#32
Jak dobrze wyregulujesz canty, z odpowiednim ustawieniem kąta linki do szczęk, to siła hamowania będzie bardzo duża. Jest gdzieś temat na forum.
Jeśli Cię to nie przekonuje - jest jeszcze Magura (można poszukać Race Line D albo rocznicowe - z mniejszą średnicą tłoczka).
No ale jeśli nadal nie masz przekonania - można założyć całą grupę m950 - tam V-ki były już w 1996r.
Bo rama ze swoim kątem główki i brakiem slopingu jednak wygląda staro ;)
Ostatnio zmieniony 2010-09-19, 21:19 przez focker, łącznie zmieniany 1 raz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#33
staszek pisze:ej ta rama wcale nie wygląda wcale tak staro :mrgreen:
Nie mowie że wygląda staro tylko jest z takiego rocznika że nie za dobrze by to wyglądało z V , no chyba że m950 oczywiście.
Lodzermensch

#36
W żadnej ramie nie ma jak pociągnąć Magury do tyłu.Pozostaje izolacja albo paski zaciskowe, tak to już jest z Magurą.Za to modulacja siły hamowania wynagrodzi trudy i wagę zestawu.
Lodzermensch

#38
corrado1111 pisze:W żadnej ramie nie ma jak pociągnąć Magury do tyłu.Pozostaje izolacja albo paski zaciskowe, tak to już jest z Magurą.Za to modulacja siły hamowania wynagrodzi trudy i wagę zestawu.
Pociągnąć można przecież - tylo z mocowaniem może być problem.
Poza tym są specjalne zestawy do mocowania Magury - np uchwyty do przewodu wkładane w opór pancerza albo specjalne uchwyty mocowane do sąsiedniej linki. Także to jest chyba najmniejszy problem (poza tym użytkownikom tarczówek hydraulicznych to jakoś nie przeszkadza).
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#39
Na temat działania cantileverów jest wiele przesądów i mitów, które wynikają z jednego prostego faktu: większość takich hamulców, które widziałeś, są fabrycznie FATALNIE ustawione i wyregulowane.
I dlatego wypisujesz takie brednie, że kiepskie vki działają lepiej od canitizlewerów :-)
Siła hamowania, którą rzeczywiście vki dają większą, to bowiem nie wszystko. Powiem Ci w zaufaniu, że mnie np. znacznie pewniej zjeżdża się po schodach na rowerze z canti, niż v, bo w v to takie zerojedynkowe jest, pukniesz paluszkiem, i lecisz na dziób... A w canti masz liniową charakterystykę docisku.
Spróbuj.
No i na koniec najlepsze: v-ki są albo wyregulowane, albo nie.
A w canti są różne szkoły, kombinacja rozchylenia, wysunięcia trzpienia czy wysokości wieszaka... Przednia zabawa :-D
Co do tych tektro, to dla klocków warto. Ale jako same hamulce, to hm, nie wiem. To patyki takie są, generalnie to lepiej jednak, by canti układały się w kształt dużej litery Y. Albo nawet, jak kultowe w przełajkach żabie udka w kształcie litery T
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
cron