dodawał coś od siebie było to w komplecie z dedykowaną piastą.
http://www.retrobike.co.uk/forum/viewtopic.php?t=25410
na tył
Hamulec i adapter to Hope mk1 z 1991 mocowanie jest oryginalne choć widzę że każdy kto to miał to dodawał coś od siebie było to w komplecie z dedykowaną piastą.
http://www.retrobike.co.uk/forum/viewtopic.php?t=25410
na tył
#738
myślę że to nie jest zbyt wytrzymały zestaw, mag się gnie bardzo, nie był projektowany pod takie siły od hamowania tarczą
#739
Też tak myślę poza tym większość współczesnych amortyzatorów też nie ma odpowiedniej sztywności do tarcz.
#740
Większość współczesnych amortyzatorów nie zasługuje nawet na miano "amortyzatora". Niestety ale za działający sprzęt trzeba sporo zapłacić...
#742
Była w szutboxie dyskusja na ten temat - jakiś tydzień temu :)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#744
w ramach snesacji xxi w. - dualcontrole (mineral) + 4-tloczki hłopa (dot)...
http://olx.pl/oferta/cannondale-prophet ... d47b84e485
http://olx.pl/oferta/cannondale-prophet ... d47b84e485
#746
Taka sytuacja wydarzyła się w mojej mieścinie... kumpel zamieścił dzisiaj foto z wczorajszego spaceru na swoim profilu na Facebook-u Spacerując trafił na to coś
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#747
Chłopak z sąsiedniego bloku, jak jeszcze mieszkałem u Mamy miał tak Jubilata dłubniętego - szpan na pół osiedla był!
#750
wczesna wersja Birdy'ego.
Thumb jest plynny, idealny do 2 blatow
a patent ze sztyca skraca odleglosc siodlo-kierownica
nic nadzwyczajnego, w skadakach zawsze trzeba kombinowac bo maja zdecydowanie bardziej "zamknieta architekture" niz zwykle rowery
Thumb jest plynny, idealny do 2 blatow
a patent ze sztyca skraca odleglosc siodlo-kierownica
nic nadzwyczajnego, w skadakach zawsze trzeba kombinowac bo maja zdecydowanie bardziej "zamknieta architekture" niz zwykle rowery